danno_O Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Opptil flere ganger. Den ene gangen så var det tre meter ned på fjell. Jeg var en jævel til å klatre som unge Høres mer ut som du var en jævel til å falle, egentlig. Kniz. Var god til å slå ut tenner jeg. Slo vel ut fortennene mine en 4-5 ganger. :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kanskje du har noen Chuck Norris gener i deg? Jeg mangler bare action-pants Høres mer ut som du var en jævel til å falle, egentlig. faktisk så gikk det bra flere ganger enn det gikk dritt skal jeg si deg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vi hadde jo faktisk laga ostepølser den kvelden da Og det gjorde ganske vondt å få varm ost fra dem i trynet... Du er faktisk så dum at du ikke klarer å spise en gang. Stakkar. FAlt du på hodet som barn? Den slags ville gitt deg warn på en dårlig dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den slags ville gitt deg warn på en dårlig dag Da hadde JEG protestert... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 faktisk så gikk det bra flere ganger enn det gikk dritt skal jeg si deg Det var det mamma sa angående lillebror og.. Den slags ville gitt deg warn på en dårlig dag Ja. Men det gjelder å finne en grense og så balansere på den. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kanskje du har noen Chuck Norris gener i deg? Jeg mangler bare action-pants Hehe, tror jeg må gå til anskaffelse av et par slike Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den slags ville gitt deg warn på en dårlig dag Da hadde JEG protestert... Det hadde ikke hjulpet. Den slags var visst ikke lov fordi det kunne gi nye brukere i tråden som ikke kjenner "systemet" særlig godt signaler om at personangrep var tillatt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 La meg sitere warnloggen:Advarselsøkning for brudd på retningslinjene punkt 10 og tildels punkt 1. "Au... pølsa mi spruta på meg" "HEY! Aalton gikk... Snorre gikk. INGEN MODS HER! *leke helikopter med tissen*" Er det nå JEG skal flashe warnloggen min? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da blir vi ikke ferdig på en stund Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja. Men det gjelder å finne en grense og så balansere på den. problemet er att grenser flytter seg fra mod, til mod... men noen sjanser må man ta Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 La meg sitere warnloggen:Advarselsøkning for brudd på retningslinjene punkt 10 og tildels punkt 1. "Au... pølsa mi spruta på meg" "HEY! Aalton gikk... Snorre gikk. INGEN MODS HER! *leke helikopter med tissen*" Er det nå JEG skal flashe warnloggen min? YES PLZ! Forresten, fikk du tilbake alle postene dine? Eller har du skrevet 3000 nye siden de ble fjerna? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg orker seriøst ikke, blir å ta opp MYE plass. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe, tror jeg må gå til anskaffelse av et par slike Lurer op om jeg hadde fått samme supermennesklige krefter som chuckern om jeg kjøpte slike Det hadde ikke hjulpet. Den slags var visst ikke lov fordi det kunne gi nye brukere i tråden som ikke kjenner "systemet" særlig godt signaler om at personangrep var tillatt. er ikke personangrep når de involverte har en historie og begge tar spøken Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg orker seriøst ikke, blir å ta opp MYE plass. Det er en del der, for å si det pent Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er en del der, for å si det pent Har ikke blitt mindre siden du slutta vertfall.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe, tror jeg må gå til anskaffelse av et par slike Lurer op om jeg hadde fått samme supermennesklige krefter som chuckern om jeg kjøpte slike Det hadde ikke hjulpet. Den slags var visst ikke lov fordi det kunne gi nye brukere i tråden som ikke kjenner "systemet" særlig godt signaler om at personangrep var tillatt. er ikke personangrep når de involverte har en historie og begge tar spøken Utenforstående tar ikke spøken, og kjenner ikke historien. Det har blitt diskutert før. Var iallfall sånn i SO (dog ikke særlig etterfulgt) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er en del der, for å si det pent Har ikke blitt mindre siden du slutta vertfall.. Nei, det tviler jeg ikke på Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg orker seriøst ikke, blir å ta opp MYE plass. Svar meg plx. Har du fått tilbake postene eller er de nye? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg orker seriøst ikke, blir å ta opp MYE plass. Svar meg plx. Har du fått tilbake postene eller er de nye? Jeg antar du tenkte på den gangen jeg nullet ut telleren hans? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tihi, jeg har finni heite forumbrukere som kan snakke med mens jeg spiller Hvem da? XD Annarnar, men hun er på et annet forum (forumet til det gratis-spillet jeg prøvde og prakke på deg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg