Rescue me Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har tentamen i morgen og har et lite spørsmål angående den . Vi har lov til å ha alle hjelpemidler utenom hjelpermidler som kommuniserer (mobil, internett ol). Jeg har skaffet oppgavene og en slags fasit hvor det står hva som vektlegges ol til tentamen og alt er i en fin PDF fil . Det jeg lurer på om jeg kan bruke denne under tentamen? Kommer selfølgelig til å bruke den, men litt kjedelig å bli tatt hvis det ikke er lov. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor ta med deg oppgavene inn, du får de jo utdelt uansett? Ingen grunn til å risikere noe som helst. Om ikke annet er spesifisert, så kan du jo ta med delen som forteller hva som vektlegges. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor ta med deg oppgavene inn, du får de jo utdelt uansett? Ingen grunn til å risikere noe som helst. Om ikke annet er spesifisert, så kan du jo ta med delen som forteller hva som vektlegges. Det som vektlegges står under oppgavene. Er ikke to deler. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Trykk meg. Edit: Endret 22. april 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen her som har forslag til disse oppgavene? 1. Skriv en artikkel, dagbok eller en fortelling om identitet/være lik andre. 2. Skriv en fortelling eller et eventy hvor en annen farge enn hvit spiller en viktig rolle. 3. Skriv en personlig tekst om hva som setter farge på livet ditt. 4. Skriv et formelt brev der du argumenterer for en idé for å få støtte til prosjektet ditt. 5. Skriv en fortelling som tar utganspunkt i en av disse ordene: honesty, loyalty, obedience. 6. Skriv en tekst hvor du reflekterer på hvordan eldre mennesker farger vår verden. Du kan svare generelt eller personlig. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dere er alle newfags, unntatt b-real og meg! Eh. I might be a fag, men jeg er ikk'no newfag! Historie er kjedelig. Aucoustic Rick Roll var rå. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen her som har forslag til disse oppgavene? 1. Skriv en artikkel, dagbok eller en fortelling om identitet/være lik andre. 2. Skriv en fortelling eller et eventy hvor en annen farge enn hvit spiller en viktig rolle. 3. Skriv en personlig tekst om hva som setter farge på livet ditt. 4. Skriv et formelt brev der du argumenterer for en idé for å få støtte til prosjektet ditt. 5. Skriv en fortelling som tar utganspunkt i en av disse ordene: honesty, loyalty, obedience. 6. Skriv en tekst hvor du reflekterer på hvordan eldre mennesker farger vår verden. Du kan svare generelt eller personlig. Beklager, ingen innspill, men skjer med utrulig døve oppgaver? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Beklager, ingen innspill, men skjer med utrulig døve oppgaver? Disse var faktisk friske i forhold til de jeg hadde sist på Engelsk tentamen (bridges). Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Uff, husker kun bra oppgaver fra ungsomskolen og 1. året vgs jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Flott. Enda ei natt oppbrukt på WoW og forum. Jeg skulle legge meg tidlig, guess not. Men hey, kom noe "produktivt" ut av natta. Baldur's Gate 1 og 2 med expansion packs er bestilt ^^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Flott. Enda ei natt oppbrukt på WoW og forum.Jeg skulle legge meg tidlig, guess not. Men hey, kom noe "produktivt" ut av natta. Baldur's Gate 1 og 2 med expansion packs er bestilt ^^ Jeg har faktisk Baldurs Gate 1 og 2 med ekpansion packs, men aldri prøvd de . Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har faktisk Baldurs Gate 1 og 2 med ekpansion packs, men aldri prøvd de . Blasfemi! Begynn spillingen straks! :-p Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 God morgen forumfolk. Har akkurat overrasket den ene kontordamen her med en ny skjerm. Overgangen fra en 19" møkkaskjerm til en 24" LCD var formidabel. Hun smiler som en sol, hun fikk faktisk tørket litt støv samtidig også! Juhuuu. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 God morgen. Må hoppe i dusjen snart, deretter bärer det til frisören. Lenke til kommentar
dpushman Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 God morgen alle. Smiler trøtt etter at jeg fant en sosial tråd. Skal en tur og se på verdens største båt som ligger til kai i Oslo, as we speak, og en tur innom nye opera`n. Kommer til å ta masse bilder om noen vil se kan dere bare si fra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skole skole skole skole skole aaaaw. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 God morgen søtnosene mine. Jeg skal visst nedover til Stjørdal "sentrum" klokken 1135. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg