Datasmurf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Få se ... Da jeg starta dagen, hadde jeg en halvtime på meg til jeg skulle på skolen. På den halvtimen har jeg sløvet og sost bort 20 min og dusja i 10. Yay ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ingen av disse såkalte dataingeniørene på skolen har snøring på noe. De trengte hjelp fra IT for å opprette en noenlunde bra internside. Her ble vi pålagt å bruke en template fra fylkeskommunen som er felles for alle skolene i hele fylket, da de har bestemt at alle skal ha lik profil i.h.t. Kreative Trøndelags oppfatning av hva som er kult og ikke. Vi er også pålagt å benytte en helt idiotisk editor for å redigere sidene. *grøss* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ingen av disse såkalte dataingeniørene på skolen har snøring på noe.De trengte hjelp fra IT for å opprette en noenlunde bra internside. Her ble vi pålagt å bruke en template fra fylkeskommunen som er felles for alle skolene i hele fylket, da de har bestemt at alle skal ha lik profil i.h.t. Kreative Trøndelags oppfatning av hva som er kult og ikke. Vi er også pålagt å benytte en helt idiotisk editor for å redigere sidene. *grøss* Harr harr, til internside er wiki teh best da<3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Og der har jeg jaggu barbert meg også. Fjerna dun på haka, dun på keiker og stussa kinnskjegget. Du og du, Sjur. Ikke verst. Takk skal du ha Sjur. Det var hardt psykisk, men plutselig bare sto jeg der og så var det gjort. Aha, og hva skal du gjøre nå? Nei, jo, du nå skal du høre. Jeg har ei lita bær under meg som maser på at jeg skal gå på skolen, men først skal jeg smøre meg en 6-7 blingser og stæsj, og så kan jeg gå. Aha, du får nesten gå å gjøre det da ja. Ja, ikke sant. Snakkes, kafeen Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sitter her i forumet på skolen, med laptopen, og har ingenting å gjøre. Timen starter ikke før 13:50... *ensom* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sitter på skolen for en gangs skyld og glor ut vinduet og drømmer om pils og pøls Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Norsk heldag i dag. Jeg måtte skrive en artikkel. Alt gikk helt fint til jeg oppdaget at JEG HAR HELT GLEMT HVORDAN Å VÆRE SAKLIG. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Norsk heldag i dag. Jeg måtte skrive en artikkel. Alt gikk helt fint til jeg oppdaget at JEG HAR HELT GLEMT HVORDAN Å VÆRE SAKLIG. Haha! For mye nett har en tendens til å gjøre slikt med en Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Når var det ett krav om at en artikkel skal være saklig? Jeg leser usakelige artikler hver eneste dag jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Haha! For mye nett har en tendens til å gjøre slikt med en Jeg fikk også litt problemer med å anbefale tekster av tre forskjellige NORSKE forfattere. Jada, jada, jeg vet at faget heter "norsk", men kan vi ikke få lese noe ordentlig litteratur nå og da? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Da var tentamen i norsk overstått. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Åh, jeg vil spille Baldur's Gate Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Pewpewpew! Kjemi over hele linja. Mandag hele året. \o/ Dette kaller de å leve? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei alle dere kjødesløse forumbrukere! Hva skjer her på denne skjønne ettermiddagen? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Wow. I dag isolerte mattelæreren vår de flinkeste elevene inne på et grupperom. Ingen fikk lov til å komme inn og forstyrre. Jeg tror jeg hadde de mest effektive timene på flere måneder. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Wow. I dag isolerte mattelæreren vår de flinkeste elevene inne på et grupperom. Ingen fikk lov til å komme inn og forstyrre. Jeg tror jeg hadde de mest effektive timene på flere måneder. Var læreren ute hos dere andre, da, mens de fikk jobbe i fred? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvor ble det av gratulasjonen min på facern a Kibs? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg gratulerte deg i går, jo. Oo Ikke si at facebook klikket. >.< *sjekke* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Wow. I dag isolerte mattelæreren vår de flinkeste elevene inne på et grupperom. Ingen fikk lov til å komme inn og forstyrre. Jeg tror jeg hadde de mest effektive timene på flere måneder. Var læreren ute hos dere andre, da, mens de fikk jobbe i fred? Nå var jeg en av "de", men læreren var i selve klasserommet, ja. Hvordan det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg