Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kabal da? Jeg gidder ikke spille. Ikke kabal en gang. Dessuten suger jeg nesten i kabal. Hei, du, Kibs kjenner Daniel (nei, ikke deg, din teiting), så har hun fått status som "kewl". Han er til og med sammen med en barndomsvenninne av meg. Teller det positivt, eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hovefestivalen er dyr. Dessuten jobber jeg da. Dessverre. Nevnte jeg forresten at jeg kan lage mat, vaske klær og lage barn? Fack, jeg leste "vaske klær og lange barn" oO Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hovefestivalen er dyr. Dessuten jobber jeg da. Dessverre. Nevnte jeg forresten at jeg kan lage mat, vaske klær og lage barn? Du er perfekt Jeg kan bake og lage barn uten at det blir barn av det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hmm, hva må man ha med på teoriprøve til bil? Sånn lapp om at man har tatt trafikalt grunnkurs, noe mer annet enn identifikasjon? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nærmeste jeg har vært en sånn festival, var da jeg hang utenfor Skral som holder til like ved hytta mi.Red.: I Grimstad. Hehe, ikke misforstå meg, det er kjempegøy og anbefales i massevis Når jeg blir eldre, og uavhengig av familien, skal jeg gå på alle konsertene jeg kommer over i sommerferien. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Når jeg blir eldre, og uavhengig av familien, skal jeg gå på alle konsertene jeg kommer over i sommerferien.Når du blir eldre og uavhengig må du jobbe i sommerferien. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Han er til og med sammen med en barndomsvenninne av meg. Teller det positivt, eller? Hvem har han ikke vært sammen med? Red.: Tror han het Don Juan (eller var det Don Johan?) som oransjeruss (jeg vet, kjempetøft). Endret 22. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nora90: Det eneste problemet er at jeg er 18 dager yngre enn deg. I visse kretser er ikke slikt akseptert. Heldigvis er jeg ganske mye høyere enn deg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Når jeg blir eldre, og uavhengig av familien, skal jeg gå på alle konsertene jeg kommer over i sommerferien.Det var min opprinnelige plan også. Det blir nok heller jobbing på meg i sommer.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvem har han ikke vært sammen med? Det er faktisk en del. =/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han er til og med sammen med en barndomsvenninne av meg. Teller det positivt, eller? Hvem har han ikke vært sammen med? Hvorfor i himmelens navn har du skiftet avatar, pews? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nærmeste jeg har vært en sånn festival, var da jeg hang utenfor Skral som holder til like ved hytta mi.Red.: I Grimstad. Hehe, ikke misforstå meg, det er kjempegøy og anbefales i massevis Når jeg blir eldre, og uavhengig av familien, skal jeg gå på alle konsertene jeg kommer over i sommerferien. Vi skal jo på Maiden i sommer da ! Dritt med konserter med 18-årsgrense Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor i himmelens navn har du skiftet avatar, pews? Hvorfor i himmelens navn siterer du noe som ikke har noe med saken å gjøre, pews? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor i himmelens navn har du skiftet avatar, pews? Hvorfor i himmelens navn siterer du noe som ikke har noe med saken å gjøre, pews? Fordi jeg snakket til ham, vel. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fordi jeg snakket til ham, vel. Å, virkelig? ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Når jeg blir eldre, og uavhengig av familien, skal jeg gå på alle konsertene jeg kommer over i sommerferien.Når du blir eldre og uavhengig må du jobbe i sommerferien. Når jeg blir eldre, og uavhengig av familien, skal jeg gå på alle konsertene jeg kommer over i sommerferien.Det var min opprinnelige plan også. Det blir nok heller jobbing på meg i sommer.. Pøh, jeg skal leve på å fiske og faste sommerferien gjennom. Hvem trenger jobb, liksom? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Pøh, jeg skal leve på å fiske og faste sommerferien gjennom. Hvem trenger jobb, liksom?De som betaler husleia, festivalbiletter og øl. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor i himmelens navn har du skiftet avatar, pews? Det skjedde i de dager ... da jeg gikk lei av den gamle og følte for å bytte ... til en avatar en annen bruker allerede hadde, så måtte jeg ty til denne nødløsningen. Jeg leter etter nye motiver i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=518411 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=57085 LOL ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=518411 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=57085 LOL ^^ Herregud det der var tragisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg