Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen, folkens. Merkelige saker, jeg våkna opp med en svak hodepine (nei, jeg har ikke drukket). I dag blir jeg nok til å holde meg innendörs for det meste, må lese en viss bok...

Hvordan går det med folket ellers? Jeg har ikke värt på forumet så mye i det siste.

Lenke til kommentar

Man lærer så mye unyttig på skolen, helt sykt. Akkurat nå har vi om standard bakgrunnsbildet i windows XP. Hva faen skal jeg med å vite hvordan folk analyserer det? Bah.

I dag kommer Eplefe hjem igjen! *hoppe opp og ned i ekstase*

Lenke til kommentar
Man lærer så mye unyttig på skolen, helt sykt. Akkurat nå har vi om standard bakgrunnsbildet i windows XP. Hva faen skal jeg med å vite hvordan folk analyserer det? Bah.

Ta pilla di. :)

Lenke til kommentar
Jaha, hvordan i svarte skal man tolke det da? Aha, du skal snart reise hjem igjen altså? Bort fra schärstn? :(
Ta det som et kompliment. Det er alltid greit å tolke ting så positivt som mulig. Elns. Ja, flyet går 19.10 fra Værnes. Aff, jeg vil ikke reise. :<

Forhåpentligvis bare en uke til jeg kommer tilbake, da. Og det er litt nice. Jeg liker den tanken. Da blir det konfirmasjon. Den tanken liker jeg ikke like godt. xD

Woop-de-doo, Basil. Skal du ta kontakt med min kjære mor og spørre om du kan være med til flyplassen med pappa, kanskje? :p
Lenke til kommentar

Sant nok, men marihøne? Det er jo ei jævla bille jo. :D Forstår godt at du ikke vil reise ja, men som du sier så skal du tilbake igjen om ikke så lenge. Jammen er det deilig vær her i dag, jeg tror jammen jeg skal ta meg noen minutter utenfor veggene her for å ta en kjapp røyk. Det ser ut som at det er godt og varmt ute i sola i dag.

Lenke til kommentar
Hvordan går det med folket ellers? Jeg har ikke värt på forumet så mye i det siste.
Afton mann. Neieh, helt greit her egentlig

Er sulten men orker ikke helt å lage seg mat. Blir vel å kompensere med masse snop senere i kveld kjenner jeg meg selv rett. Og..hey..fuck it, Æ FORTJÆNE DET! *skyte fram brystkassa*

Hmm..neieh, kanskje på tide å få på seg litt klesplagg. Jeg er enda ikke helt vant med det der at det å gå ned ifra badet og til vaskerommet naken kanskje ikke er så lurt for nå er det gangvei på oversiden av huset til fattern :whistle:

Lenke til kommentar
Bio- og genteknologi på gang i naturfagen.

yawn.

Hørtes spennende ut.

Jeg har vært lærling i snart 2 år, skal snart opp til fagprøven.. Men har ikke begynt å skrive i loggen, er det bra eller? :p
Det hørtes tisselurt ut.

(se jeg har humor ;))

Lenke til kommentar
Afton mann. Neieh, helt greit her egentlig

Er sulten men orker ikke helt å lage seg mat. Blir vel å kompensere med masse snop senere i kveld kjenner jeg meg selv rett. Og..hey..fuck it, Æ FORTJÆNE DET! *skyte fram brystkassa*

Hmm..neieh, kanskje på tide å få på seg litt klesplagg. Jeg er enda ikke helt vant med det der at det å gå ned ifra badet og til vaskerommet naken kanskje ikke er så lurt for nå er det gangvei på oversiden av huset til fattern :whistle:

Få på deg klär, mann. :) Selv sitter jeg her i bokseren, men jeg er da også på tur i dusjen.

Snop...det hörtes godt ut. Jeg har lenge hatt lyst til å dra på videosjappa som ligger fem minutter unna kun for å kjöpe smågodter. Av en eller annen grunn har jeg alltid utsatt det. Kanskje man får se å gjöre noe med den saken i kveld!

Lenke til kommentar
Sant nok, men marihøne? Det er jo ei jævla bille jo. :D Forstår godt at du ikke vil reise ja, men som du sier så skal du tilbake igjen om ikke så lenge. Jammen er det deilig vær her i dag, jeg tror jammen jeg skal ta meg noen minutter utenfor veggene her for å ta en kjapp røyk. Det ser ut som at det er godt og varmt ute i sola i dag.

En marihøne er en søt liten bille. Å bli sammenlignet med en vil dermed si at vedkommende synes du er søt, altså et positivt utsagn :)

Lenke til kommentar
Det hørtes tisselurt ut.

(se jeg har humor ;))

wOOt!

Du har alltid virka så pødden mot meg, er bare det :p

Men spørsmåla er formulert så rart, et eksempel:

Lærlingen skal kunne gi brukerne innføring i maskinens elemtære oppbygging og virkemåte.

Lærlingen skal kunne veilede brukerne i personlig tilpasning av brukergrensesnittet.

@Eple, jeg kan kjøre traktor :D

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

"Hei, det er **** fra jobb. Det er krise, vi har ringt til alle vi kan ringe til og vi får altså ikkje tak i folk, kain du ta den vakta i morra tidlig?"

"øøøhmm...jo...sure..kan jeg sikkert"

Faens folk! Hvorfor kan en ikke si nei? Hvorfor kan de ikke ordne dette opp i mange uker i forveien?

Skal ha meg en prat med sjefen i morra, nå er jeg lei av sånn i siste liten ordninger. De om har med innleie for resten avdelinga kan faen meg ha til ansvar og leie inn på den ekstra-personen også :mad:

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg skal begynne å kalle kjæresten for "min lille potet". De har så mange bruksområder. Men de kan heller ikke kjøre traktor. :<

Det ble ikke noen traktortur på deg altså. Skammelig.

"Hei, det er **** fra jobb. Det er krise, vi har ringt til alle vi kan ringe til og vi får altså ikkje tak i folk, kain du ta den vakta i morra tidlig?"

"øøøhmm...jo...sure..kan jeg sikkert"

Faens folk! Hvorfor kan en ikke si nei? Hvorfor kan de ikke ordne dette opp i mange uker i forveien?

Skal ha meg en prat med sjefen i morra, nå er jeg lei av sånn i siste liten ordninger. De om har med innleie for resten avdelinga kan faen meg ha til ansvar og leie inn på den ekstra-personen også :mad:

Da heter det: "Nei, beklager. Siden jeg har tvungen ferie fordi jeg har jobbet for mye i det siste, så må dere nok finne noen andre"

Lenke til kommentar
Ta pilla di. :)
Done.=)

Woop-de-doo, Basil. Skal du ta kontakt med min kjære mor og spørre om du kan være med til flyplassen med pappa, kanskje? :p
Hmmm. Nei. Jeg skal overfalle deg i morgen. I kveld skal jeg sove. \o/
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...