Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat i farta :p Sitter ikke ved min data, og hører på musikk på tven, da klarer jeg ikke tenke på andre sanger XD Men skal finne utav noe :p

Du er en slik en du og ja?

Men fint det :wee:

Er borte fra DNFK rundt 1900-2100 (trening)

Så om du orker kan du jo sende en PM, eller så kan vi jo se om begge to husker på det. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Førstemann til å si at Beautiful Things ikke er Tiesto, men Andain. Mye feilmerking der ute :whistle: .

Det er vel en eller annen form for remix, da. DET ER JO IKKE SOM OM HAN LAGER MUSIKK SELV.

Red.: "DJ Tiësto - [Nyana CD2 #03] Beautiful Things"

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Han lager ikke den selv nei, men den du nevner har han ikke vært i nærheten av en gang. Afaik.

Tiësto sucks! :D

NEI!!!1111!!!

Nå bler eg så sint, dåkker forstår ikjke musikken!!!!!11!!! :realmad: :realmad: *leke schnell*

Sorry, i had to :(

Og jo, jeg hører på sånn musikk, men jeg hater fortsatt han :p

Lenke til kommentar
Du er en slik en du og ja?

Men fint det :wee:

Er borte fra DNFK rundt 1900-2100 (trening)

Så om du orker kan du jo sende en PM, eller så kan vi jo se om begge to husker på det. :p

Ja, når det ikke er noe annet på tv så :p Og er ikke lett å gjøre to ting samtidig XD

Skal vi se ... låtene jeg har hørt flere ganger er visst Beautiful Things, Adagio For Strings og Elements of Life.

Guddie ;)

Lenke til kommentar
Han lager ikke den selv nei, men den du nevner har han ikke vært i nærheten av en gang. Afaik.

Wikipedia sier dette:

"Nyana is a double disc album by trance artist/producer DJ Tiësto, released on May 5, 2003.

[...] Andain - "Beautiful Things" [Gabriel & Dresden Remix] — 7:15"

Uten at jeg helt vet hva alt det der skal bety.

Lenke til kommentar
Førstemann til å si at Beautiful Things ikke er Tiesto, men Andain. Mye feilmerking der ute :whistle: .

Det er vel en eller annen form for remix, da. DET ER JO IKKE SOM OM HAN LAGER MUSIKK SELV.

Red.: "DJ Tiësto - [Nyana CD2 #03] Beautiful Things"

CD-en er en av hans mikser ja, men han har ikke remixa sangen.

Han samler masse sanger til diverse mikser og selger det som sitt :wee: .

Forresten, Ferry Corsten er verre enn Tiesto. Søppelmann som har produsert så mye drit. Tiesto sitt er ihvertfall bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...