MrBjoern Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bare gøy med okse på rømmen da. Du får hilse tingen som ikke vil traktor råne, fra meg. Btw Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Han har lovet meg en traktortur, så han er midlertidig tilgitt. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) [attachment=224296:munchmunch.jSåååå Half-Life Barnacle Endret 23. april 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jammen daså ^^ Jeg kunne tenke meg å traktor råne litt selv jeg. Men kjenner ingen som er spesielt lystne på å råne med meg =/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jammen daså ^^ Jeg kunne tenke meg å traktor råne litt selv jeg. Men kjenner ingen som er spesielt lystne på å råne med meg =/ Du kan komme til trøndelag og kjøre traktor med meg og Torbjørn 8D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 B-real: Ja, jeg har en svakhet for søte neserynker og hun gjør det helt perfekt. Hadde jeg fått nei så hadde jeg klart å legge dette tullet bak meg, men siden jeg ikke vet verken fra eller til så klarer jeg ikke å gi opp håpet. Det fører selvsagt til dårlig nattesøvn og rasert døgnrytme. Håper ikke at det var jeg som ga deg dårlig humør - det var virkelig ikke meningen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg kommer så fort jeg kan Eplefe Men nå er timen over, og jeg må levere pc-en >< Prekast folkens Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 hah. Jaja tenkte jeg skulle spare opp masse skjegg til metalfesten i august, men så skal jeg mæssom i masse bryllup først. hmmm Skjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegg!!!!! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegg!!!!!Nesten så jeg må vurdere å spare igjen nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Håper ikke at det var jeg som ga deg dårlig humør - det var virkelig ikke meningen.No worries mann. Lite å gjøre med det Skjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegg!!!!!Nesten så jeg må vurdere å spare igjen nå. Skjegg er gromt. Kan si hva faen de vil disse kvinnfolkene men skjegget mitt får de ikke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skjegg er gromt. Kan si hva faen de vil disse kvinnfolkene men skjegget mitt får de ikke.Skjeggveksten min er lys, og ikke spesielt jevnt fordelt. Var en grunn til at jeg tok det bort. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 hah. Jaja tenkte jeg skulle spare opp masse skjegg til metalfesten i august, men så skal jeg mæssom i masse bryllup først. hmmm Skjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegg!!!!! ok, antar jeg skal la det være inntil videre Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Eple: Hvor hawt er det med, *telle*, 5 skjeggstubber? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Innen august har jeg tatt igjen B|real tror jeg^^ Må ha skjegg på Opethkonserten.. Endret 23. april 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hehe. Jeg har latterlig skjeggvekst, fatter, morfar, oldemorfar, farfar og mormor hadde alle kraftig skjeggvekst. Fatter ikke hvorfor jeg har slike latterlige tuster. Enten har jeg en ukjent mor eller en ukjent far. Jeg er som dritt ut av ræva på pappaen min så det må være min mor som egentlig ikke er den jeg tror hun er eller no. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Haha Hvor skal han gå da? Den som bare visste det. x) Hehe. Jeg har latterlig skjeggvekst, fatter, morfar, oldemorfar, farfar og mormor hadde alle kraftig skjeggvekst. Fatter ikke hvorfor jeg har slike latterlige tuster. Enten har jeg en ukjent mor eller en ukjent far. Jeg er som dritt ut av ræva på pappaen min så det må være min mor som egentlig ikke er den jeg tror hun er eller no. Wuuut? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Haha Hvor skal han gå da? Den som bare visste det. x) Kjenner jeg han rett, så vet han det ikke selv engang... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Da jeg var yngre var jeg misunnelig på de gutta som sjelden eller aldri behövde å barbere seg. Nå er jeg derimot glad for at jeg har skjeggvekst. Jeg har iallfall et valg - jeg kan anlegge skjegg eller jeg kan la väre. Det er verre med de stakkarsene som ikke har det valget. De forblir "porselenansikter". Jeg har en kompis som er så misunnelig på meg...han har til og med lett etter "skjeggfrö" på internett, noe som forövrig later til å väre vanskelig å oppdrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg