Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg fikk vel også begynne for tidlig av ren medfølelse, men jeg liker å tro det var fordi jeg var så latterlig intelligent.

I dag er jeg i alle fall veldig intelligent, det kan vi slå fast :cool

Smarte mennesker tjener mye :D Hello, baby :cool:

Sminke skal være helt lett og så vidt merkbart imo.

Er jo selvsagt de som liker oversmikebimboer :shrug:

Det er greit iblant. På hore og hallik partyer og sånn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I følge mine kilder har Eplefe testet ham til mye rart, og en del av testene var hun visstnok veldig, veldig fornøyd med.

Er det slike ting vi vil vite om, eller er det ikke det?

Tja, det kommer egentlig helt an på.

Nora90: Jeg er smart, hot og nordlending. How ya doin'?

Lenke til kommentar
Jeg leter fremdeles etter bruksområde... *stryke "traktor" fra listen*

Har du testet frisør, sminkør, klesdesigner, etc., enda?

Tror ikke han duger noe særlig til frisør. Jeg måtte farge håret hans. :p
I følge mine kilder har Eplefe testet ham til mye rart, og en del av testene var hun visstnok veldig, veldig fornøyd med.
...Dude.
Det virker som du har vært på en. :hmm:
Jeg har.
Lenke til kommentar
Er det slike ting vi vil vite om, eller er det ikke det?

Jeg sitter på mer info enn HerrBrun, og jeg kan bekrefte at det er ting dere garantert vil like. Dog, jeg sier det ikke :wee:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortel

fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortel

fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortel

fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellflortllfortellfortellfortellfortellfortel

fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortell llfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfort

llfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfort

llfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfort

llfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortell

Lenke til kommentar
Høh, ubrukelig type du har funnet deg... :p

Neida, han er sikkert brukende til mye annet ;)

Jeg leter fremdeles etter bruksområde... *stryke "traktor" fra listen*

Er han brukende som oppvaskhjelp? Jeg kunne trenge en her nå.

(Selv om jeg er redd for at jeg ender opp med å gjøre det selv hvis det skal skje i kveld)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...