Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Wheelman: Hvorfor skal alle bytte avatar hele tida? Min har jeg nesten hatt siden da jeg begynte på forumet.
Helt siden...i...fjord? OH NOES! *fnis*

WheelMan: le ivei du 8)

Jeez, i has ny avatar..

Väd tycks? :)

Er jo ingen sokker på bildet :ohmy: .

CTRL+F5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wheelman: Hvorfor skal alle bytte avatar hele tida? Min har jeg nesten hatt siden da jeg begynte på forumet.

du har da prøvd deg noenganger du også :p Men mener du at jeg skal bytte tilbake?

Det har jeg da ikke? :dontgetit: Bortsett fra vintertema og sånn.

Du bør bytte tilbake til den fine blåfargen og den store, tydelige skriften.

Lenke til kommentar
Helt siden...i...fjord? OH NOES! *fnis*

Det er ett år! Det er lenge! Tenk om du måtte ha sittet fast i en heis i ett år! Da hadde du nok skjønt hvor lenge jeg har hatt denne avateren. :yes:

Lenke til kommentar
Aiaiai. Lav dollarkurs hjelper meg ikke akkurat spare penger. Jeg trenger da virkelig ikke ti t-skjorter til!

Hvor handler du i fra?

Jeg er litt småsinna på historielæreren vår som bestemte at vi kun fikk 24 timers forberedelsestid til prøvemuntlig i motsetning til de ordinære 48. :)

Lenke til kommentar
Raskt spørsmål.

Tror dere det er fysisk mulig å få 10-20cm langt kjønnshår?

Hørte en gang i «Snedige ting du lurer på» at en spurte om hvor langt hår kunne vokse, eller noe sånt. Svaret var at grunnen til at håret på for eksempel leggen, ikke vokste noe langt fordi vi slet det ned med klær, så jeg spurte om om vi kunne flette kjønnshåret vårt hvis vi gikk nakne hele livet. Men jeg husker ikke hva svaret var, så jeg veit ikke hvorfor jeg skriver det her.

:):)

Lenke til kommentar
Jeez, i has ny avatar..

Väd tycks? :)

Er jo ingen sokker på bildet :ohmy: .

CTRL+F5

Sånn går det når man ikke er oppdatert her i verden :( .

Jeg er litt enig med KnewtFan, det ser mer ut som et skjerf :p

Mente det andre bildet da :) .

Jeg er litt småsinna på historielæreren vår som bestemte at vi kun fikk 24 timers forberedelsestid til prøvemuntlig i motsetning til de ordinære 48. :)

Er det lov å gjøre?

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
Viste ikke at kortholder var klær :roll:

Hva er galt med lommebok?

Kortholder er en del av antrekker ;) . Akkurat som klokker har blitt det i det siste. Er ikke noe galt med lommebok, egentlig bedre på mange måter, men kortholderen sitter så fint i lomma på jeans'en og er stiligere :) .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...