Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

..for de som har finværet så. Ikke alle som er like priviligert med finvær. Eller...vent...forrige uke hadde vi jævlig fint vær men da var det jobb hele tida så..meeh.

Ted er kos. Har blitt noen timers slaving der.

Ellers så kan du finne fram en gammel hobby som du tidligere har hatt, noe som du har lagt litt på hylla men alltid ønsket å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, helt enig. Vet du forresten noe om når nye episoder kommer? Trodde det var i disse dager..

Sakset fra wikipedia:

Production begins on Season 5 in April 2008[2] with 12 episodes to be initially produced. However, Producer Ellin said that if HBO decides to order more at the last minute, then they are up for it.[3] Season 5 planned to satirize the writers' strike but has been scrapped as Ellin feels that most people are over the whole debacle and would prefer to deal with different material. Due to the writers' strike, Season 5 will premier in September 2008 instead of June.[3]

Så du husket nok rett, dog det var produksjonen ;)

Lenke til kommentar

Nå er jeg så sykt lei skolen. I går (22. april) hadde jeg tentamen og ble ikke nært ferdig å skrive så nå detter jeg garantert ned på en 3'er i engelsk :( . I morgen har jeg også en framføring som jeg ikke har skrevet ferdig, har vel egentlig ikke begynt på den enda. I tillegg må jeg lage en pitch og en synopsis + at jeg må lage en dans. Har også bare sovet 6 timer de siste 2 døgnene :( .

Lenke til kommentar
Nå er jeg så sykt lei skolen. I går (22. april) hadde jeg tentamen og ble ikke nært ferdig å skrive så nå detter jeg garantert ned på en 3'er i engelsk :( . I morgen har jeg også en framføring som jeg ikke har skrevet ferdig, har vel egentlig ikke begynt på den enda. I tillegg må jeg lage en pitch og en synopsis + at jeg må lage en dans. Har også bare sovet 6 timer de siste 2 døgnene :( .

Kjipe greier det. Da er det bare å stå på 110% til denne perioden er over og ta en sabbath når den er ferdig, belønne seg selv og ligge lavt en stund. :)

(Lettere sagt enn gjort)

Lenke til kommentar

Er løsningen å sitte her på forumet om dagen og kaste bort tiden som kanskje egentlig skulle ha gått med til å gjøre det skolearbeidet som du egentlig skulle ha gjort?

Men føler med deg mann, er slit å stress å sitte oppe om kvelden før en skal ha gjort ferdig noe og kjenne at man ikke er forberedt.

Lenke til kommentar
Er løsningen å sitte her på forumet om dagen og kaste bort tiden som kanskje egentlig skulle ha gått med til å gjøre det skolearbeidet som du egentlig skulle ha gjort?

Men føler med deg mann, er slit å stress å sitte oppe om kvelden før en skal ha gjort ferdig noe og kjenne at man ikke er forberedt.

Forumet hjelper ikke akkurat på nei, men har prøvd å ta en frivillig ban i 2 uker for å se om det hjalp uten de helt store resultatene.

Lenke til kommentar

Hehe det er flere som sitter oppe i disse dager ja.. Noe som jeg bruker med hell er å sette et passord som er så langt å uhamselig at jeg ikke gidder å slå maskinen på i utgangspunktet. Takler liksom hele problemet med roten. :xmas: Problemet melder seg derimot de gangene jeg faktisk må inn, og må sitte i påfølgende tre min å skrive inn et alt for mangesiffret passord. Men så er det er tross alt veldig fort gjort å komme bort i diskusjon.no-knappen mens man sitter å skriver på varierte uhamselige og akk så trøtte oppgaver..

Edit: tjuhei Tomat-ulf. :mrgreen:

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...