Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kabal da?

Jeg gidder ikke spille. Ikke kabal en gang. Dessuten suger jeg nesten i kabal. :p

Hei, du, Kibs kjenner Daniel (nei, ikke deg, din teiting), så har hun fått status som "kewl".

Han er til og med sammen med en barndomsvenninne av meg. Teller det positivt, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nærmeste jeg har vært en sånn festival, var da jeg hang utenfor Skral som holder til like ved hytta mi.

Red.: I Grimstad.

Hehe, ikke misforstå meg, det er kjempegøy og anbefales i massevis :thumbup:

Når jeg blir eldre, og uavhengig av familien, skal jeg gå på alle konsertene jeg kommer over i sommerferien.

Lenke til kommentar
Nærmeste jeg har vært en sånn festival, var da jeg hang utenfor Skral som holder til like ved hytta mi.

Red.: I Grimstad.

Hehe, ikke misforstå meg, det er kjempegøy og anbefales i massevis :thumbup:

Når jeg blir eldre, og uavhengig av familien, skal jeg gå på alle konsertene jeg kommer over i sommerferien.

Vi skal jo på Maiden i sommer da ! Dritt med konserter med 18-årsgrense

Lenke til kommentar
Når du blir eldre og uavhengig må du jobbe i sommerferien. :p

Det var min opprinnelige plan også. Det blir nok heller jobbing på meg i sommer.. :tease:

Pøh, jeg skal leve på å fiske og faste sommerferien gjennom. Hvem trenger jobb, liksom?

Lenke til kommentar
Hvorfor i himmelens navn har du skiftet avatar, pews?

Det skjedde i de dager ... da jeg gikk lei av den gamle og følte for å bytte ... til en avatar en annen bruker allerede hadde, så måtte jeg ty til denne nødløsningen. Jeg leter etter nye motiver i dette øyeblikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...