kung_tafs Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nei, jeg vil ikke det, for du er ikke jente Hvor gammel er dere egentlig? er dere 16-17 alle sammen? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvis vi er det, er det en dårlig ting? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Akkurat det der er noe jeg har lurt på, hva i helsike er en "Aidskake"? Jeg vil ikke ha en kake som er full av aids - med mindre aids også er noe veldig godt og spiselig i tillegg til å være en av de værste sykdommene man kan rammes av. Aidskake : Men kaka kom faktisk etter nicket. Hvor lenge er det igjen til du kan bytte tilbake nå? 4-5 mnd. Lars: Aha, så hun "lurer" liksom alle med å kalle seg Trygve da? Haha, så kul jente! Ikke veldig valgfritt. Zethyr jeg spilte mot. =P Lenke til kommentar
kung_tafs Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvis vi er det, er det en dårlig ting? Nei, det er brabra Så det er bare deg og Trygve som er jenter her? (og av og til datasmurf om jeg skjønner dette riktig) Ingen andre? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tror jeg skal ta turen dit jeg også i år. møe bra der. Da kan vi sove i samme telt Ja, jeg henger litt etter, men ville bare si til lars ang. hove festivalen, at vi kunne sove i samme telt... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Da kan vi sove i samme telt Ja, jeg henger litt etter, men ville bare si til lars ang. hove festivalen, at vi kunne sove i samme telt... TØR jeg det da? Du er jo Den Store P! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nei, absolutt ingen andre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nei, jeg vil ikke det, for du er ikke jente Hvor gammel er dere egentlig? er dere 16-17 alle sammen? Det kommer litt an på egentlig. Jeg har mange aldre, de følger personligheten. 6 og kjenner ingen sorger (kommer bare frem på dagtid), 19 og gir faen i alt og alle, noen og tjue og generell, 35 og kronisk deppa (kommer bare frem om natten), og flere aldre og personligheter jeg prøver å holde skjult, for andre, men mest for meg selv. Og ingen fare, jeg deler ikke alt med ukjente på forum. Bare ukjente jeg møter på fest når jeg er dridas deluxe. Vel, og forumjenter og hunker og kafégjengere generelt. Bare ikke det verste, bare skraper litt i overflaten. Henger du her, får du sikkert med deg litt av hvert som kan skade ditt skjøre barnesind. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Da kan vi sove i samme telt Ja, jeg henger litt etter, men ville bare si til lars ang. hove festivalen, at vi kunne sove i samme telt... TØR jeg det da? Du er jo Den Store P! P-nis Endret 21. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 P, du kan komme til Storås for å se Blondie og Charta 77 og dele telt med meg, jeg lover at det blir verdt det ;D Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 P, du kan komme til Storås for å se Blondie og Charta 77 og dele telt med meg, jeg lover at det blir verdt det ;D Smurf i kjole og i telt med meg? Hadde blitt en helvettes fest det Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jepp, det tror jeg nok du har mye rett i Lars. Det finnes mye dritt i den bransjen, men jeg tror nok at det finnes veldig mange seriøse aktører som gjør stuerene ting også. Altså, som ikke fucker med folkene som spiller i filmene. Jeg tror ikke jeg hadde hatt guts til å spille i en slik film jeg rett og slett.Det med guts til å spille er faktisk det største problemet. Det som er vanskligst å få tak i er ikke jentene faktisk, men gutter som både tør å stille seg foran kamera naken og greier å "komme i mål" selv om det står en med kamera, en med mic-boom og x antall andre i rommet. Hehe, jeg tror nok heller at problemet mitt hadde vært at jeg kom for fort i mål, det er ikke som at lillemann har problemer med å reise seg selv om jeg står foran 200 personer og holder foredrag. Hadde nok blitt noen "retakes" før jeg kunne "holdt det gående som en kanin i 45 minutter" for å sitere fra artikkelen. Det er jo galskap det mann! Aidskake! Er det der ett slags forsøk på å gjøre noe positivt ut av budskapet om en positiv prøve? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ahaha Marianne Bergvall i BT herregud epic fail. "JEG ER EN VARSLER." Samme gjelder for øvrig han fyren som gråter over at HEF prøver å få forkynnelsen ut av skolen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hva skjer da folkens? Hvorfor er dere her nå? Går dere ikke på skole? Jeg er på jobb og har egentlig kjempe masse å gjøre.. Så jeg må stikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hehe, jeg tror nok heller at problemet mitt hadde vært at jeg kom for fort i mål, det er ikke som at lillemann har problemer med å reise seg selv om jeg står foran 200 personer og holder foredrag. Hadde nok blitt noen "retakes" før jeg kunne "holdt det gående som en kanin i 45 minutter" for å sitere fra artikkelen. Det er jo galskap det mann!Det fine med film er vel at det kan redigeres. Så om du hadde holdt ut veldig kort så hadde du vel bare fått en hvilepause og måtte kjøre på en gang til etterpå og så kunne de klipt sammen scenene Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Selv så hadde jeg bare driti i om noen gjorde det mot meg da. Ikke veldig lurt å ha nudes av seg selv på nettet om man ikke er komfo med det. Du, der i mot =D Er det der ett slags forsøk på å gjøre noe positivt ut av budskapet om en positiv prøve? Nesten. Vi feriet AIDS-dagen på skolen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ah, så det forklarer hvor bæra forsvant. Var liksom noe som manglet her i dag. Jeg har skole, men orka ikke møte opp i dag. Orker ikke bære utstyr, er 4 andre på gruppa som kan ta lyskitet og kameraene de få hundre meterne tilbake til skolen. Ikke er jeg en av de på gruppa som klipper og redigerer heller, jeg bare filmer og holder mic-boomen jeg, samt er webansvarlig, men så lenge jeg ikke kan PHP, går det også ad undas. Derfor er jeg hjemme. Vel, det og fordi jeg er kronisk avhengig av forumet og littebitt nedfor og ikke orker å gå ut i dag. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nei, jeg vil ikke det, for du er ikke jente Hvor gammel er dere egentlig? er dere 16-17 alle sammen? Nå følte jeg meg plutselig veldig gammel... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nei, jeg vil ikke det, for du er ikke jente Hvor gammel er dere egentlig? er dere 16-17 alle sammen? Nå følte jeg meg plutselig veldig gammel... Jeg også. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Noen som vet hva folk har gjort for å ha blitt permanent banna? Tja... Poste nakenbilde av andre forumbrukere uten deres viten er jo noe som ikke akkurat ble godt mottatt av forumstyret. (ikke meg som gjorde det) Selv så hadde jeg bare driti i om noen gjorde det mot meg da. Mener du virkelig at det har skjedd her på forumet? Greit nok at folk poster bilder av seg selv, men å poste av andre uvitende forumbrukere er vel rimelig lavmål. Joda, jeg kjenner til at man kan klippe film da søten, men i svarte da - trenger jo ikke akkurat lage puslespill til klippegjengen heller da. Red.: Nettopp ja Ida, litt hyggeligere enn å ha AIDS med andre ord. Endret 21. april 2008 av Quayle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg