b-real Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 *peive fortvilt med armene* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Is eller kake? Nei nei...ISKAKE Jeg skal å drite og så skal jeg ta meg en røyk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Så om jeg blander sandwich med marmorkake får jeg sandwichmarmorkake? Jeg tror jeg følger birils plasn i grunn. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tentamen i morgen . Har heldigvis skaffet oppgavene (internett FTW!), men greier bare ikke å lese oppgavene siden jeg er så ukonsentrert. I tillegg på jeg lese 30 sider i en bok å skrive om Sovjetunionens fall . Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tentamen i morgen . Har heldigvis skaffet oppgavene (internett FTW!), men greier bare ikke å lese oppgavene siden jeg er så ukonsentrert. I tillegg på jeg lese 30 sider i en bok å skrive om Sovjetunionens fall . Vokser det et tre ut av rassen din? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tentamen i morgen . Har heldigvis skaffet oppgavene (internett FTW!), men greier bare ikke å lese oppgavene siden jeg er så ukonsentrert. I tillegg på jeg lese 30 sider i en bok å skrive om Sovjetunionens fall . Vokser det et tre ut av rassen din? Tror ikke det. Det må i så fall være veldig lite og bøyelig siden jeg ikke kjenner det. Har ikke sjekket i speil og gidder heller ikke det siden det er så jævlig tungvindt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tentamen i morgen . Har heldigvis skaffet oppgavene (internett FTW!), men greier bare ikke å lese oppgavene siden jeg er så ukonsentrert. I tillegg på jeg lese 30 sider i en bok å skrive om Sovjetunionens fall . Vokser det et tre ut av rassen din? Tror ikke det. Det må i så fall være veldig lite og bøyelig siden jeg ikke kjenner det. Har ikke sjekket i speil og gidder heller ikke det siden det er så jævlig tungvindt. Men da har du jo noe å glede deg over. Det kunne vært værre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er viktig å sjekke av og til. En vet aldri. Var faen så godt å sitte i badstua i dag. Skal ta med meg ei vannflaske neste gang så jeg slipper å gå ut for å drikke og få i meg veske. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Men da har du jo noe å glede deg over. Det kunne vært værre. Det kunne vært det ja, men har egentlig veldig store problemer med å få gjort ting. Har vært hos psykolog osv. Psykolog må være bortimot det kjedeligste som finnes. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Livet er ikke hva det en gang var =( Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Men da har du jo noe å glede deg over. Det kunne vært værre. Det kunne vært det ja, men har egentlig veldig store problemer med å få gjort ting. Har vært hos psykolog osv. Psykolog må være bortimot det kjedeligste som finnes. Nei? Jeg syns det ser så gøy ut å få snakka ut om alt mulig. Pluss at du har den kule sofaen å ligge på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeez, i has ny avatar.. Väd tycks? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Men da har du jo noe å glede deg over. Det kunne vært værre. Det kunne vært det ja, men har egentlig veldig store problemer med å få gjort ting. Har vært hos psykolog osv. Psykolog må være bortimot det kjedeligste som finnes. Nei? Jeg syns det ser så gøy ut å få snakka ut om alt mulig. Pluss at du har den kule sofaen å ligge på. Jeg er ikke av samme oppfatning . Har liksom ingenting å snakke om og det blir bare lange litt pinlige pauser. Sofaen er heller ikke så fancy . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeez, i has ny avatar..Väd tycks? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeez, i has ny avatar..Väd tycks? Avatarverdenens svar på Windows Vista. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Men da har du jo noe å glede deg over. Det kunne vært værre. Det kunne vært det ja, men har egentlig veldig store problemer med å få gjort ting. Har vært hos psykolog osv. Psykolog må være bortimot det kjedeligste som finnes. Nei? Jeg syns det ser så gøy ut å få snakka ut om alt mulig. Pluss at du har den kule sofaen å ligge på. Jeg er ikke av samme oppfatning . Har liksom ingenting å snakke om og det blir bare lange litt pinlige pauser. Sofaen er heller ikke så fancy . Er ikke sofaen fancy? Da forstår jeg meg på deg. Wheelman: Hvorfor skal alle bytte avatar hele tida? Min har jeg nesten hatt siden da jeg begynte på forumet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeez, i has ny avatar..Väd tycks? Er jo ingen sokker på bildet . Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeez, i has ny avatar..Väd tycks? Avatarverdenens svar på Windows Vista. Jeg liker Vista, litt. Så hvordan kan jeg tolke den? Oo Wheelman: Hvorfor skal alle bytte avatar hele tida? Min har jeg nesten hatt siden da jeg begynte på forumet. du har da prøvd deg noenganger du også Men mener du at jeg skal bytte tilbake? Jeez, i has ny avatar..Väd tycks? Er jo ingen sokker på bildet . Det er jo det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg