DJ_Dark Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 chokke, du lever VELDIG farlig nå... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 @ bjoern lol! :!: You like? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 You like? Genilat! :!: Fant foresten konfirmantleir bildene! Skal kikke gjennom dem nuh. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 n4w: Flere av tegneserie greiene kommer opp snart. Jeg må bare få tatt meg tid til å gå tegne de opp i flash først xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor er det ingen som blir sjokkerte over at jeg har Opeth-sanger fra det nye albumet som ikke slippes før i Juni? :<Fordi at de har vært tilgjengelig ganske lenge.... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fordi at de har vært tilgjengelig ganske lenge.... Hva skjer med ny avatar? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Mrbjoern: du kunne jo lagd bildene litt mindre? Nettet mitt er for tregt til å laste opp bildene. Har bare kommet frem til der DP gjør "metall tegnet" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fordi at de har vært tilgjengelig ganske lenge....Hva skjer med ny avatar? Jeg kjedet meg i går. Og...vel..det er Huse lizm Eller falt det ikke i smak? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nei, takke meg til Air og ordentlig electronica. Ok, chokke, hold deg fast: de lager musikk selv! De har riktignok gitt ut ett mix-album, men det er så superdupermegabra at de er unnskyldt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 n4w: Flere av tegneserie greiene kommer opp snart. Jeg må bare få tatt meg tid til å gå tegne de opp i flash først xDHvorfor ha dem i flash? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 chokke, du lever VELDIG farlig nå... . Living on the edge. Fint du ikke møtte meg på lørdag da . Ferry er den motsatte kong Midas. Alt han tar i blir til bæsj :!: . Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg kjedet meg i går. Og...vel..det er Huse lizm Eller falt det ikke i smak? Jo, House er digg Men jeg kjente deg jo ikke igjen XD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nei, takke meg til Air og ordentlig electronica. Ok, chokke, hold deg fast: de lager musikk selv!Er det mulig? :O Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Eller falt det ikke i smak? House er knallert, men du kunne med hell ha flyttet ham litt til høyre. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg kjedet meg i går. Og...vel..det er Huse lizm Eller falt det ikke i smak? Jeg likte den ikke Edit: House er en konge serie det, men likte den ikke som avatar. Endret 22. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nei, takke meg til Air og ordentlig electronica. Ok, chokke, hold deg fast: de lager musikk selv! De har riktignok gitt ut ett mix-album, men det er så superdupermegabra at de er unnskyldt. Har jeg sagt at blandt annet Tiesto ikke lager musikk selv? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 chokke, du lever VELDIG farlig nå... . Living on the edge. Fint du ikke møtte meg på lørdag da . Ferry er den motsatte kong Midas. Alt han tar i blir til bæsj :!: . I know where you live (soon) Jeg slår deg neste gang, eller kommer med en stygg to-fots takling. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 chokke, du lever VELDIG farlig nå...Ferry Corsten-fanboy. <insert måkebilde> Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 I know where you live (soon) Jeg slår deg neste gang, eller kommer med en stygg to-fots takling. Ikke gjør det da. Det er jo vold! Ord mot ord og vi stiller nogen lunde likt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jo, House er digg Men jeg kjente deg jo ikke igjen XDTenkte jeg kunne grave meg ned litt House er knallert, men du kunne med hell ha flyttet ham litt til høyre.Var det jeg så i ettertid men jeg orket ikke å gjøre noe med det for da hadde en lukket Photoshop uansett så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg