Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eple: Jeg kan godt skrubbe deg på ryggen. *friste*

Haha, nå fristet det faktisk å vente til kjæreste kommer hjem. xD

Seså, da var dagens gode gjerning utført. :) Tipper kjæresten også blir fornøyd med en dusjinvitasjon når h*n kommer inn døra etter en strevsom dag på skolen. Det er en slager som sjelden slår feil.

Lenke til kommentar

Jenter liker drittsekker, uansett hvor drittsekk du er.

Feks, ei jente jeg kjenner, som jeg har smålurka litt på, ho har sendt litt småfrekke mms'r og sånne ting, kvelden etter så var vi på fest og da viste jeg bildene på den festen vi var på, til alle som var der omtrent, og ho ble sur å kalte meg drittsekk osv osv, men ho vil fortsatt at jeg skal leke med ripsbruskene ho's, og igår tikket det inn noen nye mms'r med småfrekke bilder.

Moralen i historien er, behandle jenter som dritt = masse punani.

Jeg vet seriøst ikke hva jeg skriver alltid, masse skrivefeil og surr.. Jeg er trøtt -.-

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Hadde det vært i går hadde jeg drept deg for å ha ødelagt bursdagen min enda mer.
Aww, you know I wub u. :love:
Seså, da var dagens gode gjerning utført. :) Tipper kjæresten også blir fornøyd med en dusjinvitasjon når h*n kommer inn døra etter en strevsom dag på skolen. Det er en slager som sjelden slår feil.
Spørs når han kommer hjem, egentlig. Jeg gidder ikke vente til klokken tre-halv fire for å dusje. Usj.
Lenke til kommentar
Det hjelper ikke, jeg klarer ikke å være drittsekk selv når jeg er full jeg. Jeg tror nok at jeg er alt for glad i jenter til å behandle dem som piss - eller dritt om du vil.

Ja, men du får jenter på den måten også, og jeg må innrømme at jeg er ikke bare drittsekk hele tiden, er ganske snill også, så er en fin blanding mellom de to, derfor jenter har så vanskelig med å komme over meg :cool:

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...