Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må ærlig innrømme at "søren snute" slo meg som et uendelig mye tøffere kraftuttrykk enn "hævlettes satan hæstkuk i fetta te kukfaenskapet".
I agree, men så var ikke det en kraftsalve fra en skikkelig nordlenning. Dere søringer tror bare det er å si masse stygt etterhverandre, men really, det er en retorisk kunst. :wee:

Da forlanger jeg at samtlige nordlendinger gir meg en real overhøvlig snarest så jeg får vite hvordan det skal gjøres. :)

Lenke til kommentar
Kan ikke forklares, det ligger genetisk.

Vi kan utveksle kroppsveske og se om det funker?

hmm.... Det ER alt for lenge siden jeg har utvekslet kroppsvæsker med noen...

La meg tenke på det.

NEH... Du har verken innovertiss eller utoverpupper. Dessuten så er jeg sikekr på at skjegget ditt stikker.

Lenke til kommentar
Nei nå står ikke verden til påske. :love: UNSKYLD, mann! Hvor i nordland er du fra?

Bindal kommune, som ifølge Internett er "viden kjent for sin båtbyggertradisjon" og har "ca. 1650 trivelige innbyggere" og "mange fjorder og fjell."

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Hvis Skarstad er nording, betyr det at ... at han snakker nording? :eek:

«Jeg er et ekorn som spiser middagspølse mens jeg går på stylter i ei bøtte» vil høres slik ut når Skarstad sier det: «Eg e eit ikojn som et borghild mæns eg går på gjænglår i ei bøtt.» True story.

Lenke til kommentar
Hvis Skarstad er nording, betyr det at ... at han snakker nording? :eek:

«Jeg er et ekorn som spiser middagspølse mens jeg går på stylter i ei bøtte» vil høres slik ut når Skarstad sier det: «Eg e eit ikojn som et borghild mæns eg går på gjænglår i ei bøtt.» True story.

OH GAWD! :scared:

Det hadde jeg aldri trodd!

Apropos, veit noen om noe slags musikk som passer når man ligger og døser på stranda på Gran Canaria om ni dager?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...