Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg skal også legge meg!Si god natt til meg også da. God natt kexxy, sove godt. ^^ God natt, sexxy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Damn. Jeg blir litt sentimental! Skal vi ta med oss b-real bort i et hjørne og gråte og guttekose litt? Og så kan vi le av JoachimRs meninger og AnAnAs' ostehistorie! Ja, og diskutere rimming vs. blowjob, og andre meningsfulle off topic-diskusjoner. Og mimre til hvordan det var før tøsingen tok av, og jentene invaderte forumet. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, og diskutere rimming vs. blowjob, og andre meningsfulle off topic-diskusjoner. Og mimre til hvordan det var før tøsingen tok av, og jentene invaderte forumet. Vil du ikke ha meg her? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg skal også legge meg!Si god natt til meg også da. God natt kexxy, sove godt. ^^ God natt, sexxy God natt til deg og nora. Ble litt feil å kalle deg sexxy. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, og diskutere rimming vs. blowjob, og andre meningsfulle off topic-diskusjoner. Og mimre til hvordan det var før tøsingen tok av, og jentene invaderte forumet. Vil du ikke ha meg her? Joda, jeg vil det. Det var jenter her før også, gjennomsnittskvaliteten var bare høyere. Du ville vært godtatt da også Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 God natt til deg og nora.Ble litt feil å kalle deg sexxy. Du kan kalle meg sexy Eller Nora Joda, jeg vil det. Det var jenter her før også, gjennomsnittskvaliteten var bare høyere. Du ville vært godtatt da også Jippi Føler meg fremdeles litt ny her, selvom jeg har vært her i ett år :o Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vil du ikke ha meg her? Vi vil ha tilbake Kaptein Halvdan, JoachimR, Ø.B., Tonio, Zlatzman, @kd, Kenneth Dammyr og Sovietpig. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvor er Ø.B blitt av da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvor er Ø.B blitt av da? Opptatt med å fylleringe meg midt på natta. x) Søte Ø.B Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen som husker "å nei jeg sølte på tissen min"-tråden når SO5 var stengt? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Opptatt med å fylleringe meg midt på natta. x) Søte Ø.B Hadde jeg også gjort hadde jeg vært på fylla og hatt nummeret ditt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vil du ikke ha meg her? Vi vil ha tilbake Kaptein Halvdan, JoachimR, Ø.B., Tonio, Zlatzman, @kd, Kenneth Dammyr og Sovietpig. Og gjerne Eline, fredrik og stefan. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bare å ringe. Jeg holder nattåpent. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Opptatt med å fylleringe meg midt på natta. x) Søte Ø.B Neimen, så koslig, da! Han liker visst å fylleringe til jenter som er upassende mye yngre enn ham selv. Endret 22. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kaptein Halvdan? Er det HalTan vi mener? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Og gjerne Eline, fredrik og stefan. fredrik er stadig vekk innom for å påminne oss om at vi må oppføre oss, den slasken. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Opptatt med å fylleringe meg midt på natta. x) Søte Ø.B Neimen, så koslig, da! Han liker visst å fylleringe til jenter som er upassende mye yngre enn ham selv. Det er jo ikke akkurat noe nytt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skarstad: Opplevd mye av det der. Merkelig.^^ Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen som fikk med seg selvmålet til Riise eller `? Stupheader'n i eget mål, godt gjort. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen som fikk med seg selvmålet til Riise eller `? Stupheader'n i eget mål, godt gjort. Ser ikke på sånt. >: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg