Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trodde jeg hadde funnet kvinnen i mitt liv og var så hypa for noen dager siden, nå ser det ikke så lyst ut og verden faller sammen som ett korthus.
Det er så mye fisker i havet at du kommer aldri til å rekke å bli kjent med de alle. Slapp av. Pust inn..pust ut og nyt det du klarer :)

KILL IT WITH FIRE!

*sukk*

Underhold meg :(

Endret av b-real
Lenke til kommentar

God dagen, folk. :wee:

I dag har jeg pakket og sånne andre unødvendigheter, så nå skal jeg ut og røyke og blåse såpebobler. Laptopen er nesten tom for strøm uansett, så det plager liksom ikke internettilværelsen min noe særlig. Så kan jeg putte den til lading i samme slengen som jeg henter såpeboblene. :wee:

Lenke til kommentar

OOOH! God morgen Eple, jeg begynte å bli litt redd for deg siden du var så sent ute. Godt å se at det fortsatt er liv i deg.

Noen som vet hva det svenske ordet "nyckelpiga"(sp ?), betyr?

Red.: Jeg ser nå at det beyr marihøne. Hva i alle dager mente kvinnemennesket med å kalle meg "en gullig liten nyckelpiga"?

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
OOOH! God morgen Eple, jeg begynte å bli litt redd for deg siden du var så sent ute. Godt å se at det fortsatt er liv i deg.
Har vært våken i evigheter, har dusjet, stelt meg, pakket det aller meste og blåst såpebobler. :wee:

Kanskje du er en søt liten marihøne? :p

Lenke til kommentar
Har vært våken i evigheter, har dusjet, stelt meg, pakket det aller meste og blåst såpebobler. :wee:

Kanskje du er en søt liten marihøne? :p

Jaha, hvordan i svarte skal man tolke det da? Aha, du skal snart reise hjem igjen altså? Bort fra schärstn? :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...