Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han er alltid søt Hva med meg da? Du er alltid enda søtere enn han er Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, noen der oppe fra må jo være det. *host*Noen er jo det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Now playing: Too Far Gone - Zetor'n Han har å ta deg på en ordentlig traktorrånetur. Er det jeg og sier, men han nekter. :< Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg skal ikke gifte meg på mange år enda, og jeg har ikke noe testamente. ^^ Er bare litt over fire år. You just wait. Det er utrolig hva folk gjør med en kniv mot strupen, skal jeg fortelle deg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 o lawd, det er SO3 på nytt! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Now playing: Too Far Gone - Zetor'n Han har å ta deg på en ordentlig traktorrånetur. Er det jeg og sier, men han nekter. :< Høh, ubrukelig type du har funnet deg... Neida, han er sikkert brukende til mye annet Edit: Noen som kommer og tar oppvasken min? Endret 22. april 2008 av Llandari Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han er alltid søt Ja, noen der oppe fra må jo være det. *host* At det var hæforno? oO Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er bare litt over fire år. You just wait. Det er utrolig hva folk gjør med en kniv mot strupen, skal jeg fortelle deg.Både testamente og ekteskapspapirer må ha vitner. Så du skal tvinge meg til å gifte meg med deg , eller sette deg som hovedarving i testamentet om fire år? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han har nettopp kalt deg sørlandsbabe? Holder det? Ellers kan man trygt bekrefte at du er både søt og andre ting. ^^ Det er mange her nede som ikke ser ut. Spesiellt de i Arendal. De gir seg ikke før de har brukt en flaske med fundation, en eyeliner og håret er hvitt. Da er de klare til å gå på skolen. Men takk, du er søt du også Du er alltid enda søtere enn han er Så jeg trenger ikke anlegge skjegg for å bli søtere? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg er rett og slett vanvittig intelligent En i min klasse fikk begynne et år før tiden av ren medfølelse, da han ville blitt den eneste i det årstrinnet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) At det var hæforno? oO At du er søt. Er det noe galt i det og, nå? Både testamente og ekteskapspapirer må ha vitner. Så du skal tvinge meg til å gifte meg med deg , eller sette deg som hovedarving i testamentet om fire år? Bagateller. Men takk, du er søt du også Har du sett meg? Oo Endret 22. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det er mange her nede som ikke ser ut. Spesiellt de i Arendal. De gir seg ikke før de har brukt en flaske med fundation, en eyeliner og håret er hvitt. Da er de klare til å gå på skolen. Men takk, du er søt du også De finnes over alt... Oversminkede folk er så grusomt. *brekke seg* Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Så jeg trenger ikke anlegge skjegg for å bli søtere? Jo! Jenter med skjegg er digg... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Funeral av Arcade Fire var bra. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 skjegg er digg... Det har du rett i. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg er rett og slett vanvittig intelligent En i min klasse fikk begynne et år før tiden av ren medfølelse, da han ville blitt den eneste i det årstrinnet. That's Bindal for you. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Funeral av Arcade Fire var bra. Konsert? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jo, Nora. Du trenger helt klart å få skjegg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bindal? Hørte jeg ordet Bindal? Er det noen fra Bindal her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg