Sameboe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Stakkar deg n4w den dagen Vikersund blir en by, da kan du bare gå rundt hjemme og tusle Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Nå har det ikke noe med størelsen og gjøre heller da. Klarer du å gå deg vil i Otta skal du få en bolle . Kan jeg gå meg bort bevist? Fikk lyst på bolle. Vil det si at du ikke får gå alene i Hokksund n4w det er en by? Det er nok ikke det hun har i tankene. Du har uansett hvor du er i landet er det like stor sansynlighet for at du kan bli overfalt. Det er nok også mye det samme miljøet i Hokksund og Drammen men så er Drammen også en god del større by en Hokksund. Pluss at Hokksund er nærmere. Stakkar deg n4w den dagen Vikersund blir en by, da kan du bare gå rundt hjemme og tusle You are missing the point. Endret 22. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 God morgen alle. Smiler trøtt etter at jeg fant en sosial tråd. Skal en tur og se på verdens største båt som ligger til kai i Oslo, as we speak, og en tur innom nye opera`n. Kommer til å ta masse bilder om noen vil se kan dere bare si fra. I demand pics of the boat. asap. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/22/533317.html Prest + lyst til og se gud + flere hundre ballonger = forsvunnet prest :!: Makan til mye rare mennesker Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/22/533317.html Prest + lyst til og se gud + flere hundre ballonger = forsvunnet prest :!: Makan til mye rare mennesker Hehe. Han ble eid av ballonger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kan jeg gå meg bort bevist? Fikk lyst på bolle. Når du ikke klarer å gå deg vill i Otta i første omgang tror jeg den bollen tilhører meg i lang tid. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Vikersund. By? Jeg syns det var litt morsomt. Jeg gleder meg til den dagen Fedje blir by, jeg. Når vi først snakker om det å gå seg vill. Jeg vedder på at ingen slår meg. Jeg gikk meg vill på Karl Johan sammen med en venninne. \o/ Endret 22. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 I demand pics of the boat. asap. Jewel of the Seas? Haaawt! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vikersund. By? Jeg syns det var litt morsomt. Jeg gleder meg til den dagen Fedje blir by, jeg. Når vi først snakker om det å gå seg vill. Jeg vedder på at ingen slår meg. Jeg gikk meg vill på Karl Johan sammen med en venninne. \o/ Er det plass til en by på Fedje? xD Og Karl Johan? Det er en gate! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 its massive! :o Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nei, og ja, jeg vet. x) Ja, altså, en rett gate, der men ser kjente landemerker hvor enn en snur seg. Du KAN ikke gå deg vill. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 I see dat shit every day ! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Addet to linjer i signaturen. Yay or nay? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Negerboller Enkelt å lage, tar maks et kvarter og det er herlig. 100 g smør 3 dl havregryn 1 dl sukker 2 ss kakao ½ ss kaffe 1 ts vaniljesukker 1. Putt alt i en bolle og kna til det er blandet. 2. Rull det sammen til små boller som deretter rulles i kokos. 3. Legg dem på en tallerken og sett det i kjøleskapet til det skal etes. ---------------------------- Og hva skjer? Endret 22. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du kan ikke kalle det negerboller, det er ikke politisk korrekt. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nay. Es war sehr lame. Wirklich? Jetz muss ich gehen.. Tschüss! In other news, solen skinner og imorgen skal man ned til slottet og sole seg mens man nyter utsikten av jenter... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Artig artig. Vært på "ryggskole" i dag. Skrev under på et papir om som sier noe ala "hvis du ødelegger ryggen mens du har jobbet i kommunen så har ikke kommunen noe krav til å drive erstatning." Så var det ei smart ei som spurte, "en hvis en nekter å skrive under på dette papiret da?" Da mister en jobben Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du kan ikke kalle det negerboller, det er ikke politisk korrekt. Ja, ehh ... fargede boller mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg