Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvorfor i himmelens navn har du skiftet avatar, pews?

Det skjedde i de dager ... da jeg gikk lei av den gamle og følte for å bytte ... til en avatar en annen bruker allerede hadde, så måtte jeg ty til denne nødløsningen. Jeg leter etter nye motiver i dette øyeblikk.

Forslag:

post-38834-1208895083_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pøh, jeg skal leve på å fiske og faste sommerferien gjennom. Hvem trenger jobb, liksom?
Virkeligheten kommer til å piske deg rosa før du får realisert festivaldrømmene dine, med mindre du har oppspart kapital, bor hjemme, nedprioriterer andre økonomiske poster eller har noen som kan drysse sedler etter deg.. :mrgreen:
Lenke til kommentar
Pøh, jeg skal leve på å fiske og faste sommerferien gjennom. Hvem trenger jobb, liksom?
De som betaler husleia, festivalbiletter og øl. :p

1. Jeg bruker telt.

2. Jeg trenger ikke billetter. Det er vel bare å grave seg inn på det inngjerdede området? Og feste en strikk rundt hånda, eller noe sånt?

3. Jobber fortsatt med den.

Virkeligheten kommer til å piske deg rosa før du får realisert festivaldrømmene dine, med mindre du har oppspart kapital, bor hjemme, nedprioriterer andre økonomiske poster eller har noen som kan drysse sedler etter deg.. :mrgreen:
Blæh, partypooper.
Lenke til kommentar

Yey. Jenter... er det rart i at jeg kjører venstrefil? ><

Ei ny jente på skolen påstår at jeg har slengt masse dritt om henne, noe jeg ikke har. Men hun er absolutt ikke villig til å høre på det jeg sier.

Tror jeg bare legger meg jeg ><

*løpe ut på badet for å stelle piercing, og pusse tenner* :wee:

God natt, kafeen :)

Lenke til kommentar
Yey. Jenter... er det rart i at jeg kjører venstrefil? ><

Ei ny jente på skolen påstår at jeg har slengt masse dritt om henne, noe jeg ikke har. Men hun er absolutt ikke villig til å høre på det jeg sier.

Tror jeg bare legger meg jeg ><

*løpe ut på badet for å stelle piercing, og pusse tenner* :wee:

God natt, kafeen :)

Natta :) Sov godt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...