Rescue me Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg sov over 9 timer inatt! Fortsatt trøtt men -.- Jeg såv 6 timer og er ikke trøtt . Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ingen som har noen trøstende og oppmuntrende ord? Det spørs hva det er til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11012480 Jeg trodde jeg hadde funnet kvinnen i mitt liv og var så hypa for noen dager siden, nå ser det ikke så lyst ut og verden faller sammen som ett korthus. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jiiiizzz da. Nårtid ble da intarnets seriøse saker da? ^___^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg trodde jeg hadde funnet kvinnen i mitt liv og var så hypa for noen dager siden, nå ser det ikke så lyst ut og verden faller sammen som ett korthus.Det er så mye fisker i havet at du kommer aldri til å rekke å bli kjent med de alle. Slapp av. Pust inn..pust ut og nyt det du klarer KILL IT WITH FIRE! *sukk* Underhold meg Endret 23. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 *Tenne på nærmeste søppelbøtte.* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ahh, jeg begynner å våkne Deilig Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Her var det vist ikke mye til liv? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nå sliter jeg kraftig, en time på meg til å skrive ferdig teksten og jeg greier ikke å formulere meg . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Så ikke kom hit for hjelp da. Jobb med teksten du har framfor deg. Distraksjoner som dette forumet trenger du ikke nå Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det er ikke mye distraksjoner her nå. Im bored... entertain me Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Da må jeg nok på skolen . Ha det bra . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 God dagen, folk. I dag har jeg pakket og sånne andre unødvendigheter, så nå skal jeg ut og røyke og blåse såpebobler. Laptopen er nesten tom for strøm uansett, så det plager liksom ikke internettilværelsen min noe særlig. Så kan jeg putte den til lading i samme slengen som jeg henter såpeboblene. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) OOOH! God morgen Eple, jeg begynte å bli litt redd for deg siden du var så sent ute. Godt å se at det fortsatt er liv i deg. Noen som vet hva det svenske ordet "nyckelpiga"(sp ?), betyr? Red.: Jeg ser nå at det beyr marihøne. Hva i alle dager mente kvinnemennesket med å kalle meg "en gullig liten nyckelpiga"? Endret 23. april 2008 av Quayle Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Forp*********** *********** ************** Nå nekter den å resette seg og neida, den tar ikke standard-passordet en gang. MØKKDRIT! *kaste i veggen* Endret 23. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 OOOH! God morgen Eple, jeg begynte å bli litt redd for deg siden du var så sent ute. Godt å se at det fortsatt er liv i deg.Har vært våken i evigheter, har dusjet, stelt meg, pakket det aller meste og blåst såpebobler. Kanskje du er en søt liten marihøne? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Three Days Grace - Animal i Have become på playlista! Den er elsk. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 OOOH! God morgen Eple, jeg begynte å bli litt redd for deg siden du var så sent ute. Godt å se at det fortsatt er liv i deg.Har vært våken i evigheter, har dusjet, stelt meg, pakket det aller meste og blåst såpebobler. Kanskje du er en søt liten marihøne? Jaha, hvordan i svarte skal man tolke det da? Aha, du skal snart reise hjem igjen altså? Bort fra schärstn? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja da var jeg hjemme fra skolen. haha nynorsk skrivedager blir alltid korte dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg