DJ_Dark Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vasker opp etter måltidene på skolen. Folk har hver sin uke. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 *valse rundt i tomme lokaler*I will rename this place to.. THE DEN OF EVIL NO GIRLS ALLOWED. ... OKAY GIRLS CAN COME, BUT NO JEWS! .. OKAY JEWS. T-REX IS THAT YOU?! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Var da voldsomt til humør på deg. Drikker du?Skal..skal...jeg roe meg ned? *snufs* *rive av seg skjorta og slå seg på brystet* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skal..skal...jeg roe meg ned? *snufs* *rive av seg skjorta og slå seg på brystet* Du ER syk. Oo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, altså, en rett gate, der men ser kjente landemerker hvor enn en snur seg. Du KAN ikke gå deg vill.Jo, man kan det. x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du ER syk. OoHA HA HE HE HIHO...DE GÆRNE HAR DET GODT! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 T-REX IS THAT YOU?!WHY HELLO! What gave it away? Was it the hat? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tøff avatar b-real. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jo, man kan det. x)Nei. Man kan være litt usikker på akkurat hvor man er i forhold til andre ting, men man kan faktisk ikke gå seg bort i Karl Johan. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 HA HA HE HE HIHO...DE GÆRNE HAR DET GODT! Jeg håper det. Kanskje du skal begynne på lukket avdeling? Oo Man kan gå seg bort på Karl Johan, ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tøff avatar b-real. Tenkte en kunne ta en kombo. Vise litt ansikt og samtidig ha "das avatar" i behold. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Synes den passet bra. Sånn btw: Jeg dør litt inni meg når jeg ser "fotballkort"-kategorien. Sukk.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg håper det. Kanskje du skal begynne på lukket avdeling? OoMen vet du hva? De blinde har det bedre.. ..Fordi ser ikke hva vi gærne gjør ^_______^ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 WHY HELLO! What gave it away? Was it the hat? was the nonsense lol :-D Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Man kan gå seg bort på Karl Johan, ja. !?!?!?!?!? Om en er blind ja. Jeg har bodd på MELBU hele livet og jeg fant da sånn høøøvelig ut av Oslo ganske raskt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Om en er blind ja. Jeg har bodd på MELBU hele livet og jeg fant da sånn høøøvelig ut av Oslo ganske raskt.Er ikke alle som har den der gjøre-seg-kjent genet Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Men vet du hva? De blinde har det bedre.. ..Fordi ser ikke hva vi gærne gjør ^_______^ Og de døde har det enda bedre, for de slipper dere fullstendig. Oo !?!?!?!?!? Om en er blind ja. Jeg har bodd på MELBU hele livet og jeg fant da sånn høøøvelig ut av Oslo ganske raskt. Jeg får ikke en gang øye på.. eh.. ett eller annet bygg som skal ligge der et sted. MEN: jeg fant veien helt fra stasjonen til slottet alene og uten hjelp. *stolt* Det skal jeg aldri gjøre igjen. Huff. Og bare for å nevne det, så har jeg gått meg bort i en av "bydelene" her oppe. Og den er ikke videre stor. Dumme gater. Hmpf. Endret 22. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er ikke alle som har den der gjøre-seg-kjent genet Iguess. Du er heldig da, bor i BYEN hæ? jeg fant veien helt fra stasjonen til slottet alene og uten hjelp. *stolt*See now, that's a start! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 See now, that's a start! Stasjonen innvendig er derimot en labyrint. Oo Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Stasjonen innvendig er derimot en labyrint. OoDet handler om å utfordre seg selv! Da blir du så selvsikker at du kan reise til STOKMARKNES uten problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg