Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dum? Forklar deg.

Du kan få høre hennes to argumenter mot utholdelig hvalfangst:

"Panettiere har også fått mye oppmerksomhet i norske media etter at hun i januar troppet opp på den norske ambassaden i Washington med et personlig brev til Jens Stoltenberg.

Hun er sterkt engasjert i gruppen «Save the whales again».

- Hun var her en halvtimes tid i dag morges og fremførte velkjente argumenter mot norsk hvalfangst. Det gikk på at hvalen er utrydningstruet og særlig intelligent, og at det er farlig å spise hvalkjøtt. Hayden Panettiere anmodet norske myndigheter om å avstå fra hvalfangst, forteller ambassaderåd Petter Meier til Dagbladet.no.

Stjernen skal ha gjentatt argumenter som «Do you love animals», og «have you ever been swimming with whales» uten å høre på ambassaderådens argumenter for hvalfangst."

1194080935687_325.jpg

"WAAAAH! WAAAAH! DE DREPTE EN SØT DELFIN!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dum? Forklar deg.

Du kan få høre hennes to argumenter mot utholdelig hvalfangst:

"Panettiere har også fått mye oppmerksomhet i norske media etter at hun i januar troppet opp på den norske ambassaden i Washington med et personlig brev til Jens Stoltenberg.

Hun er sterkt engasjert i gruppen «Save the whales again».

- Hun var her en halvtimes tid i dag morges og fremførte velkjente argumenter mot norsk hvalfangst. Det gikk på at hvalen er utrydningstruet og særlig intelligent, og at det er farlig å spise hvalkjøtt. Hayden Panettiere anmodet norske myndigheter om å avstå fra hvalfangst, forteller ambassaderåd Petter Meier til Dagbladet.no.

Stjernen skal ha gjentatt argumenter som «Do you love animals», og «have you ever been swimming with whales» uten å høre på ambassaderådens argumenter for hvalfangst."

1194080935687_325.jpg

"WAAAAH! WAAAAH! DE DREPTE EN SØT DELFIN!"

Svært overbevisende. :yes:

Lenke til kommentar

I tilfelle noen lurte så er hvaler store pattedyr som gjennom evolusjonen har utviklet tilpasninger for et liv i vann. Sammen med seler og sjøkyr kalles de sjøpattedyr, men hvalene er enda sterkere tilpasset et liv i vann enn de to andre gruppene. Det finnes over 80 arter. De fleste artene holder til i havet, men det finnes også eksempler på arter som lever i ferskvann. Blant hvalene finner man også verdens største pattedyr, den enorme blåhvalen som kan veie opp mot 200 metriske tonn og bli over 30 meter lang. Den minste av alle hvaler er den lille hektordelfinen. Den blir normalt kun 1,2-1,5 meter lang og veier vanligvis 35-60 kg (i snitt ca. 48 kg).

Lenke til kommentar
Fy flate, er det noen andre som ser på Operah nå?

Er det noen som ser på Operah sånn generelt? :|

Also, diskusjon om småjenter som har vokst opp i Hollywood. Jeg regner med at det ikke overrasker noen at vedkommende ikke akkurat er noen akademisk begavelse.

Lenke til kommentar
Er det noen som ser på Operah sånn generelt? :|

Also, diskusjon om småjenter som har vokst opp i Hollywood. Jeg regner med at det ikke overrasker noen at vedkommende ikke akkurat er noen akademisk begavelse.

Det handlet faktisk om ei dame som følte at det var noe galt hjemme. Så hun skaffet seg et skjult kamera. Når hun kom hjem og så på det, så hadde det filmet en mann som kom inn i leiligheten hennes. Han luktet på undertøyet hennes og tok det på seg mens han runket. Det er sykt!

Lenke til kommentar
Jeg har vært flink og jogget. Hadde jeg bare gjort det hver dag, så hadde jeg kanskje fått en kondisjon å snakke om.

Er det mange der som snakker om kondisjonen sin? Høres kjedelig ut, IMO.

[/dårlig humor]

Lenke til kommentar
Det handlet faktisk om ei dame som følte at det var noe galt hjemme. Så hun skaffet seg et skjult kamera. Når hun kom hjem og så på det, så hadde det filmet en mann som kom inn i leiligheten hennes. Han luktet på undertøyet hennes og tok det på seg mens han runket. Det er sykt!

I lol'd. Jeg trodde egentlig sånt bare skjedde på internett. 8D

Hun vokste opp i en eller annen ubetydelig grend i New York, faktisk.

LA OSS PIRKE.

Jada, det gjorde hun sikkert. Og jeg tror du forstod hva jeg mente også. Hun har vært foran et kamera siden hun var en neve stor, det har neppe bidratt til å gjøre henne mindre overbevist om egen ufeilbarlighet.

Lenke til kommentar
LA OSS PIRKE.

Jada, det gjorde hun sikkert. Og jeg tror du forstod hva jeg mente også. Hun har vært foran et kamera siden hun var en neve stor, det har neppe bidratt til å gjøre henne mindre overbevist om egen ufeilbarlighet.

Poeng til deg. Litt mer lesing forteller meg at "Panettiere began modeling at the age of 5 months. She then began appearing in commercials at 11 months, first appearing in an advertisement for Playskool."

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har lest droppet Hayden ut av skolen etter ungdsomsskolen. Det vil si, utsatte den for å satse på skuespillerkarrieren sin. Jeg vet ikke helt, det høres jo ikke bra ut, men det gjør henne ikke dummere (IQ-sett). Hun mangler bare... kunnskap.

Lenke til kommentar
Merkelig nok så ble jeg ikke sjokkert. Syns synd på han som ikke har funnet en ektefelle som han kunne dele slike gleder med. Stakkars han =(
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...