Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Aaaah, det er deilig å kunne sende ut en mail om at skrivere vil være ute av drift ett par timer i morgen. :) Jeg regner med at jeg kommer til å få noen sinte mail fra enkelte, men enda bedre blir det når folket ringer i morgen og klager over at skriveren ikke virker. :D Da skal jeg notere navn og sparke dem på leggen for at de ikke klarer å lese mail.

Si meg en ting Eple, jeg trodde du bodde i Oslo jeg. Er det slik at du bor/kommer fra Stjørdal eller er du bare på besøk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kommer hverken fra Oslo eller Stjørdal. Jeg er bergenser. Jeg er på besøk hos kjæresten min, han bor nemlig på Stjørdal.

Wow, langt mellom dere :|

Takk, jeg vet o0
Bamses Pub, den ligger like ved Kinarestauranten(om den eksisterer lenger da). Koselig liten pub med masse "bikere".
Aah. Skummelt. :p
Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke egentlig, men jeg vil tro at det blir møtt med jubel og løfting av ølglass.

Red. :Han, trenger ikke se det? I alle dager, det var da noe til holdning.

Var ikke heelt seriøs med den siste kommentaren der, nei. Tror ikke han hadde blitt sur eller irritert om jeg flørtet litt med noen frøkner. Han vet at jeg finner billig underholdning i det, så så lenge jeg ikke gikk forbi flørtestadiet hadde det neppe plaget ham nevneverdig.
Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke egentlig, men jeg vil tro at det blir møtt med jubel og løfting av ølglass.

Red. :Han, trenger ikke se det? I alle dager, det var da noe til holdning.

Var ikke heelt seriøs med den siste kommentaren der, nei. Tror ikke han hadde blitt sur eller irritert om jeg flørtet litt med noen frøkner. Han vet at jeg finner billig underholdning i det, så så lenge jeg ikke gikk forbi flørtestadiet hadde det neppe plaget ham nevneverdig.

Innerst inne plager det han nok, men det bli nedprioritert av en fantasi som heter trekant

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke det. Jeg har egentlig aldri blitt plaget av at mine damer har flørtet, verken med gutter eller jenter egentlig. Så lenge det ikke passerer flørting. Det holder liv i gnisten egentlig. Nå har ikke damene jeg har vært sammen med vært hyppige i flørtingen med andre uansett, så det har ikke vært noe tema.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...