Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen av disse såkalte dataingeniørene på skolen har snøring på noe.

De trengte hjelp fra IT for å opprette en noenlunde bra internside.

Her ble vi pålagt å bruke en template fra fylkeskommunen som er felles for alle skolene i hele fylket, da de har bestemt at alle skal ha lik profil i.h.t. Kreative Trøndelags oppfatning av hva som er kult og ikke. Vi er også pålagt å benytte en helt idiotisk editor for å redigere sidene. *grøss*

Lenke til kommentar
Ingen av disse såkalte dataingeniørene på skolen har snøring på noe.

De trengte hjelp fra IT for å opprette en noenlunde bra internside.

Her ble vi pålagt å bruke en template fra fylkeskommunen som er felles for alle skolene i hele fylket, da de har bestemt at alle skal ha lik profil i.h.t. Kreative Trøndelags oppfatning av hva som er kult og ikke. Vi er også pålagt å benytte en helt idiotisk editor for å redigere sidene. *grøss*

Harr harr, til internside er wiki teh best da<3

Lenke til kommentar

Og der har jeg jaggu barbert meg også. Fjerna dun på haka, dun på keiker og stussa kinnskjegget. Du og du, Sjur. Ikke verst. Takk skal du ha Sjur. Det var hardt psykisk, men plutselig bare sto jeg der og så var det gjort.

Aha, og hva skal du gjøre nå? Nei, jo, du nå skal du høre. Jeg har ei lita bær under meg som maser på at jeg skal gå på skolen, men først skal jeg smøre meg en 6-7 blingser og stæsj, og så kan jeg gå. Aha, du får nesten gå å gjøre det da ja. Ja, ikke sant.

Snakkes, kafeen :)

Lenke til kommentar
Wow. I dag isolerte mattelæreren vår de flinkeste elevene inne på et grupperom. Ingen fikk lov til å komme inn og forstyrre. Jeg tror jeg hadde de mest effektive timene på flere måneder.

Var læreren ute hos dere andre, da, mens de fikk jobbe i fred?

Lenke til kommentar
Wow. I dag isolerte mattelæreren vår de flinkeste elevene inne på et grupperom. Ingen fikk lov til å komme inn og forstyrre. Jeg tror jeg hadde de mest effektive timene på flere måneder.

Var læreren ute hos dere andre, da, mens de fikk jobbe i fred?

Nå var jeg en av "de", men læreren var i selve klasserommet, ja. Hvordan det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...