Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
samebror:

1. Hvorfoor i HELVETE har du avataren til Rattlebattle? oO

2. Skole, du sier noe. Jeg har også en viss oversikt over hvilke fag jeg skal ha på skolen i morgen. Noe mer enn det... :roll:

Gidder du å ta deg turen hit senere ikveld for å hjelpe meg med å få filmen til meg og Simen inn på pcen eller??

Lenke til kommentar
Er nesten så en kunne ha vurdert å flytte til bø så ble det kanskje litt action i alle fall :wee:

I'm bored to death :\

Jeg har et par triks angående brannpåstiftelse i ermet selv, jeg ;) Bare å møte opp med en kanne bensin, en sprayboks og en dorull, så er vi i gang.

Lenke til kommentar
Gurimalla. Jeg er mett og småfull og livet er generelt sett godt. Akkurat kommet inn fra cirus 4 timer i sola med grilling, gode naboer, sol, sommerøl og postgirobygget på anlegget. Kan det bli bedre?

Ikke stort :wee:

Ta en tur innom grilltråden og post det der og du :p

Så blir det kansje en litt støre fyldighet der.

Lenke til kommentar
Du og den ølen din! :!:

Det kan vel ikke bli stort bedre nei. :)

Jeg og ølen ja... Vi er som skapt for hverandre. :love:

Ikke stort :wee:

Ta en tur innom grilltråden og post det der og du :p

Så blir det kansje en litt støre fyldighet der.

Postet der mens du skrev her. ;)
Lenke til kommentar
Gurimalla. Jeg er mett og småfull og livet er generelt sett godt. Akkurat kommet inn fra cirus 4 timer i sola med grilling, gode naboer, sol, sommerøl og postgirobygget på anlegget. Kan det bli bedre?

Neppe. :roll:

Kan ikke si det samme om meg dessverre. Sitter og øver fysikk til heldags i mårra. Men etterpå blir det grilling på meg og. ^^

Et elektron blir akselerert i et elektrisk felt der spenningen er 1,2 ∙ 106 V.

Førstemann til å finne farten til elektronet er herved utnevnt til kveldens nerd. :thumbup:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...