b-real Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg poster når dere har noe spennende å si. Så langt=zero ^_^ neida Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Wiih =D Sitter å snakker med en mac fanboi på msn nå Han ble utrolig irritert, når jeg sa at jeg syntes mac var mer proprioritært enn windows oO Ikke min feil at han er avhengig av iTunes for å legge over musikken sin Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg poster når dere har noe spennende å si. Så langt=zero ^_^ neida Du postet jo nå, så... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du postet jo nå, så... Du vet... jeg kom inn i kafeen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du postet jo nå, så... Du si meg... Du har ikke drevet rundt på irc og fremstått som lesbisk vel? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg får dårlige råd her. Hverken Espen eller Loveless sender meg nakenbilde når jeg følger de råda. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du postet jo nå, så... Du si meg... Du har ikke drevet rundt på irc og fremstått som lesbisk vel? Kan ikke si det ringer noen bjeller der nei... Tør jeg spørre hvor du har det fra? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Så uflaks. For jeg liker deg. Nei, så trist. np: Papa Roach - [Lovehatetragedy #11] Lovehatetragedy. Endret 20. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg får dårlige råd her. Hverken Espen eller Loveless sender meg nakenbilde når jeg følger de råda. Har du blokket meg på msn eller noe? =/ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kan ikke si det ringer noen bjeller der nei... Tør jeg spørre hvor du har det fra? Samme navn... I.A.G. Hadde isåfall vært morsomt med 2 lesbe-etterlignere som prøver og lure bilder fra hverandre Jeg får dårlige råd her. Hverken Espen eller Loveless sender meg nakenbilde når jeg følger de råda. Du har ikke flørtet da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nei, så trist. np: Papa Roach - [Lovehatetragedy #11] Lovehatetragedy. Du vet at ord kan såre? Har du blokket meg på msn eller noe? =/Nope... Men antagelig så er du ikke lagt til på den nye msn-addressa mi. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du vet at ord kan såre? Lei meg. np: Godsmack - [Godsmack #02] Whatever Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du har ikke flørtet da BEdre nå? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kan ikke si det ringer noen bjeller der nei... Tør jeg spørre hvor du har det fra? Samme navn... I.A.G. Hadde isåfall vært morsomt med 2 lesbe-etterlignere som prøver og lure bilder fra hverandre Haha. Helt samme navn altså? Ikke bra. På hva for en kanal skjer dette? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Haha. Helt samme navn altså? Ikke bra. På hva for en kanal skjer dette? Undernet på #Norge og #oslo tror jeg det var... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kan man få den nye msn-en din da? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Haha. Helt samme navn altså? Ikke bra. På hva for en kanal skjer dette? Undernet på #Norge og #oslo tror jeg det var... Ser ut som denne personen er vekk derfra nå, i alle fall... Skuffende. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ser ut som denne personen er vekk derfra nå, i alle fall... Skuffende. Er endel år siden da... for og si det slik... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ser ut som denne personen er vekk derfra nå, i alle fall... Skuffende. Er endel år siden da... for og si det slik... Hehe, åja. Så det var ikke noen nylig hendelse da. Det var jo bra. Men tilbake til fysikken. Og denne gangen skal jeg ikke plage dere med det. Eller er dere lystne på enda en utfordring? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Diskusjon rundt reaksjon på evt regelbrudd på forumet tas mellom bruker og diskusjon.no - ikke offentlig. 2innlegg slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg