Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg føler meg....liten.... :!: Men det er ikke ille Nå er det jo snart barnetv Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Animal I Have Become - Three Days Grace Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Humf . Trollinga mi fungerte særdeles dårlig . Vanskelig å ta det alvorlig når det kommer fra deg, skjønner du. Death Cab For Cutie - [Transatlanticism #10] We Looked Like Giants Endret 22. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Animal I Have Become - Three Days Grace Den er dødsfin Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men det er ikke ille Nå er det jo snart barnetv DAMN! Det hadde jeg helt glemt!!! Øh... jeg mener.... *host* *løpe sin vei med tårer i øyne* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det går så bra så *trøste* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen hører på samme musikk som meg! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I can't escape this hellSo many times i've tried But i'm still caged inside Somebody get me through this nightmare I can't control myself So what if you can see the darkest side of me? No one will ever change this animal I have become Help me believe it's not the real me Somebody help me tame this animal (This animal, this animal) I can't escape myself (I can't escape myself) So many times i've lied (So many times i've lied) But there's still rage inside Somebody get me through this nightmare I can't control myself So what if you can see the darkest side of me? No one will ever change this animal I have become Help me believe it's not the real me Somebody help me tame this animal I have become Help me believe it's not the real me Somebody help me tame this animal Somebody help me through this nightmare I can't control myself Somebody wake me from this nightmare I can't escape this hell (This animal, this animal, this animal, this animal, this animal, this animal, this animal) So what if you can see the darkest side of me? No one will ever change this animal I have become Help me believe it's not the real me Somebody help me tame this animal I have become Help me believe it's not the real me Somebody help me tame this animal (This animal I have become) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vanskelig å ta det alvorlig når det kommer fra deg, skjønner du. Mener du at jeg er useriøs? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det går så bra så *trøste* Men.. Men... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen hører på samme musikk som meg! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I can't escape this hellSo many times i've tried But i'm still caged inside Somebody get me through this nightmare I can't control myself So what if you can see the darkest side of me? No one will ever change this animal I have become Help me believe it's not the real me Somebody help me tame this animal (This animal, this animal) I can't escape myself (I can't escape myself) So many times i've lied (So many times i've lied) But there's still rage inside Somebody get me through this nightmare I can't control myself So what if you can see the darkest side of me? No one will ever change this animal I have become Help me believe it's not the real me Somebody help me tame this animal I have become Help me believe it's not the real me Somebody help me tame this animal Somebody help me through this nightmare I can't control myself Somebody wake me from this nightmare I can't escape this hell (This animal, this animal, this animal, this animal, this animal, this animal, this animal) So what if you can see the darkest side of me? No one will ever change this animal I have become Help me believe it's not the real me Somebody help me tame this animal I have become Help me believe it's not the real me Somebody help me tame this animal (This animal I have become) Hører på omtrent alt jeg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Humf . Trollinga mi fungerte særdeles dårlig . Jeg mente å gjenkjenne den, men siden du er en kjent blippblopp-musikk-sympatisør, så stilte jeg meg avventende. Peneleos struck him under the eyebrow in the socket of the eye. The spear dislodged his eyeball, pierced the eye-socket and came out at the back of his head. He sank back, stretching out both his hands. But Peneleos, drawing his sharp sword, hit him full on the neck and brought head and helmet tumbling to the ground. The heavy spear was still stuck in the eye as Peneleos raised it aloft, like a poppy-head [...] Krig var ingen spøk i gamle dager heller! Endret 22. april 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Mener du at jeg er useriøs? Du liker Tiestö. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du liker Tiestö. Er det et problem? Tiësto er bra Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hører på omtrent alt jeg Hørt noe av dette? - Trapt - Breaking Benjamin () - Staind Edit: Breaking Benjamin er faktisk veldig likt Three Days Grace Endret 22. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du liker Tiestö. Det impliserer? At jeg har en definert smak som går utenfor normen? Er det et problem? Tiësto er bra En (til) som har skjønt det . Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hørt noe av dette? - Trapt - Breaking Benjamin () - Staind Har hørt noe av Breaking Benjamin, men er ikke fan, for å si det slik. Liker best rolig rock Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Er det et problem? Tiësto er bra Vel, ifølge last.fm-profilen min har jeg hørt 110 låter av ham, men jeg har funnet fint få jeg kan tenke meg å høre igjen. Endret 22. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vel, ifølge last.fm-profilen min har jeg hørt 110-låter av ham, men jeg har funnet fint få jeg kan tenke meg å høre igjen. Adagio for strings er fin Start der Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har hørt noe av Breaking Benjamin, men er ikke fan, for å si det slik. Liker best rolig rock Ja, jo. Diary of Jane er deilig da Men er litt enig med deg. Rolig rock er digg Har du noen å anbefalle? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, jo. Diary of Jane er deilig da Men er litt enig med deg. Rolig rock er digg Har du noen å anbefalle? Ikke akkurat i farta Sitter ikke ved min data, og hører på musikk på tven, da klarer jeg ikke tenke på andre sanger XD Men skal finne utav noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg