Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har ikke warn jeg og jeg som vil være bad-boy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 viftet med tissen? Som i publiserte bilde/video, eller skrev "** vifter med tissen"? La meg sitere warnloggen: Advarselsøkning for brudd på retningslinjene punkt 10 og tildels punkt 1. "Au... pølsa mi spruta på meg" "HEY! Aalton gikk... Snorre gikk. INGEN MODS HER! *leke helikopter med tissen*" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det var ikke min feil Var det ikke faktisk Tor Henning Ueland sin feil? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du får det ikke helt til, Espen. Du er bare en sånn koselig, lyktestolpeklatrende kosemos. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg fortjente vel egentlig den advarselen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg skrev og om de dømrade pølsene som sprutet. Ostepølser, før noen driver og rapporterer tøsing her. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det var ikke min feil Var det ikke faktisk Tor Henning Ueland sin feil? Men noen tipset tilfeldigvis om det... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du får det ikke helt til, Espen. Du er bare en sånn koselig, lyktestolpeklatrende kosemos. så jeg er ikke pen altså? vet ikke om jeg gidder besøke deg alikevell Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du får det ikke helt til, Espen. Du er bare en sånn koselig, lyktestolpeklatrende kosemos. så jeg er ikke pen altså? vet ikke om jeg gidder besøke deg alikevell Du er ikke bad-boy. Så slutt å tull da x) . Du skal hit i påsken. Basta! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vi hadde jo faktisk laga ostepølser den kvelden da Og det gjorde ganske vondt å få varm ost fra dem i trynet... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vi hadde jo faktisk laga ostepølser den kvelden da Og det gjorde ganske vondt å få varm ost fra dem i trynet... Huff, jeg vet, men det er verst om du får det på klærne.. et hat å få rent Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Omg? Demille har bare 6 innlegg... O..O (oi... skal kanskje ikke snakke om sånt eller? ) 7 nå. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du er ikke bad-boy. Så slutt å tull da x) . Du skal hit i påsken. Basta! bad-boy gav jeg opp... de gav ikke ut 5% om gangen, og jeg ville ikke ha 10% men greit da... men da vil jeg ha en klem av deg når jeg kommer! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vi hadde jo faktisk laga ostepølser den kvelden da Og det gjorde ganske vondt å få varm ost fra dem i trynet... Du er faktisk så dum at du ikke klarer å spise en gang. Stakkar. FAlt du på hodet som barn? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 7 nå. Omg, det der skrev jeg jo i går. Du kommer nok opp etterhvert :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du er faktisk så dum at du ikke klarer å spise en gang. Stakkar. FAlt du på hodet som barn? Opptil flere ganger. Den ene gangen så var det tre meter ned på fjell. Jeg var en jævel til å klatre som unge Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du er faktisk så dum at du ikke klarer å spise en gang. Stakkar. FAlt du på hodet som barn? Opptil flere ganger. Den ene gangen så var det tre meter ned på fjell. Jeg var en jævel til å klatre som unge Kanskje du har noen Chuck Norris gener i deg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Opptil flere ganger. Den ene gangen så var det tre meter ned på fjell. Jeg var en jævel til å klatre som unge Høres mer ut som du var en jævel til å falle, egentlig. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg var en jævel til å klatre som unge me2! klarte og klatre opp på kjøkkenbenken før jeg faktisk kunne gå Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du kommer nok opp etterhvert :!: Nei, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg