NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eple: Jeg kan godt skrubbe deg på ryggen. *friste* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hadde det vært i går hadde jeg drept deg for å ha ødelagt bursdagen min enda mer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eple: Jeg kan godt skrubbe deg på ryggen. *friste* Haha, nå fristet det faktisk å vente til kjæreste kommer hjem. xD Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 I går forklarte en kompis til meg de tre hellige P-ene som kvinner trenger: - Prestisje - Penger - Pikk Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eple: Jeg kan godt skrubbe deg på ryggen. *friste* Haha, nå fristet det faktisk å vente til kjæreste kommer hjem. xD Seså, da var dagens gode gjerning utført. Tipper kjæresten også blir fornøyd med en dusjinvitasjon når h*n kommer inn døra etter en strevsom dag på skolen. Det er en slager som sjelden slår feil. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Jenter liker drittsekker, uansett hvor drittsekk du er. Feks, ei jente jeg kjenner, som jeg har smålurka litt på, ho har sendt litt småfrekke mms'r og sånne ting, kvelden etter så var vi på fest og da viste jeg bildene på den festen vi var på, til alle som var der omtrent, og ho ble sur å kalte meg drittsekk osv osv, men ho vil fortsatt at jeg skal leke med ripsbruskene ho's, og igår tikket det inn noen nye mms'r med småfrekke bilder. Moralen i historien er, behandle jenter som dritt = masse punani. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skriver alltid, masse skrivefeil og surr.. Jeg er trøtt -.- Endret 21. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det der er faktisk helt sant DSP, de største drittsekkene får bestandig de "beste" damene. Fatter ikke hvorfor det er sånn, men det virker som damer liker å bli behandlet som dritt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hadde det vært i går hadde jeg drept deg for å ha ødelagt bursdagen min enda mer.Aww, you know I wub u. Seså, da var dagens gode gjerning utført. Tipper kjæresten også blir fornøyd med en dusjinvitasjon når h*n kommer inn døra etter en strevsom dag på skolen. Det er en slager som sjelden slår feil.Spørs når han kommer hjem, egentlig. Jeg gidder ikke vente til klokken tre-halv fire for å dusje. Usj. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eplefe: Ble ikke bedre da en viss dommer hadde tatt diverse ulovlige stoffe før han løp ut på banen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det der er faktisk helt sant DSP, de største drittsekkene får bestandig de "beste" damene. Fatter ikke hvorfor det er sånn, men det virker som damer liker å bli behandlet som dritt. Det eier!! Jenter er lette. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Problemet mitt er at jeg ikke klarer å behandle jenter som dritt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eplefe: Ble ikke bedre da en viss dommer hadde tatt diverse ulovlige stoffe før han løp ut på banen.Høhø. Sounds like a party to me. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Problemet mitt er at jeg ikke klarer å behandle jenter som dritt. Drikk deg full, det hjelper. Da er det bare å fyre løs Å kalle jenter søppel er alltid en slager Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det hjelper ikke, jeg klarer ikke å være drittsekk selv når jeg er full jeg. Jeg tror nok at jeg er alt for glad i jenter til å behandle dem som piss - eller dritt om du vil. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det hjelper ikke, jeg klarer ikke å være drittsekk selv når jeg er full jeg. Jeg tror nok at jeg er alt for glad i jenter til å behandle dem som piss - eller dritt om du vil. Ja, men du får jenter på den måten også, og jeg må innrømme at jeg er ikke bare drittsekk hele tiden, er ganske snill også, så er en fin blanding mellom de to, derfor jenter har så vanskelig med å komme over meg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jo, men erfaringsmessig tar det lenger tid enn trikset med å være komplett heslig og dritt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 ja-aa hjemme igjen fra skolen Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jo, men erfaringsmessig tar det lenger tid enn trikset med å være komplett heslig og dritt. Ja, jeg vet, har prøvd begge taktikkene, og fant ut at en fin blanding av de to funker best. Eller så har det kanskje noe med at jeg bare går på løse jenter Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Pewpew, da var jeg på Oslo S. Venter på toooget hjem til Trondheim. The suspense is killing me. How are you guyse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg