b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du er fra Oslo, right?PHAIL. *snipp* HAHAHA! Du tok deg faen meg tid til å skrive hva som sto der. Kudos! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 HAHAHA! Du tok deg faen meg tid til å skrive hva som sto der. Kudos! Det er faktisk copy-pasta. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kjæresten vil ikke kjøre traktor med meg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Eplefe glemte bursdagen min. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du er fra Oslo, right? Bor i Arendal (aka. Æendal). Du da? Hvor bor du? Sørlandsbabe Jeg er fra Nord-Norge. Ordentlig barsk jævel à la b-real! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg er fra Nord-Norge. Ordentlig barsk jævel à la b-real! Åååh. Hei der, smårips. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sørlandsbabe Jeg er fra Nord-Norge. Ordentlig barsk jævel à la b-real! Kuli, vi blir som ying og yang Åååh. Hei der, smårips. Grrrr Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg er fra Nord-Norge. Ordentlig barsk jævel à la b-real! Åååh. Hei der, smårips. Unnskyld meg her, jeg er ett år yngre enn deg. Jeg tror tilogmed vi går på samme klassetrinn, med mindre du har droppa ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kjæresten vil ikke kjøre traktor med meg. Litt traktor har aldri drept noen Jeg er fra Nord-Norge. Ordentlig barsk jævel à la b-real! Åååh. Hei der, smårips. Pøh, jeg er barskere en deg! ..og kibs, vær snill med lille Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Åååh. Hei der, smårips. Grrrr Det der funka jævlig dårlig som sjekketriks, så jeg er fortsatt din, pus Pøh, jeg er barskere en deg! Jeg så nok hvordan du skalv i buksene når jeg feide gulvet med de andre sortlandsdustene når du så meg spille basket. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Grrrr Nommin. Skal store stygge Kibs stjele småripsen fra sørlandsbaben? Synes jeg ser det. xD Unnskyld meg her, jeg er ett år yngre enn deg. Jeg tror tilogmed vi går på samme klassetrinn, med mindre du har droppa ut. Siste året videregående? Du er yngre enn meg, derfor kvalifiserer du til smårips. Men smårips er digg. Og i tillegg nordnorsk. Yummy. Endret 22. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kjæresten vil ikke kjøre traktor med meg. Så rart. Hvor mange motoriserte kjøretøy har du kjørt, og hvor mye? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det der funka jævlig dårlig som sjekketriks, så jeg er fortsatt din, pus Guddie For du skal bli pappa! Etter mange, mange prøverunder... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Kibs: Tredje klasse ja. Allmenn her. Du går musikk, right? Endret 22. april 2008 av Herrbrun Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kjæresten vil ikke kjøre traktor med meg. Litt traktor har aldri drept noen Jeg vet. Jeg vil jo bare kjøre litt traktor. :< Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 ..og kibs, vær snill med lille Herr Brun Jeg er jo det!!!!!!! Med mindre det er slemt å tilby fritt leie? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kjæresten vil ikke kjøre traktor med meg. Så rart. Hvor mange motoriserte kjøretøy har du kjørt, og hvor mye? Han *kan* kjøre traktor! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det der funka jævlig dårlig som sjekketriks, så jeg er fortsatt din, pus Guddie For du skal bli pappa! Etter mange, mange prøverunder... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kibs Kibs: Tredje klasse ja. Allmenn her. Du går musikk, right? Går du tredje? Men du er jo like gammel som meg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kibs: Tredje klasse ja. Allmenn her. Du går musikk, right? Hvordan greier du da å være over ett år yngre enn meg? Oo Jeg er 19, og du BLIR 18. Jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg