Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg fikk vel også begynne for tidlig av ren medfølelse, men jeg liker å tro det var fordi jeg var så latterlig intelligent. I dag er jeg i alle fall veldig intelligent, det kan vi slå fast :cool Smarte mennesker tjener mye Hello, baby Sminke skal være helt lett og så vidt merkbart imo.Er jo selvsagt de som liker oversmikebimboer Det er greit iblant. På hore og hallik partyer og sånn... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 I følge mine kilder har Eplefe testet ham til mye rart, og en del av testene var hun visstnok veldig, veldig fornøyd med. Er det slike ting vi vil vite om, eller er det ikke det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 I følge mine kilder har Eplefe testet ham til mye rart, og en del av testene var hun visstnok veldig, veldig fornøyd med. Er det slike ting vi vil vite om, eller er det ikke det? Tja, det kommer egentlig helt an på. Nora90: Jeg er smart, hot og nordlending. How ya doin'? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nora90: Jeg er smart, hot og nordlending. How ya doin'? Jeg har det ikke bra nå som jeg ikke er med deg *smiske* Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det virker som du har vært på en. Ja, Roskilde ifjor Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er det slike ting vi vil vite om, eller er det ikke det? Jeg sitter på mer info enn HerrBrun, og jeg kan bekrefte at det er ting dere garantert vil like. Dog, jeg sier det ikke Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du får komme nordover, da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg leter fremdeles etter bruksområde... *stryke "traktor" fra listen* Har du testet frisør, sminkør, klesdesigner, etc., enda? Tror ikke han duger noe særlig til frisør. Jeg måtte farge håret hans. I følge mine kilder har Eplefe testet ham til mye rart, og en del av testene var hun visstnok veldig, veldig fornøyd med....Dude. Det virker som du har vært på en. Jeg har. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du får komme nordover, da. Sikker på at ikke du skal komme sørover da? Hovefestivalen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nommin så søtt, da. Da er jeg herved Skarstad2, i og med at jeg går i klassen hans nå. "Yay". Fancy shit, gitt. I morgen må du ta på ham for meg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er det slike ting vi vil vite om, eller er det ikke det? Jeg sitter på mer info enn HerrBrun, og jeg kan bekrefte at det er ting dere garantert vil like. Dog, jeg sier det ikke Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortel fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortel fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortel fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortel fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellflortllfortellfortellfortellfortellfortel fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortel fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortel fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortel fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortel fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortel fortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortell llfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfort llfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfort llfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfort llfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfort llfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortellfortell Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg sitter på mer info enn HerrBrun, og jeg kan bekrefte at det er ting dere garantert vil like. Dog, jeg sier det ikke HVorfor vil du ikke dele? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Høh, ubrukelig type du har funnet deg... Neida, han er sikkert brukende til mye annet Jeg leter fremdeles etter bruksområde... *stryke "traktor" fra listen* Er han brukende som oppvaskhjelp? Jeg kunne trenge en her nå. (Selv om jeg er redd for at jeg ender opp med å gjøre det selv hvis det skal skje i kveld) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fancy shit, gitt. I morgen må du ta på ham for meg. Skal jeg gjøre. Da blir han nok glad. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Roskilde virker tøft! En Arendals-venn av meg sier det er kjempestort. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Herre1 En "kompis" som tok med mobilen min hjem fra skolen idag fordi jeg hadde glemt den, og nå har han sendt: "jeg vil ha pikken din" til omtrendt alle på kontaklista mi... I'm sooo fucked Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg vil ikke dele. Fordi det får meg til å føle meg mer spesiell, når jeg er nesten alene om å vite noe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er han brukende som oppvaskhjelp? Jeg kunne trenge en her nå.(Selv om jeg er redd for at jeg ender opp med å gjøre det selv hvis det skal skje i kveld) Jeg leier ham ut. Billig. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg vil ikke dele. Fordi det får meg til å føle meg mer spesiell, når jeg er nesten alene om å vite noe Jeg kan få deg til å føle deg spesiell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg