Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det hadde vært kult. Spesielt med tanke på at man ikke får postcount i denne delen av forumet, liksom. o0

Hva har DET med saken å gjøre da?

Les innlegget hans. Så leser du mitt. Så leser du ditt. Var egentlig ditt så jævlig mye mer meningsfullt enn mitt? :roll:
Lenke til kommentar
Les innlegget hans. Så leser du mitt. Så leser du ditt. Var egentlig ditt så jævlig mye mer meningsfullt enn mitt? :roll:
Jeg leser innlegget hans. Han synes det hadde vært kult for han om han hadde 3333 innlegg når han var på side 3333 i DNFK. Det har da ingenting med at det ikek er postcount her å gjøre.
Lenke til kommentar
Jeg har vondt i hele ansiktet og ponni er solbrent. Vi er altfor aktive. :wee:

Solkrem skal kjøpes inn i morgen ja.

Vær forsiktig i sola da. Solbrenthet i tidlig alder er en medførende faktor til hudkreft.

Ponni ?
Bikkja hennes heter Ponni. :)
Lenke til kommentar
ponni er vel ene hunden til mushi? eller?

Jau. Doggen min er Ponni og Ponni er doggen min.

Vær forsiktig i sola da. Solbrenthet i tidlig alder er en medførende faktor til hudkreft.

Selvfølgelig! Har vært veldig mye ute de siste to dagene fordi jeg driver å vasker verandaen. Er ferdige nå, så da trenger hun ikke være ute halve dagen. Får passe på og ikke gå tur mens sola står på som verst, men er så vanskelig å si nei når hun bare har lyst til å sole seg dagen lang :wee:

EDIT: Håks. Nå ble hun fornærmet! Hun har jo hockey.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg leser innlegget hans. Han synes det hadde vært kult for han om han hadde 3333 innlegg når han var på side 3333 i DNFK. Det har da ingenting med at det ikek er postcount her å gjøre.

Word! Så skulle eg ta print-screen og paste til alle fjortisbertene på msn! Eller, med mangel på fjortisberter her i bondeland skulle eg ha pasta det til alle budeiene! Stor e-penis er viktig! Men den teite diskusjonen dykkar øydelagde mitt iherdige forsøk på å nå 3333, før side 3334 kom :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...