b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skjeggveksten min er lys, og ikke spesielt jevnt fordelt. Var en grunn til at jeg tok det bort. *peke på og le av*Ikke lett når det bar er dun som gror ^_^ Da jeg var yngre var jeg misunnelig på de gutta som sjelden eller aldri behövde å barbere seg. Nå er jeg derimot glad for at jeg har skjeggvekst. Jeg har iallfall et valg - jeg kan anlegge skjegg eller jeg kan la väre. Det er verre med de stakkarsene som ikke har det valget. De forblir "porselenansikter". Jeg har en kompis som er så misunnelig på meg...han har til og med lett etter "skjeggfrö" på internett, noe som forövrig later til å väre vanskelig å oppdrive.Åh...den som bare hadde anlegg til å gro helskjegg =(Irritere meg noe djævelsk at jeg ikke har anlegg for å gro et ordentlig helskjegg. Jeg får bare på haka jeg :\ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bukkeskjegg er hawt. Helskjegg er litt mindre hawt. :| Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Da jeg var yngre var jeg misunnelig på de gutta som sjelden eller aldri behövde å barbere seg. Nå er jeg derimot glad for at jeg har skjeggvekst. Jeg har iallfall et valg - jeg kan anlegge skjegg eller jeg kan la väre. Det er verre med de stakkarsene som ikke har det valget. De forblir "porselenansikter". Jeg har en kompis som er så misunnelig på meg...han har til og med lett etter "skjeggfrö" på internett, noe som forövrig later til å väre vanskelig å oppdrive.Jeg må barbere meg relativt ofte, fordi skjeggveksten min (der jeg har skjeggvekst) vokser fort. Samtidig er mesteparten av skjeggstråene lyse, og rundt munn/hkepartiet gror det omtrent ikkenoe. Å anlegge skjegg er mao ikke spesielt lett. Så jeg får ingen fordeler. Jeg har anlegg for skikkelige koteletter. Bytte? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bukkeskjegg er hawt. Helskjegg er litt mindre hawt. :|Tyst på deg, du har ikke stemmerett 8) Jeg har anlegg for skikkelige koteletter. Bytte? Ikke faen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Helskjegg er ikke pent, helskjegg er ikke pent, helskjegg er ikke pent! *bite b-real på kinnet* Bukkeskjegg, derimot. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nie: Jepp, for å si det enkelt så hadde min mormor omtrent like kraftig skjeggvekst som det jeg har i en alder av 27 år. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nie: Jepp, for å si det enkelt så hadde min mormor omtrent like kraftig skjeggvekst som det jeg har i en alder av 27 år. Det er smått skummelt, egentlig. x) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Haha Hvor skal han gå da? Den som bare visste det. x) Kjenner jeg han rett, så vet han det ikke selv engang... Det er de beste gå turene. Jeg har å lite skjegg vekst, jeg er kul. Endret 23. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nie: Jepp, for å si det enkelt så hadde min mormor omtrent like kraftig skjeggvekst som det jeg har i en alder av 27 år. Det er smått skummelt, egentlig. x) Det kan hende at det sier mer om min beskjedne skjeggvekst enn hennes enorme helskjegg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Helskjegg er ikke pent, helskjegg er ikke pent, helskjegg er ikke pent! *bite b-real på kinnet*Bukkeskjegg, derimot. Bite my shiny metall ass *brette ned* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Helskjegg er ikke pent, helskjegg er ikke pent, helskjegg er ikke pent! *bite b-real på kinnet*Bukkeskjegg, derimot. Bite my shiny metall ass *brette ned* *finne frem skrujern* Anal reap tiem now? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Njæææ...så artig vil jeg ikke ha det. Takk for tilbudet iallefall Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skjegg er ikke særlig hot. Jeg har ikke skjegg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du er hot uten skjegg du. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du er hot uten skjegg du. Er jeg hot uten skjegg? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) "Soul patch" kan väre stilig. Det er det jeg har om dagen, vel, en litt mer velutvikla soul patch da. Ser mer ut som et lite anker under munnen. Endret 23. april 2008 av Sidious Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har heller ikke skjegg. Høvelen har stikki av med alt. Den er litt fet. drrrrr vraum cut fiiiiiin :] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er jeg hot uten skjegg?Your hot anyway you look at it baby. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du er hot uten skjegg du. Er jeg hot uten skjegg? Du hadde vært bedre med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg