n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ikke akkurat i farta Sitter ikke ved min data, og hører på musikk på tven, da klarer jeg ikke tenke på andre sanger XD Men skal finne utav noe Du er en slik en du og ja? Men fint det Er borte fra DNFK rundt 1900-2100 (trening) Så om du orker kan du jo sende en PM, eller så kan vi jo se om begge to husker på det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Adagio for strings er fin Start der Skal vi se ... låtene jeg har hørt flere ganger er visst Beautiful Things, Adagio For Strings og Elements of Life. Endret 22. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg likte rock.. for mange år siden, så likte jeg rap, noe ala eminem osv.. Så ble det rock igjen, litt country, litt trance, litt sånn blanding. Nå liker jeg litt av hvert. ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tiësto-bashing! I'M IN!!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Førstemann til å si at Beautiful Things ikke er Tiesto, men Andain. Mye feilmerking der ute . Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Klarer bare ikke slutte å høre på Animal i have become Den er sååååå fiiiiiiiin! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Førstemann til å si at Beautiful Things ikke er Tiesto, men Andain. Mye feilmerking der ute . Det er vel en eller annen form for remix, da. DET ER JO IKKE SOM OM HAN LAGER MUSIKK SELV. Red.: "DJ Tiësto - [Nyana CD2 #03] Beautiful Things" Endret 22. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Tiësto sucks! NEI!!!1111!!! Nå bler eg så sint, dåkker forstår ikjke musikken!!!!!11!!! :realmad: *leke schnell* Sorry, i had to Endret 22. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han lager ikke den selv nei, men den du nevner har han ikke vært i nærheten av en gang. Afaik. Tiësto sucks! NEI!!!1111!!! Nå bler eg så sint, dåkker forstår ikjke musikken!!!!!11!!! :realmad: *leke schnell* Sorry, i had to Og jo, jeg hører på sånn musikk, men jeg hater fortsatt han Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg sitter å leker meg litt med flash/photoshop jeg xD Hva blir resultatet? oO link! xD Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du er en slik en du og ja? Men fint det Er borte fra DNFK rundt 1900-2100 (trening) Så om du orker kan du jo sende en PM, eller så kan vi jo se om begge to husker på det. Ja, når det ikke er noe annet på tv så Og er ikke lett å gjøre to ting samtidig XD Skal vi se ... låtene jeg har hørt flere ganger er visst Beautiful Things, Adagio For Strings og Elements of Life. Guddie Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Gerry and the Pacemaker som er noe! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han lager ikke den selv nei, men den du nevner har han ikke vært i nærheten av en gang. Afaik. Wikipedia sier dette: "Nyana is a double disc album by trance artist/producer DJ Tiësto, released on May 5, 2003. [...] Andain - "Beautiful Things" [Gabriel & Dresden Remix] — 7:15" Uten at jeg helt vet hva alt det der skal bety. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Flytta alle xfire videoene mine over til en annen disk, woi så mye plass jeg fikk på c-disken. ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) At han ikke har laget den selv, noen andre har remixet den, men den er på albumet hans. Eller noe. Endret 22. april 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, når det ikke er noe annet på tv så Og er ikke lett å gjøre to ting samtidig XD Da er vi to da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Førstemann til å si at Beautiful Things ikke er Tiesto, men Andain. Mye feilmerking der ute . Det er vel en eller annen form for remix, da. DET ER JO IKKE SOM OM HAN LAGER MUSIKK SELV. Red.: "DJ Tiësto - [Nyana CD2 #03] Beautiful Things" CD-en er en av hans mikser ja, men han har ikke remixa sangen. Han samler masse sanger til diverse mikser og selger det som sitt . Forresten, Ferry Corsten er verre enn Tiesto. Søppelmann som har produsert så mye drit. Tiesto sitt er ihvertfall bra. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 At han ikke har laget den selv, noen andre har remixet den, men den er på albumet hans. For en kødd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg