Kexxy er sexxy! Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Haha, nei, ikke tent på dem... -ennda. ^^ Går aldri lei av deg da.. You make me blush. Ofc i do. ^^ Men må gå. Kjøre deilige norwa..norway elns stor satans stor buss. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg driver på med å skriver om Sovjietunionens oppløsning (fra ca 1988 til 1991). Noen som vet hvem som vant våpenkappløpet av USA og Sovjetunionen. En i klassen min har sakt at USA lagde et system så de fikk skutt ned Sovjetunionens raketter. Noen som vet om det er riktig og i så fall har flere detaljer om systeme? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Norway bussekspress tenker du nok på. "Tar deg lengre en det du hadde tenkt" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg driver på med å skriver om Sovjietunionens oppløsning (fra ca 1988 til 1991). Noen som vet hvem som vant våpenkappløpet av USA og Sovjetunionen. En i klassen min har sakt at USA lagde et system så de fikk skutt ned Sovjetunionens raketter. Noen som vet om det er riktig og i så fall har flere detaljer om systeme? http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_War Tok meg 3 sekunder. Og har dere ikke lært slik på skolen en da? Er ikke det elementær del av undervisningen i samfunnsfag? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Takk b-real. Skal se igjennom . Og har dere ikke lært slik på skolen en da? Er ikke det elementær del av undervisningen i samfunnsfag? Jeg skal vist lære det i dag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 No problemo 8) Så du går da ungdomskolen? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 No problemo 8) Så du går da ungdomskolen? Jepp. Siste året nå. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 God morgen forumfolk. Den høyden jeg hadde for noen dager siden er i ferd med å forsvinne i sanden, årsaken er såre enkel: Det ser ikke ut til at det jeg håpet på blir noe av. Det virker som at jeg ikke vinner frem med mine fremstøt. Sånn kan det gå dessverre, man får bare reise seg igjen, men akkurat nå så føles livet som dritt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Herrejemin så treigt det går. Hadde håpet jeg kunne benytte hele denne dagen på å se Six Feet Under men neeeida *mad* Da var folket kommet seg på skolen og jeg kan bruke annlegget uten å vekke hele huset. Savner å bo for meg selv :\ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 God morgen Nok en (stille?) dag på jobb. Noen som kjøpe en billig sliten bil som ikke går? ;P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvorfor kjøpe bil som ikke går? Det er jo bare teit. Er som feiler den? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvorfor kjøpe bil som ikke går? Det er jo bare teit. Er som feiler den? Er jo ikke teit vis man vil skru litt eller eventuell delebil Jeg sov over 9 timer inatt! Fortsatt trøtt men -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bruke delene som regel... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hele 9 timer? Du burde få medalje Tror jeg skal lure meg ned i matskapet og se om jeg finner noe. Var litt for tidlig med grøt. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hele 9 timer? Du burde få medalje Ja, kanskje du kan dra ut en "verdens tøffeste" ut av raua de, siden du tror du er så jævla kul. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ingen som har noen trøstende og oppmuntrende ord? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja, kanskje du kan dra ut en "verdens tøffeste" ut av raua de, siden du tror du er så jævla kul. ØØØy...ingen som er morragretten her nei *gi en kopp kaffe til* Kaffe kurere det meste. Ingen som har noen trøstende og oppmuntrende ord? Det spørs hva det er til Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 ØØØy...ingen som er morragretten her nei *gi en kopp kaffe til* Kaffe kurere det meste. Er bare lei av at du skal være så frekk hele tiden, skjønner du ikke at jeg også har følelser! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Frekk? HUH? *klø seg i hodet* I allverden var frekt med det jeg skrev ovenfor? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Frekk? HUH? *klø seg i hodet*I allverden var frekt med det jeg skrev ovenfor? At jeg burde få en medalje, og den smily'en.. Jeg syns det virket litt småfrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg