fargoth Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Red.: Heyheyhey, min første dobbeltpost etter at det nye sammenslåingssystemet ble innført. Hvilket sammenslåingssystem prater vi om? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvilket sammenslåingssystem prater vi om? Post en dobbeltpost innen 2 min, og de blir til en post. Uuuh, magic! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvordan går det oppe i halvgokk?Det går flott. Kjipt å komme hjem fra helgokk? *kremt* Det der er respektløst ovenfor supermakten nordnorge. Ja makan, gokk starter ikke før lenger nord Der det plutselig ikke går tog lenger og det er svindyrt å fly og tar lang tid med buss. Det skal ikke være lett å komme seg til Alta, Vadsø eller Berlevåg for å besøke venner : < Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Derfor jeg ikke fatter hvorfor søringer får lov til å være en del av Norge. Skulle gjerne meldt meg ut. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hoho, jeg har fått tilbake laptopen min. Tror dere faen ikke elkjøp sendte med samme PCen, bare med en ny disk a? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Det går flott. Kjipt å komme hjem fra helgokk? Jah. Men det er det jo alltid, så. Neste gang tar jeg henne bare med hjem, om hun vil eller ikke. Ugh. red: "Ugh" brukt her for å fremheve mannens primitive sider når det gjelder eietrang, treklubber og sleping etter håret. ^^ Endret 21. april 2008 av NgZ Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Glad tråden ble åpnet igjen. :!: Fikk sjokk da den var stengt i dag, men det roet seg litt når jeg fikk se at det bare var pga. litt opprydding. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei LockBreaker Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg må bytte avatar av og til. Som sagt ... Men, altså, ingen grunn til bekymring. Med tanke på at det er et aldri så lite brudd på tradisjonen vil det nok ikke vare lenge. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du har relativt pen avatar, Skarstad. Ingen grunn til å bytte riktig ennå. Med mindre du heller vil ha et lite bilde av Hayden, da. Da er du velkommen til å bytte. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Skulle gjerne meldt meg ut. Du får sikkert bli Søringland om du vil. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du har relativt pen avatar, Skarstad. Ingen grunn til å bytte riktig ennå. Med mindre du heller vil ha et lite bilde av Hayden, da. Da er du velkommen til å bytte. Jeg kan ikke noe for det. For lang tid med samme avatar gir meg neuroser. Uansett, Hayden er ikke verdig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du får sikkert bli Søringland om du vil. Og sosialistiske partier skal forbys. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Fy flate, er det noen andre som ser på Operah nå? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Uansett, Hayden er ikke verdig. HVA? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 HVA? Hun er usannsynlig dum. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Og sosialistiske partier skal forbys. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hun er usannsynlig dum. Dum? Forklar deg. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Dumhet (Forkortet 'dum') er stivsinnet uvitenhet eller uintelligens. Denne egenskapen kan være relatert til en persons eller gruppes gjerninger, ord eller overbevisninger. Adjektivet dum brukes også generelt nedsettende (f.eks. «Jeg låner ikke den dumme hatten din»). Jeg forklarte for ham. Endret 21. april 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dumhet (Forkortet 'dum') er stivsinnet uvitenhet eller uintelligens. Denne egenskapen kan være relatert til en persons eller gruppes gjerninger, ord eller overbevisninger. Adjektivet dum brukes også generelt nedsettende (f.eks. «Jeg låner ikke den dumme hatten din»).Jeg forklarte for ham. Å, ok. Godt vi fikk klarhet i det. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg