Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) God morgen! Hva skal dere i dag? God morgen ja. idag skal jeg pusse rust og sparkle bulker på bilen, samt kjøpe inn lakk Er ikke store jobben men^^ Jeg skal bytte eksos på bilen min Eller, jeg skal bytte bakerste lyd demper, med en "lyd demper" Endret 21. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg hadde klesvaskedag i går, det førte til at jeg ikke hadde noen rene jeans å tre på meg i dag, jeg er altså på jobb i en teit joggebukse. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er mandag. :/ *sigh* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg skal bytte eksos på bilen min Eller, jeg skal bytte bakerste lyd demper, med en "lyd demper" Den mangler jeg tror jeg. Mangler ihvertfall ytterste leddet. Men det er litt deilig også. Høes og ser ut som en V8. Hele bilen rister når jeg ruser den =DDD Jeg hadde klesvaskedag i går, det førte til at jeg ikke hadde noen rene jeans å tre på meg i dag, jeg er altså på jobb i en teit joggebukse. Men så er joggebukse deilig å gå i da =] Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Den mangler jeg tror jeg. Mangler ihvertfall ytterste leddet. Men det er litt deilig også. Høes og ser ut som en V8. Hele bilen rister når jeg ruser den =DDD Jeg har powerfilter, strak 2" eksos helt bak, ikke noe katalysator og idag blir det ny eksos bak.. Det kommer til å bli rått! Kommer sikkert til å bli drit skuffa over at det nesten ikke blir noe forskjell i lyden, pga det er så jævla mye lyd nå. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Joda, joggebukser er fantastisk å gå i, men det passer seg strengt talt ikke som antrekk på jobb. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Joda, joggebukser er fantastisk å gå i, men det passer seg strengt talt ikke som antrekk på jobb. Helt riktig, det er bukse man går i på søndag når man er sliten og fyllesjuk, og føler ikke for å gå ut i det hele tatt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Selv har jeg ikke giddet å hoppe i dusjen enda, så jeg sitter rundt i nattkjole og sokker. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ooooh. Nå fikk jeg bilder Eple, altså inne i hodet mitt. Nattkjole og sokker = hawt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Haha, takk? Jeg halvligger og vurderer å enten legge meg ned og lese litt i "Anarchy in Åmot" eller gå i dusjen og børste håret. Kjæreste bør huske å kjøpe hårspray til meg før jeg dør. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hihi, det er sant - jeg vet ikke hva det er med meg og jenter i nattkjole og sokker. Helst slike litt tykke leggsokker som er tullet sammen til en ball ved anklene. Grrrrrr. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nie har mistet stemmen. Medfølelse anyone? :< Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nie har mistet stemmen. Medfølelse anyone? :< Meh.. Du kan jo fortsatt skrive, så da bør du vel ikke ha noe problemer med å kommunisere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nie har mistet stemmen. Medfølelse anyone? :< Let et annet sted Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Bare pass deg Pepsi, ellerså leter jeg under sengen din om natten, og hopper frem og skremmer deg en eller annen gang. Litt random. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Bare pass deg Pepsi, ellerså leter jeg under sengen din om natten, og hopper frem og skremmer deg en eller annen gang. Litt random. Og du tror det er nok til å vekke meg? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Godt poeng. Om jeg fjerner senga di og dypper deg i isvann. Våkner du da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Med mindre jeg sover på soffan så Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jamen, da bare tar jeg med et esel eller noe, og får det til å dra deg til senga di, sånn at jeg kan fjerne senga og dyppe deg i isvann. =D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hørtes egentlig litt forfriskende ut å våkne i isvann oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg