JR Ewing Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sitter og ser Entourage. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Får ikke sove, så chiller'n med nye Lil Wayne, The Game, Rick Ross mfl låter Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Snart ferdig med litt praktisk smårusk, og skal hoppe i hengekøya. Har en eksamen i teoretisk kjemi om ikke så alt for lenge. Det er forresten rart hvor sjuskete man blir i eksamensperioden, har ikke barbert meg på dager og burde så absolutt fått tid til en hårklipp snart. Et par uker til og jeg vil se ut som en boms. Endret 23. april 2008 av fargoth Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nei nå gidder jeg ikke mer. God natt folk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Olalay...ser ikke ut som jeg kommer til å sove noe nevneverdig i natt. Skal få kommet meg på biltilsynet en tur. Skal bli risengrynsgrøt til "frokost" tror jeg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nå har jeg faktisk fått gjort litt . Tror jeg skulker de to første timene på skolen i dag så jeg får bedre tid til å skrive ferdig og øve. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skulke? Uff...prioriteringer som det der...det tar på i lengden. Bare ikke gjør det til en vane mann http://www.nytimes.com/2008/04/22/arts/tel...&ei=5087%0A *le* Bush har ikke mye å gjøre for tiden. Morgen TinaM Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Morn bitches. Hva skjer? Jeg har kjemiprøve nå. Heldagsprøve, faktisk. Jeg kommer til å dø litt, tror jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tihi. Så artig for deg da mann Men hey...du har pc i det minste. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja, er nå våken jeg også. Bygger seg "fint" opp til å bli dårlig vær nå :/ Også har jeg nynorsk greie i hele dag på skolen ((((( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 AAåååuuuhh. Så jævlig trøtt ;\ Og spytter grønt og satan så vondt i magen.. Anbefaler ikke å lakkere bil uten minnbind, går utover helsa gitt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 God morgen shikaru. Nynorsk? Er det tentamens-tid allerede i skolesystemet vårt? oO AAåååuuuhh. Så jævlig trøtt ;\ Og spytter grønt og satan så vondt i magen.. Anbefaler ikke å lakkere bil uten minnbind, går utover helsa gitt No shit sherlock. Trodde du advarsels-tegnene var der sånn bare for morro eller? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 No shit sherlock. Trodde du advarsels-tegnene var der sånn bare for morro eller? Lurte på det^^ Nædda, men har man ikke så har man ikke Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Idag får vi nye plasser på skolen! *glede seg som en liten unge* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 God morgen shikaru. Nynorsk? Er det tentamens-tid allerede i skolesystemet vårt? oO Morn ja. Ja noe sånt no, men lærern vår er bare glad i å gi oss prøver Men nå må jeg løpe til bussen. *løpe og tryne uttafor døra* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Lurte på det^^ Nædda, men har man ikke så har man ikkeImprovisere? Ta et tørkle ev. tskjorte forran ansiktet? Er lov å bruke fantasien you know. Men sånn ellers så har du det bare bra i dag? Idag får vi nye plasser på skolen! *glede seg som en liten unge* Tent på de gamle? Hihi...sorry, si ifra når du går lei av den spøken, jeg ler like godt hver eneste gang jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Improvisere? Ta et tørkle ev. tskjorte forran ansiktet? Er lov å bruke fantasien you know. Men sånn ellers så har du det bare bra i dag? Å faen, det falt meg ikke inn engang ;O Ellers har jeg det strålende. Gleder meg til jeg skal hjem og sove.. Om 8 timer :\ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Idag får vi nye plasser på skolen! *glede seg som en liten unge* Tent på de gamle? Hihi...sorry, si ifra når du går lei av den spøken, jeg ler like godt hver eneste gang jeg Haha, nei, ikke tent på dem... -ennda. ^^ Går aldri lei av deg da.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nei der ser man Kreativ tenking har aldri drept noen *le* Sove etter skole? Ny trend? Haha, nei, ikke tent på dem... -ennda. ^^ Går aldri lei av deg da.. You make me blush. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg