Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nå er ikke jeg akkurat helt "Jenny is a punk" jeg heller. Men hanekam passer fint inn i stilen min allikevel. er det ikke Sheena hun heter da? Hvis man skal dømme etter de få bildene man har sett av deg så skulle man tro at du passer godt med hanekam. Haha, jeg håper da jeg ikke ser helt jævlig ut mtp. at jeg har hatt hanekam i over et år og delvis barbert hode i noe som nærmer seg tre år med stormskritt. xD Yeis, jeg var blond, jeg er ikke det mer, hysj. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 "Sååå, hvordan er været?" Hei Ida How iz life? Veldig bra egentlig^^. Wihi! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Var visst ikke forelesning i dag. Nå må jeg jobbe med oppgave i stedet. :< Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Haha, ser helt jævlig ut nei, så langt i fra - det der så jo bare tuft ut da. Jeg er ikke tøff nok til å gå med håret sånn jeg, jeg tror jeg hadde hanekammen min i 1-2 uker eller noe slikt, men min var ikke så stor og flott som det der da. Hadde vel ikke mer enn 5-7 cm med hår den gangen jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Pinglekam! \o/ Jeg digger håret mitt. Har alltid hatet det, helt til en kompis klarte å overtale meg til å barbere undersiden av hodet. Ah, det var så skremmende. Nå plukker jeg på mitt eget hode med barbermaskin flere ganger i måneden, og er skikkelig stolt over hvor lang den er blitt. ^_^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jupp, det var mest ett innfall jeg fikk da jeg ikke orka å stikke til frisøren. Tok frem barbermaskina og freste av på sidene, fant ut at jeg bare skulle la det være igjen litt på midten. Den var kanskje 7 cm bred også, jeg finner sikkert ett bilde ett sted hvis jeg leter, får poste det hvis jeg finner det igjen. Har liksom ikke spart opp mer hår enn det, så da ble den ikke lengre egentlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg begynte vel med 15cm eller litt mindre, og så har jeg bare latt det vokse. Jo mer øvelse jeg får, jo lettere blir den å sette opp. Og så blir det mer utfordrende og, for den blir lengre. ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Tråden åpnes igjen etter opprydning. 1: Kommentarer og diskusjon rundt moderering, moderator- og administratoravgjørelser hører ikke hjemme her, og vil bli fjernet. 2: Les og følg kunngjøringen fra forumstyret. Ved regelbrudd ber jeg om at dere bruker rapporteringsfunksjonen, og ignorerer innleggene. Endret 21. april 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 I dag dropper jeg nok trening fordi det er så sinnsykt fint vær ute 15 grader i skyggen. UUUUUT med meg! Btw kul avatar fredrik Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Da er jeg tilbake etter ei helg nesten uten forumet. "Yay". Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Btw kul avatar fredrik Takker. ^^ Me and my impenetrable fort! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Btw kul avatar fredrik Takker. ^^ Me and my impenetrable fort! If it has a hole it can be penetrated. ... eller noe sånt noe. Endret 21. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Lol, jeg trodde at det sto Fort Håks i avataren til Fredrik. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Yey! Male litt mer på bilen. Betalt omregistreringsavgift, mangler forsikring og eu-godkjenning. Fy faen! 1800 for skifte av to dekk (det ene sitter 150 % fast). Ellers er alt strålende og jeg koser meg med Richard Durand sitt sett enda en gang fra lørdagen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 ... og jeg skal jobbe om en halvtime. :/ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Da er jeg tilbake etter ei helg nesten uten forumet. "Yay". Velkommen tilbake. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Velkommen tilbake. Eh. Takk. Ser at folk har hatt det gøy her. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eh. Takk. Ser at folk har hatt det gøy her. Jeg har i hvertfall lagd en grilltråd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg