Eplefe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Too true. Jeg kjøpte et DT-album for over et år siden, men jeg har fortsatt ikke hørt gjennom det. Der har du den. Images and Words er ikke så ille, da. Jeg tror jaggu meg det tok over tyve minutter før jeg gikk lei. Det er jo nesten to sanger, det. xD Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skarstad: Om du ser på vokalen isolert sett blir det kanskje kjedelig i lengden, men sammen med den instrumentelle delen (som tross alt er den viktigste) er LaBrie fantastisk! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skarstad: Om du ser på vokalen isolert sett blir det kanskje kjedelig i lengden, men sammen med den instrumentelle delen (som tross alt er den viktigste) er LaBrie fantastisk! Det er akkurat derfor jeg ofte heller hører på Liquid Tension Experiment eller JT Bruce. Liquid Tension Experiment - [Liquid Tension Experiment 2 #05] When The Water Breaks <- Awesome. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Liquid Tension Experiment har mye bra ja, den er jeg med på, men Dream Theater funker rett obg slett bedre i lengden her i gården. De har jo mye bra instrumentallåter også. Hørt The Dance of Eternity? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Helvette! Jeg er så forbanna treig i hodet. Bra gjort å miste leik... kjemidataheftet which is needed in order to complete semesterprøven.. dagen før prøven.. som er imorgen klokka åtte. I won. Lenke til kommentar
-Dagger- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Heiiiii. Nå må dere legge dere, det er alt for sent å være oppe nå. I tell u becus i care! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) De har jo mye bra instrumentallåter også. Hørt The Dance of Eternity? Den er så ... monoton, monotont teit. Helvette! Jeg er så forbanna treig i hodet. Bra gjort å miste leik... kjemidataheftet which is needed in order to complete semesterprøven.. dagen før prøven.. som er imorgen klokka åtte. I won. Jesus ... Endret 23. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jesus ...Update! Tapir åpner også klokka åtte. Om jeg hyl-løper innom der og kjøper nytt hefte og så løper ned på prøven kan dagen enda være reddet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jesus ...Update! Tapir åpner også klokka åtte. Om jeg hyl-løper innom der og kjøper nytt hefte og så løper ned på prøven kan dagen enda være reddet. Plan made. Shane MacGowan, forresten. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Se filmen hos Youtube <3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jaja. Klokken er mange. Tror jeg ksal kubbe. Vi pratast, kids Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 -Dagger- må være ny her. velkommen med najs avatar og greier. veit ikkje kva det er, men kult kor gammel er egentlig underpants? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 3KJ og 3FY skylder meg HEFTIGE mengder nattesøvn! D: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 3KJ og 3FY skylder meg HEFTIGE mengder nattesøvn! D:Hvorfor i all verden velger man slike fag? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hvorfor i all verden velger man slike fag? For å kunne bli noe nyttig til slutt. Og så er det jo litt stilig å vite hva for eksempel heksan-1,6-diamin betyr. Endret 23. april 2008 av Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Fysikk og Kjemi Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det betyr heksan med to amingrupper (diamin), hvor den éne henger fast i første karbonatom i heksanmolekylet, den andre i det sjette karbonatomet (1,6-diamin). Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 For å kunne bli noe nyttig til slutt. Så alt anna enn kjemi og fysikk er unyttig? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 For å kunne bli noe nyttig til slutt. Så alt anna enn kjemi og fysikk er unyttig? Nei, man trenger jo matte òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg