Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig nok så ble jeg ikke sjokkert. Syns synd på han som ikke har funnet en ektefelle som han kunne dele slike gleder med. Stakkars han =(
Jammen han var gift og hadde barn :ohmy:
Og da kan en takke Oprah for at hun sender dette på tv og ødelegger livet til mannen som har denne seksuelle trangen og kommer til å bli latterligjort sikkert for resten av livet sitt.

I LOVE YOU OPRAH! FREE CARS FOR EVERYBODY!!!11!

..

Vært på svømming i dag. Har vært kos. Skal dit på onsdagen også, men først...svømmebriller. Kjenner jeg har et tåket syn her jeg sitter. Klor ftw.

I killed it =(

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Er ikke "jakten på en overgriper" et relativt sjukt program også?

Tja..spørs vel hva du legger i sykt egentlig. Men sånn for å sitte å se på det som underholdning, ja, helt klart.

Leste et sted at en fyr som ble hengt ut der tok selvmord. Mora saksøker såklart. De kan jo ikke være 100% sikre på at de har rett, kan de vel? Tenk på de som blir uthengt. De vil ha vansker med å skaffe seg jobb og vil antakelig bli sett på som... ja.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er helt feil måte å gjøre det på, hele "jakten på en overgriper", altså. Det er ikke en greie man gjør til lørdagsunderholdning.
Alt er underholdning, la oss steke ballene hans på direkten etterpå. :new_woot:

Ærlig talt er jeg glad for at "entrapment" ikke er lov i Norge, når jeg ser hvordan det kan (mis)brukes.

Lenke til kommentar

er jo fint at de vil gjøre den jobben politiet egentlig burde gjøre, det skal da ingen klage på men å gjøre det til underholdning på den måten, neeh.

Faces Down, jau...en skal være faen meg rimelig sikker før en gjør noe slikt og...vel..kan ikke tro de får mye oppfølging de som først blir uthengt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...