Catkin Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er liksom 50 dager til jeg får komme til Holland igjen da, så ikke klag på tre uker! Damn O:3. Jeg gir meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvem er det du skal se da? Ting kan se ut til at jeg får storebror nedover en tur. Ingenting å være redd for, mao. Han er stor og skummel. >:] Drar kun for å se Jay-z selvfølgelig. Og for å stalke alle forumfolka der selvsagt. Må ikke glemme det. Hovedsaklig derfor bruttern kommer og. Han skal så sinnsvakt få passe på meg på den konserten. XD Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hm, programmet til Hove er faktisk meget sterkt i år! *halyst* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hm, programmet til Hove er faktisk meget sterkt i år! *halyst*Var det i fjor og. Åh, det var faenmeg en fantastisk uke, det. Og i år får jeg sett The Used og Flogging Molly. Og Opeth for 3. gang. Og åååh, det blir så fiiint. KSE blir fantastisk, In Flames blir herlig. Coheed and Cambria kommer til å eie så heftig. Og jaaa. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hm, programmet til Hove er faktisk meget sterkt i år! *halyst* Både Hove og Øya stiller sterkt i år. Meeeeen.. En gang Roskilde, alltid Roskilde. <3 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Konserter må være det kjedligste med festivaler da :| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Hm, programmet til Hove er faktisk meget sterkt i år! *halyst* Både Hove og Øya stiller sterkt i år. Meeeeen.. En gang Roskilde, alltid Roskilde. <3 Skal på Hove, mest sannsynlig frivillig på Øya om alt går i orden. Til neste år satser jeg på både Øya, Roskilde og Hove. Litt sånn. "Feire at jeg er ferdig med VGS"-sommer. Edit: Ja, jeg skal jo kanskje på Storås òg, jeg. O.o Endret 21. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hm, programmet til Hove er faktisk meget sterkt i år! *halyst* Både Hove og Øya stiller sterkt i år. Meeeeen.. En gang Storås, alltid Storås. <3 Agreed og fixed! Greit nok at Storås er helt på tampen, men man driter ikke penger heller.. dessverre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hovedsaklig derfor bruttern kommer og. Han skal så sinnsvakt få passe på meg på den konserten. XDNoen du er redd for eller? Både Hove og Øya stiller sterkt i år. Meeeeen.. En gang Roskilde, alltid Roskilde. <3ah... det er sikkert derfor jeg vurderer hove. Aldri tatt turen til Roskilde enda. Konserter må være det kjedligste med festivaler da :|Helt enig. Det er så mye mer der. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Skal på Hove, mest sannsynlig frivillig på Øya om alt går i orden. Til neste år satser jeg på både Øya, Roskilde og Hove. Litt sånn. "Feire at jeg er ferdig med VGS"-sommer. Weee. Øya frister, men jeg skal på interrail, så jobbe.. Har sinnsykt lyst til å se Sigur Rós og Sonic Youth. BLASFEMI! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hovedsaklig derfor bruttern kommer og. Han skal så sinnsvakt få passe på meg på den konserten. XDNoen du er redd for eller?Generelt sett en god del av fanskaren til Jay-Z som ikke akkurat digger folk som ikke er som dem. I fjor på Chamillionaire fikk vi jo nesten deng. Såja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ja ok. Aner ikke åssen fanskaren hans er jeg så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hovedsaklig derfor bruttern kommer og. Han skal så sinnsvakt få passe på meg på den konserten. XDNoen du er redd for eller?Generelt sett en god del av fanskaren til Jay-Z som ikke akkurat digger folk som ikke er som dem. I fjor på Chamillionaire fikk vi jo nesten deng. Såja. Jeg kan være med og passe på deg. Jeg skal bare trylle frem noen tusenlapper først. xD Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 BLASFEMI! No waii! Men det hører jo til historien at jeg heller aldri har vært på Roskilde. Sigur Rós hadde vært en høydare, helt klart. Men sommerens store festivalattraksjon er jo Charta 77. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Jeg kan være med og passe på deg. Jeg skal bare trylle frem noen tusenlapper først. xDDu... Du er ikke akkurat så stor å skummel at det gjør noe. Er litt sånn at man kan risikere å tråkke på deg om man ikke ser seg for. Endret 21. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Helt enig. Det er så mye mer der. Trodde aldri jeg skulle finne noen enige Men ja, jeg reiser på festivaler uten å være konserter, rudskogen uten å være på banen. Alt for festen, evnt der man finner folk^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Penis, I fail to see the blasphemy. Alle kom til Storås, blir herlig Alltid herlig på Storås, man kan enten oppleve herlig musikk, herlig bygdefyll, sære folk som spanderer veggisfrokost i det du skal legge deg om morran, sirkus, merksnodelige mennesker, åh ... det er så herlig! Midt i gokk, langt fra byen og luksusting som hotell og slikt. Og slike: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 No waii! Men det hører jo til historien at jeg heller aldri har vært på Roskilde. Sigur Rós hadde vært en høydare, helt klart. Men sommerens store festivalattraksjon er jo Charta 77. Nettopp. ^^ Ai! Hadde vært fett å få med seg de. Gleder meg stort til Digitalism og Slayer på Roskilde. Clutch blir også sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg