Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg skal på fest pleier jeg å gå med tskjorta mi, hvor det står "I was told there would be hotter chicks here"

Jeg har fått meg mange på trynet pga den, det er faen så gøy, typen til random jenter som skal banke meg pga jeg sier at de ikke er fine osv, haha er så lamt.

Jeg pleier egentlig ikke å bruke sjekketriks når jeg er ute.. Hmm.. Nå kommer jeg faktisk ikke på hva jeg gjør for å innlede en samtale med en representant fra det motsatte kjønn :hmm:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Pewpew, da var jeg på Oslo S. Venter på toooget hjem til Trondheim. The suspense is killing me.

How are you guyse?

Du må komme nordover snart, så vi kan kose :(

For øyeblikket har jeg sagt at jeg er syk, så jeg sitter og gamer WoW til jeg faktisk blir det. :wee:

Lenke til kommentar
UH OH! :D Hoppe av toget? That is crazy talk.

... jeg kjøpte verdens tøffeste koffert på loppemarked her! Den er helt lik G-man sin (fra Half-Life) bare at den er brun. AMGS! :D 20 kr!?!?!?!?! YEIS!

Awwwh, ODIN! :love: Bli frisk raskt da. Og og. Du er hjertens velkommen til Trondheim anyday.. eller.. ikke i mai fordi da er det eksamen all over my ass!

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Jeg pleier egentlig ikke å bruke sjekketriks når jeg er ute.. Hmm.. Nå kommer jeg faktisk ikke på hva jeg gjør for å innlede en samtale med en represetant fra det motsatte kjønn :hmm:
Du kjøper cola til dem når de ikke kan skaffe det selv, og de elsker deg faenmeg for det. :love:
UH OH! :D Hoppe av toget? That is crazy talk.
Is nat! Kom til Stjørdal! We have tacos!
Lenke til kommentar
ja-aa

hjemme igjen fra skolen :p

Jeg er også ferdig på skolen. Hvorfor er du ferdig så tidlig? Forberedelse til tentamen?

hatt fagdag også blei jeg litt tidlig ferdig :whistle:

edit: fagdag/tentamen/norsk greie :p haha

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Awwwh, ODIN! :love: Bli frisk raskt da. Og og. Du er hjertens velkommen til Trondheim anyday.. eller.. ikke i mai fordi da er det eksamen all over my ass!

Jeg er fysisk frisk, bare veldig lat i dag :p

I mai skal jeg drikke, så da kommer jeg ihvertfall ikke xD

Lenke til kommentar
Ja, og derfor skal du hente oss på togstasjonen på søndagen og kjøre oss til campen og samtidig stoppe innom butikken for oss på lørdagen og kjøpe en kasse cola som du får penger for når vi kommer. ;P

Det kan være, jeg skal ut på festivalen på lørdag, rigge opp campen jeg å en kompis skal ha, så vist alt går fint, så er det en mulighet for det altså gitt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...