Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

B-real: Ja, jeg har en svakhet for søte neserynker og hun gjør det helt perfekt. :)

Hadde jeg fått nei så hadde jeg klart å legge dette tullet bak meg, men siden jeg ikke vet verken fra eller til så klarer jeg ikke å gi opp håpet. Det fører selvsagt til dårlig nattesøvn og rasert døgnrytme.

Håper ikke at det var jeg som ga deg dårlig humør - det var virkelig ikke meningen.

Lenke til kommentar
Håper ikke at det var jeg som ga deg dårlig humør - det var virkelig ikke meningen.
No worries mann. Lite å gjøre med det :)

Skjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegg!!!!!
Nesten så jeg må vurdere å spare igjen nå. :p
Skjegg er gromt. Kan si hva faen de vil disse kvinnfolkene men skjegget mitt får de ikke.
Lenke til kommentar

Hehe. Jeg har latterlig skjeggvekst, fatter, morfar, oldemorfar, farfar og mormor hadde alle kraftig skjeggvekst. Fatter ikke hvorfor jeg har slike latterlige tuster. Enten har jeg en ukjent mor eller en ukjent far. Jeg er som dritt ut av ræva på pappaen min så det må være min mor som egentlig ikke er den jeg tror hun er eller no.

Lenke til kommentar
Haha :p

Hvor skal han gå da?

Den som bare visste det. x)

Hehe. Jeg har latterlig skjeggvekst, fatter, morfar, oldemorfar, farfar og mormor hadde alle kraftig skjeggvekst. Fatter ikke hvorfor jeg har slike latterlige tuster. Enten har jeg en ukjent mor eller en ukjent far. Jeg er som dritt ut av ræva på pappaen min så det må være min mor som egentlig ikke er den jeg tror hun er eller no.

Wuuut?

Lenke til kommentar

Da jeg var yngre var jeg misunnelig på de gutta som sjelden eller aldri behövde å barbere seg. Nå er jeg derimot glad for at jeg har skjeggvekst. Jeg har iallfall et valg - jeg kan anlegge skjegg eller jeg kan la väre. Det er verre med de stakkarsene som ikke har det valget. De forblir "porselenansikter". Jeg har en kompis som er så misunnelig på meg...han har til og med lett etter "skjeggfrö" på internett, noe som forövrig later til å väre vanskelig å oppdrive.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...