Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/23/533393.html

"for i bakvendt land der kan alt gå ann..." *nynne på*

Husk gutter og jenter, det er bare å komme i basketak med vedkommende som du bryter deg inn hos så blir de nødt til å betale erstatning til deg! :)

Snakker om bakvendt ja. Her holder han vedkommende fast og ringer politiet hvorpå de svarer at de ikke har tid før om 40 minutter?! I tillegg blir han bøtelagt, jeg trodde det var slutt på slike molbohistorier.

Lenke til kommentar
Do it!
Det smakte pyton.
Snakker om bakvendt ja. Her holder han vedkommende fast og ringer politiet hvorpå de svarer at de ikke har tid før om 40 minutter?! I tillegg blir han bøtelagt, jeg trodde det var slutt på slike molbohistorier.
Åneida, vi er bare i 2008
Lenke til kommentar
Nora: Ferdig med kjemien da. Nå ladder jeg opp til timesvis med heavy regning i ettermiddag. Slakker og ser en film i et par timer, så skal jeg begynne på matten. Har matteprøve i morgen :(

Stakkars deg :( Har fri i morgen jeg :wee:

Nei, Nora - livet suger balle for øyeblikket.

Hvorfor?

Den henter den ballen der uansett hvor jeg kaster den. Ganske drøyt.

Men kaster jeg forbi matfatet stopper den opp. Derfor den er så stor^^

Den er ikke tjukk, bare søt :)

Lenke til kommentar

Nora: Jo, fordi den jenta jeg trodde jeg hadde fått litt kontakt med ikke greier å svare på om hun vil bli med ut for å spise ett bedre måltid. Svarer bare unnvikende osv. Hvis hun ikke er interessert så kan hun vel for pokker bare si det og ikke la meg henge til tørk mersom. I tillegg så kaller hun meg med en søt marihøne. :confused:

Lenke til kommentar
Den er ikke tjukk, bare søt :)

hvis du sier så. Den spiser i alle fall mer enn meg. Sier vel sitt.. :p

miloju6.jpg

Milo i spoilern

haha kjeft a kibs. Har ikke spist burger på leenge ^^

leste litt feil. trodde du sa jeg var feit jeg^^

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Nora: Jo, fordi den jenta jeg trodde jeg hadde fått litt kontakt med ikke greier å svare på om hun vil bli med ut for å spise ett bedre måltid. Svarer bare unnvikende osv. Hvis hun ikke er interessert så kan hun vel for pokker bare si det og ikke la meg henge til tørk mersom. I tillegg så kaller hun meg med en søt marihøne. :confused:

Vel, vi jenter er en merkelig rase, men ikke la oss ødelegge dagen din :)

hvis du sier så. Den spiser i alle fall mer enn meg. Sier vel sitt.. :p

Jamen katter skal være litt kraftige :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...