Essem Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Stakkars mann i det 94. minutt Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Håå, det må være.. vanvittig bittert! Også på overtid. Når de hadde vunnet. Au. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Også mot Chelsea, da. Faen, om det bastardlaget vinner blir jeg så smått irritert. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men nå var det mye fotballprat her. Noen som gleder seg til playoffs begynner å ta av over dammen nå? Hvem tror dere ender opp med å vinne i år? Jeg gjetter Lakers slår ut Rockets i kvartfinalen, og tar Celtics i finalen. Men det er mye som kan skje i år. Blir jævlig spennende. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Neida, såe... Fotball intresserer meg liksom ikke. Så natta Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men nå var det mye fotballprat her. Noen som gleder seg til playoffs begynner å ta av over dammen nå? Hvem tror dere ender opp med å vinne i år? Jeg gjetter Lakers slår ut Rockets i kvartfinalen, og tar Celtics i finalen. Men det er mye som kan skje i år. Blir jævlig spennende. Lakers med Kobe Bryant taper bare ikke. Så vinner Manchester United Mesterligaen og alle blir fornøyde. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skarstad: De har da vitterlig gjort det før. Men altså, altfor sent nå. Skole i morgen. Kjemitentamen! *grøsse* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skarstad: De har da vitterlig gjort det før. Wutever. Jeg skal liksom vise at jeg er totalt nede med sånne amerikanske idretter her. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hvor er Ø.B blitt av da? Opptatt med å fylleringe meg midt på natta. x) Søte Ø.B Er her forsåvidt innimellom. Bare vært ælgsjuk i det siste.. Skarstad og Herrbrun. phhhhst! ^^ Endret 22. april 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men du er ikke på msn, nei. =( Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men du er ikke på msn, nei. =( Funker ikke atm<3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men du er ikke på msn, nei. =( Funker ikke atm<3 Awwww, ok.*cry* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Choices, choices. Jeg klarer visst bare ikke bestemme meg for hvilken avatar jeg skal bruke. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Choices, choices. Jeg klarer visst bare ikke bestemme meg for hvilken avatar jeg skal bruke. Den der var litt nice. Men har sett bedre fra deg. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Damnation. Jeg skal komme sterkere tilbake i morgen (alias "senere (eller blir det tidligere?) i dag"). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Faen altså. Jeg hater lyspærer som går. ^^ Plutselig plinger det i Check Control, og ei lyspære til nærlyset hadde gått. Totalnekt å kjøre rundt med kjørelys kun på en side, så jeg switchet over til park og spredere. Får da være grenser. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Da var noen timer med South Park unnagjort og mating av en blakk kompis utført. Jeg er for snill. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Gæh. Natt. Og jeg har fri i morgen. Noe jeg kan bruke tiden på? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du kan benytte tiden din til å sove for eksempel? Det å sove til en er uthvilt og kan stå opp av seg selv uten at vekkerklokka ringer. Herregud for en frihet Men du tenkte vel mer i de kreative baner vel? Sup SurfingElite? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men det gjør jeg så ofte. Og på dagen nå skjer det jo ingenting. Er bare for pent vær ute til at man kan sitte inne og se på TV/PC uten å dårlig selvfølelse. Kom på TED.com som du hadde en post om her for en stund siden. Ser på noe der nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg