Nie Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Igår så jeg espen pai med en svær rykksekk og sovepose, gåenes langs lyskrysset.. Har han begynt på den famøse turen sin?Nei, men han er på vandring. Ble nevnt litt tidligere, han for ut på tur. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvordan skal du overleve? Nei jeg vet ikke. Har begynt å sikle på ispakken som ligger her. Den ser farlig god ut. Skills.ut på E6, jeg har mine metoderHihi, hvilke metoder da? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Igår så jeg espen pai med en svær rykksekk og sovepose, gåenes langs lyskrysset.. Har han begynt på den famøse turen sin?Nei, men han er på vandring. Ble nevnt litt tidligere, han for ut på tur. ^^ Haha Hvor skal han gå da? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nei jeg vet ikke. Har begynt å sikle på ispakken som ligger her. Den ser farlig god ut. Do it! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/23/533393.html "for i bakvendt land der kan alt gå ann..." *nynne på* Husk gutter og jenter, det er bare å komme i basketak med vedkommende som du bryter deg inn hos så blir de nødt til å betale erstatning til deg! Snakker om bakvendt ja. Her holder han vedkommende fast og ringer politiet hvorpå de svarer at de ikke har tid før om 40 minutter?! I tillegg blir han bøtelagt, jeg trodde det var slutt på slike molbohistorier. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Eplefe og Nora: ^^ Angående gassen så fikk jeg nå foten bak, og fikk dratt opp igjen etterhvert da. Midt i scatman john ordna det seg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg sitter fast på hvilken kjole jeg vil ha. ._. Edit: Nææh, så store tantebarna mine har blitt! Endret 23. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nora: Ferdig med kjemien da. Nå ladder jeg opp til timesvis med heavy regning i ettermiddag. Slakker og ser en film i et par timer, så skal jeg begynne på matten. Har matteprøve i morgen Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 God dag folkens Er livet bra? Nei, Nora - livet suger balle for øyeblikket. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Den henter den ballen der uansett hvor jeg kaster den. Ganske drøyt. Men kaster jeg forbi matfatet stopper den opp. Derfor den er så stor^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Do it!Det smakte pyton.Snakker om bakvendt ja. Her holder han vedkommende fast og ringer politiet hvorpå de svarer at de ikke har tid før om 40 minutter?! I tillegg blir han bøtelagt, jeg trodde det var slutt på slike molbohistorier.Åneida, vi er bare i 2008 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nora: Ferdig med kjemien da. Nå ladder jeg opp til timesvis med heavy regning i ettermiddag. Slakker og ser en film i et par timer, så skal jeg begynne på matten. Har matteprøve i morgen Stakkars deg Har fri i morgen jeg Nei, Nora - livet suger balle for øyeblikket. Hvorfor? Den henter den ballen der uansett hvor jeg kaster den. Ganske drøyt.Men kaster jeg forbi matfatet stopper den opp. Derfor den er så stor^^ Den er ikke tjukk, bare søt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Den er ikke tjukk, bare søt Litt som Ø.B. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja Stikk på facebook og definer ham. Han er glad i ting som "barsk", etc. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nora: Jo, fordi den jenta jeg trodde jeg hadde fått litt kontakt med ikke greier å svare på om hun vil bli med ut for å spise ett bedre måltid. Svarer bare unnvikende osv. Hvis hun ikke er interessert så kan hun vel for pokker bare si det og ikke la meg henge til tørk mersom. I tillegg så kaller hun meg med en søt marihøne. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Den er ikke tjukk, bare søt hvis du sier så. Den spiser i alle fall mer enn meg. Sier vel sitt.. Milo i spoilern haha kjeft a kibs. Har ikke spist burger på leenge ^^ leste litt feil. trodde du sa jeg var feit jeg^^ Endret 23. april 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 haha kjeft a kibs. Har ikke spist burger på leenge ^^ leste litt feil. trodde du sa jeg var feit jeg^^ Nevah! Du er jo barsk, du. ^^ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nora: Jo, fordi den jenta jeg trodde jeg hadde fått litt kontakt med ikke greier å svare på om hun vil bli med ut for å spise ett bedre måltid. Svarer bare unnvikende osv. Hvis hun ikke er interessert så kan hun vel for pokker bare si det og ikke la meg henge til tørk mersom. I tillegg så kaller hun meg med en søt marihøne. Vel, vi jenter er en merkelig rase, men ikke la oss ødelegge dagen din hvis du sier så. Den spiser i alle fall mer enn meg. Sier vel sitt.. Jamen katter skal være litt kraftige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg