Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søren snute?

Snakk nå så en forstår deg mann ^^

Jeg veeet, det er egentlig en uting. Føler jeg må forfine språket litt nå som jeg er i Trondheim. Folk blir jo usikre og redde når en banner så sinnsykt.

Jeg kunne heller sagt:

Satan førr ei bra hælg!

Dæven tykje kor arti deinna hælga va!

Drefs kjærringa på have og ruill mæ i glava, nåkka så inni søkkanes fæstli så deinna hælga har æ faen ikkje opplevd i heile mett jævla lange liv!

U choose!

Lenke til kommentar
Søren snute?

Jeg veeet, det er egentlig en uting. Føler jeg må forfine språket litt nå som jeg er i Trondheim. Folk blir jo usikre og redde når en banner så sinnsykt.

Jeg kunne heller sagt:

Satan førr ei bra hælg!

Dæven tykje kor arti deinna hælga va!

Drefs kjærringa på have og ruill mæ i glava, nåkka så inni søkkanes fæstli så deinna hælga har æ faen ikkje opplevd i heile mett jævla lange liv!

U choose!

I choose the last one :ph34r:

Lenke til kommentar
Søren snute?

Penere østlandsk-nordnorsk ordbok gir denne oversettelsen:

Søren snute: Hævlettes satan hæstkuk i fetta te kukfaenskapet

Jeg vet da det, er bare det at han er sånn halvtime-tre kvarter unna meg egentlig og skal drive på med den søring-snakket *rist på hodet*

VI TAPER DENNE KAMPEN! =(((

Lenke til kommentar
Jeg vet da det, er bare det at han er sånn halvtime-tre kvarter unna meg egentlig og skal drive på med den søring-snakket *rist på hodet*

VI TAPER DENNE KAMPEN! =(((

Ikke lenger unna? Da bør du finne fram tørrfisken og slå ham med til han lærer å snakke skikkelig nordnorsk. :wee:
Lenke til kommentar
Ikke lenger unna? Da bør du finne fram tørrfisken og slå ham med til han lærer å snakke skikkelig nordnorsk. :wee:
Vel, han har flyttet på seg da så..jah =(
Jeg må ærlig innrømme at "søren snute" slo meg som et uendelig mye tøffere kraftuttrykk enn "hævlettes satan hæstkuk i fetta te kukfaenskapet".
Er på grunn av folk som deg at vi taper =(

*gråte*

Lenke til kommentar

Tørrfisk koster tusen kroner per kilo, så det blir et dyrt slagvåpen.

Jeg må ærlig innrømme at "søren snute" slo meg som et uendelig mye tøffere kraftuttrykk enn "hævlettes satan hæstkuk i fetta te kukfaenskapet".

2 tru; det har mye mer klasse over seg.

Lenke til kommentar
I agree, men så var ikke det en kraftsalve fra en skikkelig nordlenning. Dere søringer tror bare det er å si masse stygt etterhverandre, men really, det er en retorisk kunst. :wee:
Lenke til kommentar
I agree, men så var ikke det en kraftsalve fra en skikkelig nordlenning. Dere søringer tror bare det er å si masse stygt etterhverandre, men really, det er en retorisk kunst. :wee:

*kremt*

Du snakker til en nordlending nå :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...