Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har tentamen i morgen og har et lite spørsmål angående den :) . Vi har lov til å ha alle hjelpemidler utenom hjelpermidler som kommuniserer (mobil, internett ol). Jeg har skaffet oppgavene og en slags fasit hvor det står hva som vektlegges ol til tentamen og alt er i en fin PDF fil :) . Det jeg lurer på om jeg kan bruke denne under tentamen? Kommer selfølgelig til å bruke den, men litt kjedelig å bli tatt hvis det ikke er lov.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har forslag til disse oppgavene?

1. Skriv en artikkel, dagbok eller en fortelling om identitet/være lik andre.

2. Skriv en fortelling eller et eventy hvor en annen farge enn hvit spiller en viktig rolle.

3. Skriv en personlig tekst om hva som setter farge på livet ditt.

4. Skriv et formelt brev der du argumenterer for en idé for å få støtte til prosjektet ditt.

5. Skriv en fortelling som tar utganspunkt i en av disse ordene: honesty, loyalty, obedience.

6. Skriv en tekst hvor du reflekterer på hvordan eldre mennesker farger vår verden. Du kan svare generelt eller personlig.

Lenke til kommentar
Noen her som har forslag til disse oppgavene?

1. Skriv en artikkel, dagbok eller en fortelling om identitet/være lik andre.

2. Skriv en fortelling eller et eventy hvor en annen farge enn hvit spiller en viktig rolle.

3. Skriv en personlig tekst om hva som setter farge på livet ditt.

4. Skriv et formelt brev der du argumenterer for en idé for å få støtte til prosjektet ditt.

5. Skriv en fortelling som tar utganspunkt i en av disse ordene: honesty, loyalty, obedience.

6. Skriv en tekst hvor du reflekterer på hvordan eldre mennesker farger vår verden. Du kan svare generelt eller personlig.

Beklager, ingen innspill, men skjer med utrulig døve oppgaver?

Lenke til kommentar

God morgen alle. Smiler trøtt etter at jeg fant en sosial tråd. Skal en tur og se på verdens største båt som ligger til kai i Oslo, as we speak, og en tur innom nye opera`n. Kommer til å ta masse bilder om noen vil se kan dere bare si fra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...