Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg akkurat helt "Jenny is a punk" jeg heller. Men hanekam passer fint inn i stilen min allikevel. :p

er det ikke Sheena hun heter da? Hvis man skal dømme etter de få bildene man har sett av deg så skulle man tro at du passer godt med hanekam. :)

Haha, jeg håper da jeg ikke ser helt jævlig ut mtp. at jeg har hatt hanekam i over et år og delvis barbert hode i noe som nærmer seg tre år med stormskritt. xD

Yeis, jeg var blond, jeg er ikke det mer, hysj.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fniz.jpg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, ser helt jævlig ut nei, så langt i fra - det der så jo bare tuft ut da. :) Jeg er ikke tøff nok til å gå med håret sånn jeg, jeg tror jeg hadde hanekammen min i 1-2 uker eller noe slikt, men min var ikke så stor og flott som det der da. Hadde vel ikke mer enn 5-7 cm med hår den gangen jeg.

Lenke til kommentar

Pinglekam! \o/

Jeg digger håret mitt. Har alltid hatet det, helt til en kompis klarte å overtale meg til å barbere undersiden av hodet. Ah, det var så skremmende. :love:

Nå plukker jeg på mitt eget hode med barbermaskin flere ganger i måneden, og er skikkelig stolt over hvor lang den er blitt. ^_^

Lenke til kommentar

Jupp, det var mest ett innfall jeg fikk da jeg ikke orka å stikke til frisøren. Tok frem barbermaskina og freste av på sidene, fant ut at jeg bare skulle la det være igjen litt på midten. Den var kanskje 7 cm bred også, jeg finner sikkert ett bilde ett sted hvis jeg leter, får poste det hvis jeg finner det igjen. Har liksom ikke spart opp mer hår enn det, så da ble den ikke lengre egentlig.

Lenke til kommentar

Yey! Male litt mer på bilen. Betalt omregistreringsavgift, mangler forsikring og eu-godkjenning. Fy faen! 1800 for skifte av to dekk (det ene sitter 150 % fast).

Ellers er alt strålende og jeg koser meg med Richard Durand sitt sett enda en gang fra lørdagen :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...