b-real Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Søren snute? Snakk nå så en forstår deg mann ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Søren snute, denne helga i Oslo har vært knall. Har dere hatt knall helg? Helga her har vært helt standard, gleder meg til neste helg derimot, da blir det å møte dama Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Han har pult b-real. Sånn på godt norsk Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei, jeg sa ikke han pulte b-real, men jeg sa det til b-real Endret 20. april 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har tapt 10 kroner i poker i helgen... Jøss Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Søren snute? Snakk nå så en forstår deg mann ^^ Penere østlandsk-nordnorsk ordbok gir denne oversettelsen: Søren snute: Hævlettes satan hæstkuk i fetta te kukfaenskapet Endret 20. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Søren snute? Snakk nå så en forstår deg mann ^^ Jeg veeet, det er egentlig en uting. Føler jeg må forfine språket litt nå som jeg er i Trondheim. Folk blir jo usikre og redde når en banner så sinnsykt. Jeg kunne heller sagt: Satan førr ei bra hælg! Dæven tykje kor arti deinna hælga va! Drefs kjærringa på have og ruill mæ i glava, nåkka så inni søkkanes fæstli så deinna hælga har æ faen ikkje opplevd i heile mett jævla lange liv! U choose! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Søren snute, denne helga i Oslo har vært knall. Har dere hatt knall helg? Jeg har totalt hatt The O.C.-maraton. Jeg må ha sett i hvert fall ti timer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 'lo guise 3KJ er et slit. ); Godt å høre vi er flere som sitter med det samme. Er bare å holde ut en liten stund til så er det snart over for denne gang. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Søren snute? Snakk nå så en forstår deg mann ^^ Jeg veeet, det er egentlig en uting. Føler jeg må forfine språket litt nå som jeg er i Trondheim. Folk blir jo usikre og redde når en banner så sinnsykt. Jeg kunne heller sagt: Satan førr ei bra hælg! Dæven tykje kor arti deinna hælga va! Drefs kjærringa på have og ruill mæ i glava, nåkka så inni søkkanes fæstli så deinna hælga har æ faen ikkje opplevd i heile mett jævla lange liv! U choose! I choose the last one Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Godt å høre vi er flere som sitter med det samme. Er bare å holde ut en liten stund til så er det snart over for denne gang. Aye, det, og det faktum at jeg ikke har 3SK eller noe annet ræl, får være trøsten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Søren snute? Snakk nå så en forstår deg mann ^^ Penere østlandsk-nordnorsk ordbok gir denne oversettelsen: Søren snute: Hævlettes satan hæstkuk i fetta te kukfaenskapet Jeg vet da det, er bare det at han er sånn halvtime-tre kvarter unna meg egentlig og skal drive på med den søring-snakket *rist på hodet* VI TAPER DENNE KAMPEN! =((( Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Aye, det, og det faktum at jeg ikke har 3SK eller noe annet ræl, får være trøsten.3kj er artigere enn du tror. Hold motet oppe! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg vet da det, er bare det at han er sånn halvtime-tre kvarter unna meg egentlig og skal drive på med den søring-snakket *rist på hodet*VI TAPER DENNE KAMPEN! =((( Ikke lenger unna? Da bør du finne fram tørrfisken og slå ham med til han lærer å snakke skikkelig nordnorsk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg må ærlig innrømme at "søren snute" slo meg som et uendelig mye tøffere kraftuttrykk enn "hævlettes satan hæstkuk i fetta te kukfaenskapet". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ikke lenger unna? Da bør du finne fram tørrfisken og slå ham med til han lærer å snakke skikkelig nordnorsk. Vel, han har flyttet på seg da så..jah =(Jeg må ærlig innrømme at "søren snute" slo meg som et uendelig mye tøffere kraftuttrykk enn "hævlettes satan hæstkuk i fetta te kukfaenskapet".Er på grunn av folk som deg at vi taper =( *gråte* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ikke lenger unna? Da bør du finne fram tørrfisken og slå ham med til han lærer å snakke skikkelig nordnorsk. Tørrfisk koster tusen kroner per kilo, så det blir et dyrt slagvåpen. Jeg må ærlig innrømme at "søren snute" slo meg som et uendelig mye tøffere kraftuttrykk enn "hævlettes satan hæstkuk i fetta te kukfaenskapet". 2 tru; det har mye mer klasse over seg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg må ærlig innrømme at "søren snute" slo meg som et uendelig mye tøffere kraftuttrykk enn "hævlettes satan hæstkuk i fetta te kukfaenskapet".I agree, men så var ikke det en kraftsalve fra en skikkelig nordlenning. Dere søringer tror bare det er å si masse stygt etterhverandre, men really, det er en retorisk kunst. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg må ærlig innrømme at "søren snute" slo meg som et uendelig mye tøffere kraftuttrykk enn "hævlettes satan hæstkuk i fetta te kukfaenskapet".I agree, men så var ikke det en kraftsalve fra en skikkelig nordlenning. Dere søringer tror bare det er å si masse stygt etterhverandre, men really, det er en retorisk kunst. *kremt* Du snakker til en nordlending nå Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 I agree, men så var ikke det en kraftsalve fra en skikkelig nordlenning. Dere søringer tror bare det er å si masse stygt etterhverandre, men really, det er en retorisk kunst. Hvor er du egentlig fra, forresten? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 *kremt*Du snakker til en nordlending nå Ja DU ja. Men er.. Skarstad og.. L4r5 også det? Halp? Hvor er du egentlig fra, forresten?Hadsel kommune. \o/ Hay-hoo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg