Daniel Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor i himmelens navn har du skiftet avatar, pews? Det skjedde i de dager ... da jeg gikk lei av den gamle og følte for å bytte ... til en avatar en annen bruker allerede hadde, så måtte jeg ty til denne nødløsningen. Jeg leter etter nye motiver i dette øyeblikk. Forslag: Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=518411 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=57085 LOL ^^ Herregud det der var tragisk... Hva da ? At jeg postet det eller at de muslimene var tragiske? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Pøh, jeg skal leve på å fiske og faste sommerferien gjennom. Hvem trenger jobb, liksom?Virkeligheten kommer til å piske deg rosa før du får realisert festivaldrømmene dine, med mindre du har oppspart kapital, bor hjemme, nedprioriterer andre økonomiske poster eller har noen som kan drysse sedler etter deg.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hmmmm... Det tar faktisk ikke så lang tid å vaske opp, bare man setter igang. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hmmmm... Det tar faktisk ikke så lang tid å vaske opp, bare man setter igang.Uten oppvaskhansker får man rosinhud. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Forslag: Jeg er klasse. Det der var ... vel, ikke klasse. Endret 22. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Forslag: Jeg er klasse. Det der var ... vel, ikke klasse. Smakløst? ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Pøh, jeg skal leve på å fiske og faste sommerferien gjennom. Hvem trenger jobb, liksom?De som betaler husleia, festivalbiletter og øl. 1. Jeg bruker telt. 2. Jeg trenger ikke billetter. Det er vel bare å grave seg inn på det inngjerdede området? Og feste en strikk rundt hånda, eller noe sånt? 3. Jobber fortsatt med den. Virkeligheten kommer til å piske deg rosa før du får realisert festivaldrømmene dine, med mindre du har oppspart kapital, bor hjemme, nedprioriterer andre økonomiske poster eller har noen som kan drysse sedler etter deg.. Blæh, partypooper. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jenter.. sier man en ting feil så bryter helvete løs. Nesten som man vurderer å bli homo. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg er klasse. Det der var ... vel, ikke klasse. a: laffs b: den wat aboot dis 1 (det er totally deg! (u know, liten og sur)) Endret 22. april 2008 av Daniel Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen som har link til Øivind Dahles apetråd fra the good old days? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jenter.. sier man en ting feil så bryter helvete løs.Nesten som man vurderer å bli homo. Nesten så jeg vurderer p bare droppe ut verden. Funker ikke å være homo heller >< Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Noen som har link til Øivind Dahles apetråd fra the good old days? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=583883&hl Good times. Endret 22. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen som har link til Øivind Dahles apetråd fra the good old days? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=583883&hl Good times. Hahahaha, så sykt bra! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen som har link til Øivind Dahles apetråd fra the good old days? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=583883&hl Good times. Damn. Jeg blir litt sentimental! Skal vi ta med oss b-real bort i et hjørne og gråte og guttekose litt? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jenter.. sier man en ting feil så bryter helvete løs.Nesten som man vurderer å bli homo. Nesten så jeg vurderer p bare droppe ut verden. Funker ikke å være homo heller >< uffda.. ikke bra er ikke flere valg da! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Yey. Jenter... er det rart i at jeg kjører venstrefil? >< Ei ny jente på skolen påstår at jeg har slengt masse dritt om henne, noe jeg ikke har. Men hun er absolutt ikke villig til å høre på det jeg sier. Tror jeg bare legger meg jeg >< *løpe ut på badet for å stelle piercing, og pusse tenner* God natt, kafeen Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Yey. Jenter... er det rart i at jeg kjører venstrefil? >< Ei ny jente på skolen påstår at jeg har slengt masse dritt om henne, noe jeg ikke har. Men hun er absolutt ikke villig til å høre på det jeg sier. Tror jeg bare legger meg jeg >< *løpe ut på badet for å stelle piercing, og pusse tenner* God natt, kafeen Natta Sov godt! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Damn. Jeg blir litt sentimental! Skal vi ta med oss b-real bort i et hjørne og gråte og guttekose litt? Og så kan vi le av JoachimRs meninger og AnAnAs' ostehistorie! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg skal også legge meg! Si god natt til meg også da. God natt kexxy, sove godt. ^^ Endret 22. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg