Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nevah! Du er jo barsk, du. ^^

hah. Jaja tenkte jeg skulle spare opp masse skjegg til metalfesten i august, men så skal jeg mæssom i masse bryllup først. hmmm

Er så bra med DVD-en som følger med dobbelpack'en med pizza

"NB: DVD-en må romtempereres før bruk!"

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar

Ødelegger vel mer nattesøvnen enn dagen min, men ødelagt nattesøvn og dag henger ofte sammen. Jeg klarer ikke å sove om nettene for svingende. :) Det er møkk å være håpløst forelsket å ikke få ja eller nei når man har spurt om hvor man står, men kun unnvikende svar. Jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke det. Enten så er hun usikker på hva hun selv føler, vil se om jeg orker å kjempe for å få henne, leker med meg eller bare ikke er interessert og prøver å unngå å såre meg. Dere jenter der ute vær snill å bare svar ærlig fremfor å være unnvikende feiginger. :hm:

Lenke til kommentar
Ødelegger vel mer nattesøvnen enn dagen min, men ødelagt nattesøvn og dag henger ofte sammen. Jeg klarer ikke å sove om nettene for svingende. :) Det er møkk å være håpløst forelsket å ikke få ja eller nei når man har spurt om hvor man står, men kun unnvikende svar. Jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke det. Enten så er hun usikker på hva hun selv føler, vil se om jeg orker å kjempe for å få henne, leker med meg eller bare ikke er interessert og prøver å unngå å såre meg. Dere jenter der ute vær snill å bare svar ærlig fremfor å være unnvikende feiginger. :hm:

Gi henne den tiden hun trenger. If not så drit i det for det er bare ødeleggende å holde på slik i lengda.

Og....forventer du å få et svar som ikke må tolkes opp og ned og i mente? HAH, lykke til mann.

*lete fram manualen til kvinnfolk*

Lenke til kommentar

Når en jente sier du er søt, så er alt håp ute, for når en jente sier at man er søt, så betyr det, at du er grei og hyggelig, men du er verken kjekk nok eller har nok penger i banken til at vi kan bli sammen, fordi jeg er en hore, akkurat som alle andre jenter, noen er bare billigere enn andre.

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Alle jenter er horer, man må bare gi de rett pris :)

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
haha.

Oskar hetern :p tøff kar. de bor i kr.sand da. ikke arendal eller tvedestrand :p

Oj, bor i Kristiandsand og skal ha konfirmasjonen i Tvidden :p Det var uvanlig :)

hehe nei nei. bare vi som skal være der på en hytte til noen vi kjenner :p vært der mange ganger før.

Lenke til kommentar

B-real: Jeg vet da at det er ødeleggende, trenger ikke akkurat å være Einstein for å forstå det da. Det hjelper ikke å vite det når jeg ikke klarer å gå ett minutt uten å tenke på henne. De vakre øynene, den søte latteren og det søte smilet hennes. Og de søte rynkene på nesa når hun løfter kinnene. :blush:

DSP: Det er akkurat det jeg er redd for, søt stempelet er ikke bestandig noe positivt gitt. Jeg kommer nok til å fortsette å være den søte og snille som bare blir kompis. *sukk*

Lenke til kommentar
Jeg kan faen ikke tro hvor langt utpå landet jeg er.

750 kg. okse på rømmen. Rømte fra slakt, så den er ikke videre munter. Omtrent 4km unna. Rømte i dagmorges og kan egentlig være litt hvor som helst. :wee:

750kg? Pfft, smådyr. :p
Lenke til kommentar
Og de søte rynkene på nesa når hun løfter kinnene. :blush:
Løfter kinnene?

Lol, så for meg noe sånn kroker å drit og at noen sto å dro kinnene hennes opp som en dukke eller.no

Sry, digresjon, men ja. Vet hva du mener.

Men vær nå glad du ikke har fått nei, det er enda verre. DET er helvette. *sukk*

Fack. Takk, nå ble jeg i crappy hummør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...