Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sant nok, men marihøne? Det er jo ei jævla bille jo. :D Forstår godt at du ikke vil reise ja, men som du sier så skal du tilbake igjen om ikke så lenge. Jammen er det deilig vær her i dag, jeg tror jammen jeg skal ta meg noen minutter utenfor veggene her for å ta en kjapp røyk. Det ser ut som at det er godt og varmt ute i sola i dag.

En marihøne er en søt liten bille. Å bli sammenlignet med en vil dermed si at vedkommende synes du er søt, altså et positivt utsagn :)

Jeg håper virkelig du har rett. :) Kjipe kvinnemennesket bruker fremmedspråk for å si det. Jaja, hun skal få igjen, det skal være sikkert.

Lenke til kommentar
Woop-de-doo, Basil. Skal du ta kontakt med min kjære mor og spørre om du kan være med til flyplassen med pappa, kanskje? :p
Hmmm. Nei. Jeg skal overfalle deg i morgen. I kveld skal jeg sove. \o/
I morgen tror jeg ikke det er så jævlig gøy å være med meg, egentlig. :p

Jeg skal nerde, og ikke på den gøye måten.

Lenke til kommentar
Da heter det: "Nei, beklager. Siden jeg har tvungen ferie fordi jeg har jobbet for mye i det siste, så må dere nok finne noen andre"
Ja...er nok det en burde si, men..samtidig så sliter en økonomisk, de ekstra kronene er jæævlig kjekk og få og den personen en går på kan ikke være alene..det går bare ikke.

Men det er som Sidious, folk jobber ræva av seg fordi det rett og slett ikke er nok folk.

Lenke til kommentar

DU kan få mine. Har noen liggende nede i kjelleren. Så det sto ei fin eske med "skolebøker" tilhørende meg.

Eller nå er det det. Kloning :wee:
Akkurat, gjelder å få lærerene inne på det temaet som betyr noe for deg og som høres spennende ut, er bare å grave å spørre og sette de ordentlig fast så de også må jobbe og ikke bare stå å pjatte det samme driten de har gjort år etter år ^_^
Lenke til kommentar
Er ikke all nerding gøy da Eple?
Når det inneholder en bok med rutenett, en regelbok, to mattebøker og en grafisk kalkulator så.. Nei.

Matte er jo kult da! Jeg skulle ønske at jeg fortsatt hadde mattebøker, men det har jeg ikke.

Du kan få mine til sommeren. Herregud, ta dem, og kos deg med dem. Makan til dritt. :|

Jeg hater matte. ._.

Lenke til kommentar
Er ikke all nerding gøy da Eple?
Når det inneholder en bok med rutenett, en regelbok, to mattebøker og en grafisk kalkulator så.. Nei.

Matte er jo kult da! Jeg skulle ønske at jeg fortsatt hadde mattebøker, men det har jeg ikke.

Du kan få mine til sommeren. Herregud, ta dem, og kos deg med dem. Makan til dritt. :|

Jeg hater matte. ._.

Når jeg har fått ildvannet mitt i hus så kan du komme innom på Baluba og matteleksjoner. Skulle tro at matte blir moro selv for noen som ikke liker det hvis de bare får smaken på Baluba først. :)

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/23/533393.html

"for i bakvendt land der kan alt gå ann..." *nynne på*

Husk gutter å jenter, det er bare å komme i basketak med vedkommende som du bryter deg inn hos så blir de nødt til å betale erstatning til deg! :)

Jeg leste det, det er så stygt, jeg hater det norske rettsystemet.. Helt idiotisk.

Vis jeg hadde voldtatt noen og fått herpes eller kjønnsvorter, så kunne jeg saksøkt personen jeg hadde voldtatt og fått erstatning, pga ho ga meg en kjønnssykdom.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...