Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skjeggveksten min er lys, og ikke spesielt jevnt fordelt. Var en grunn til at jeg tok det bort. :p
*peke på og le av*

Ikke lett når det bar er dun som gror ^_^

Da jeg var yngre var jeg misunnelig på de gutta som sjelden eller aldri behövde å barbere seg. Nå er jeg derimot glad for at jeg har skjeggvekst. Jeg har iallfall et valg - jeg kan anlegge skjegg eller jeg kan la väre. Det er verre med de stakkarsene som ikke har det valget. De forblir "porselenansikter". Jeg har en kompis som er så misunnelig på meg...han har til og med lett etter "skjeggfrö" på internett, noe som forövrig later til å väre vanskelig å oppdrive.
Åh...den som bare hadde anlegg til å gro helskjegg =(

Irritere meg noe djævelsk at jeg ikke har anlegg for å gro et ordentlig helskjegg. Jeg får bare på haka jeg :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg var yngre var jeg misunnelig på de gutta som sjelden eller aldri behövde å barbere seg. Nå er jeg derimot glad for at jeg har skjeggvekst. Jeg har iallfall et valg - jeg kan anlegge skjegg eller jeg kan la väre. Det er verre med de stakkarsene som ikke har det valget. De forblir "porselenansikter". Jeg har en kompis som er så misunnelig på meg...han har til og med lett etter "skjeggfrö" på internett, noe som forövrig later til å väre vanskelig å oppdrive.
Jeg må barbere meg relativt ofte, fordi skjeggveksten min (der jeg har skjeggvekst) vokser fort. Samtidig er mesteparten av skjeggstråene lyse, og rundt munn/hkepartiet gror det omtrent ikkenoe. Å anlegge skjegg er mao ikke spesielt lett. :p Så jeg får ingen fordeler. :(

Jeg har anlegg for skikkelige koteletter. Bytte? :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...