b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Og de døde har det enda bedre, for de slipper dere fullstendig. Oo Nå ødela du hele greia. Iguess. Du er heldig da, bor i BYEN hæ? YOU PLIKK! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det handler om å utfordre seg selv! Da blir du så selvsikker at du kan reise til STOKMARKNES uten problemer! Jeg reiser til Oslo fra ca. Mosjøen (14 timer) med tog uten problemer. Men Oslo S våger jeg meg ikke ut på alene. Trondheim stasjon går derimot greit. Nå ødela du hele greia. Unnskyld, da. Roet du deg nå? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 YOU PLIKK! Trondheim er jo bare en frisk bris. Fem linjer eller.. er det bare fire? Koselig stasjon. TRONDHEIM er koselig, igrunn, I am so happy I live here, thank you RaptorJesus! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nå ødela du hele greia. Unnskyld, da. Roet du deg nå? Aldri Jeg har sluttet med slikt tøv for lenge lenge siden. Rolighet skaper bare kjedsomhet og jah....DA DANSAR EN SOM ROBÅTAR HELLAR. Se eg kan skriva nyenårskararararar, WWWWWWWWWWWWÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆAAAAAAAAAAAAAAAHYYAWYFAYFYAFYAFY *dø sakte* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Aldri Jeg har sluttet med slikt tøv for lenge lenge siden. Rolighet skaper bare kjedsomhet og jah....DA DANSAR EN SOM ROBÅTAR HELLAR. Se eg kan skriva nyenårskararararar, WWWWWWWWWWWWÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆAAAAAAAAAAAAAAAHYYAWYFAYFYAFYAFY *dø sakte* Ikke dø! Vi skal jo leke med bind forran øynene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 I'm doing it wrong. NP: Tag Team - Whoomp! There It Is! Nå jeg skulle ha hatt meg noen øl. MMMMM...ØL. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nei. Man kan være litt usikker på akkurat hvor man er i forhold til andre ting, men man kan faktisk ikke gå seg bort i Karl Johan. Jo, tydeligvis. x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvordan i pul kan man gå seg bort i en gate som går EN VEI lizm. GET A GPS Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hva er pizza-prøve? Fikk beskjed om at jeg skulle ha det imorgen.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er da du skal til sæters for å bli feit oO Det kan ha noe med uttrykket "alt går i en pizza" å gjøre...altså at du får en prøve om alt mulig? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 I'm back! Fo' real, bitches! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 WTF biach? Var det ikke "Herr Brun" før? oO Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 WTF biach? Var det ikke "Herr Brun" før? oO Nicket er opptatt, gullet. Det har vi snakket om før Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Så send en PM til dotten, ueland, simen1 eller noen som kan ta seg av slikt Jeg har dårlig kortidshukommelse. Hei...het ikke du Herr Brun før? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Gud, nå ble jeg verpesjuk igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 å? hvorfor det da? Lyst på en liten en? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 å? hvorfor det da?Lyst på en liten en? Ja, jeg vil ha bebi Sitter og ser på unge mødre dk Tenk så koselig med bebi! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 å? hvorfor det da?Lyst på en liten en? Ja, jeg vil ha bebi Sitter og ser på unge mødre dk Tenk så koselig med bebi! Skal vi lage en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg