Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lars:

Det har virkelig gått meg hus forbi. Kan ikke forstå at noen mente at de skulle slippe unna med det. Jeg fikk jo en uke for å si: "Gå hjem og vogg." :)

Haha! Fytti, det har jeg ikke tenkt på. Spille inn film for å reklamere for utstyret mitt! Det må jo være genialt egentlig, bortsett fra at det er fler gutter enn jenter som ser slike filmer da og at oppmerksomheten kan komme fra hold man ikke ønsker. Ikke nok med det, man kan få større på film enn ellers. Kult! Nå fikk jeg plutselig ett ønske om å spille i blåfilmer. *fnis*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha! Fytti, det har jeg ikke tenkt på. Spille inn film for å reklamere for utstyret mitt! Det må jo være genialt egentlig, bortsett fra at det er fler gutter enn jenter som ser slike filmer da og at oppmerksomheten kan komme fra hold man ikke ønsker. Ikke nok med det, man kan få større på film enn ellers. Kult! Nå fikk jeg plutselig ett ønske om å spille i blåfilmer. *fnis*
Problemet hvis du bruker spesialeffekter for å få større kølle er vel om reklamen faktisk funker og du får med deg DEN baben hjem pga. det. Så begynner dere å varme litt opp og kle av dere og gjøre klar til litt hany-panky. Så plutselig står hun der bare med et uttrykk i ansiktet som en forskremt torsk på land og sier: "Er... er den ikke større?"
Lenke til kommentar
Du får dra ham med deg inn i dusjen når han kommer da Eple. :) Du har vel neppe rukket å dusje enda, kjenner jeg din postefrekvens her på forumet rett.
Jo, jeg har faktisk dusjet. Lovet han å sette opp hanekam når han kommer hjem. Mest sannsynlig rebelspikes, så fant ut at jeg ville ha litt kontroll på håret før jeg satt i gang å spike det. :p

Edit: Lol, man tar da med seg pc på badet xD

Edit2: Kom tilbake? :|

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jada, alltid kjekt å sette opp håret. Blir andre gangen siden jeg farget håret. Føler ikke så stort behov for å sette den opp når det er grønt og svart. Var verst da jeg var blond. Var vel noe sånt som 4 dager jeg var ute i offentligheten med blondt hår uten hanekam. :p

Lenke til kommentar

Snart skal jeg til byen for å treffe kompisen min som kommer på besök så og si hver uke. Vi har tenkt oss å spise biff og han har visst planer om å shoppe litt også. Selv håper jeg bare at han ikke snorker i natt, noe han vanligvis gjör. Da blir det leven. I morgen har jeg time hos frisör. Yikes. Det begynner å bli en stund siden jeg har blitt frisert, vanligvis klipper jeg håret maskinkort hjemme.

Lenke til kommentar

Jeg bruker også maskinen og freser over håret på privaten, men neste gang så tror jeg faktisk jeg skal stikke til en frisør for å få det gjort - slik at h*n kan lage ett mønster til meg. Skal man først klippe seg så kan man gjøre det kult. Selv om noe slikt vil være usynlig etter få uker, 1-2 kanskje så vil det være morsomt å prøve en gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...