NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hva er det med folk å true med isvann? Jeg ville heller brukt maursyre, kokende vann eller kanskje til nød saltpetersyre hvis jeg skulle true noen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hva er det med folk å true med isvann? Jeg ville heller brukt maursyre, kokende vann eller kanskje til nød saltpetersyre hvis jeg skulle true noen. Dynamittkube i munnen pleier å funke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hva er det med folk å true med isvann? Jeg ville heller brukt maursyre, kokende vann eller kanskje til nød saltpetersyre hvis jeg skulle true noen. Jeg vil mye heller dyppes i maursyre, kokende vann eller saltpetersyre enn i isvann. \o/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Det skal jeg huske, U9. Edit: Quayle: Har nok ikke løse sokker rundt ankelen, bare vanlige sokker og leggvarmere. Endret 21. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Hva er det med folk å true med isvann? Jeg ville heller brukt maursyre, kokende vann eller kanskje til nød saltpetersyre hvis jeg skulle true noen. Dynamittkube i munnen pleier å funke Eller bare sparke de i kjeften, pleier å funke fett det å. Å si at du skal putte en dynamitt kubbe i munnen på de er vel ikke særlig mye til trussel Endret 21. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Eple: Oooh, leggiser er jo supernajs! Det er min hemmelige fetish, jeg vet ærlig talt ikke hva det er jeg synes er så hot med akkurat det, men leggiser eller slike lange tykke sokker er rett og slett hot. Red.: Jeg føler meg rimelig sikker på at det heter dynamittgubbe og ikke -kubbe. Endret 21. april 2008 av Quayle Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Leggvarmere er comfy og jeg slipper å fryse på beina når jeg vandrer ut med prinsesse Sjarmtroll for å røyke (Prinsesse Sjarmtroll er Lisa, den ene puddelen til kjæresten sin familie. Hun er det mest sjarmerende vesenet jeg har møtt utenom min egen Atlas i år. ) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Red.: Jeg føler meg rimelig sikker på at det heter dynamittgubbe og ikke -kubbe. what? oO hmm. jeg har alltid tenkt kube/kubbe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 En vanlig missforståelse tror jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Dynamittgubbe er faktisk det eneste riktige. Det var ikke for å lage noen stor diskusjon om dette da, det var mer til opplysning. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 En liter sprit er rett og slett ikke godt for meg Dog, jeg var ikke noe bakfull dagen etterpå! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 En vanlig missforståelse tror jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Dynamittgubbe er faktisk det eneste riktige. Det var ikke for å lage noen stor diskusjon om dette da, det var mer til opplysning. Aldri tenkt over før.. Ikke at jeg kommer til å slutte å si -kubbe, men greit å vite Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Usj, det var ingen som hørte på meg og sørget for å utvide helga med noen dager. Ergo måtte jeg på jobb i dag også. Egentlig har jeg vel ikke noe å klage over, men jeg har opptil flere ting jeg heller kunne tenke meg å gjøre... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er ca bare én ting jeg heller kunne tenkt meg å gjøre enn å sitte her på jobben i dag, eller det er vel egentlig to ting. Den første er å heller ha ligget i senga noen timer ekstra, den andre og kanskje viktigste er å fått med meg søte bardamen på date. Hun klarer bare ikke å svare og babler om at hun har skapt Hotel Cæsar-tilstander nok ganger. Aner ikke helt hva det skal bety, men jeg satser på at hun tar til vettet snart. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Gidder noen å tvinge meg i dusjen? Jeg vil dusje, men jeg orker ikke flytte på meg. Jeg vil mye heller ut og røyke eller ned for å kose med prinsesse Sjarmtroll enn å dusje, men egentlig ikke. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Da var jeg endelig ferdig på skolen . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Gidder noen å tvinge meg i dusjen? Jeg vil dusje, men jeg orker ikke flytte på meg. Jeg vil mye heller ut og røyke eller ned for å kose med prinsesse Sjarmtroll enn å dusje, men egentlig ikke. Du skal få rohypnol hvis du går inn i dusjen! *lokke med seg* Endret 21. april 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du skal få roypnol hvis du går inn i dusjen! *lokke med seg* Ooooh! *løpe i dusjen* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du skal få roypnol hvis du går inn i dusjen! *lokke med seg* Ooooh! *løpe i dusjen* Flink pike! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg