MrBjoern Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 samebror: 1. Hvorfoor i HELVETE har du avataren til Rattlebattle? oO 2. Skole, du sier noe. Jeg har også en viss oversikt over hvilke fag jeg skal ha på skolen i morgen. Noe mer enn det... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 samebror: 1. Hvorfoor i HELVETE har du avataren til Rattlebattle? oO 2. Skole, du sier noe. Jeg har også en viss oversikt over hvilke fag jeg skal ha på skolen i morgen. Noe mer enn det... Gidder du å ta deg turen hit senere ikveld for å hjelpe meg med å få filmen til meg og Simen inn på pcen eller?? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tom Waits For Alice har 20årsdag i dag. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 samebror: 1. Hvorfoor i HELVETE har du avataren til Rattlebattle? oO 2. Skole, du sier noe. Jeg har også en viss oversikt over hvilke fag jeg skal ha på skolen i morgen. Noe mer enn det... Hvem er Rattlebattle? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Tom Waits For Alice har 20årsdag i dag. Oi. Jeg trodde han var mye eldre, han virker i alle fall veldig moden og reflektert (også kan avataren hans ha påvirket meg litt også ) Endret 20. april 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tom Waits For Alice har 20årsdag i dag. Jada, særlig. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tom Waits For Alice har 20årsdag i dag. Jada, særlig. Det står jo på internett, så det må jo være sant Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er nesten så en kunne ha vurdert å flytte til bø så ble det kanskje litt action i alle fall I'm bored to death :\ Jeg har et par triks angående brannpåstiftelse i ermet selv, jeg Bare å møte opp med en kanne bensin, en sprayboks og en dorull, så er vi i gang. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 sameboe: Skal ikke se bort i fra at jeg kan komme en tur. Når passer det best? samebror: Det er han du stjal avataren fra!!!!!! =D Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei alle! Da er jeg tilbake Skal vi se hvor fort jeg klarer og legge DNFK død nuh da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Gurimalla. Jeg er mett og småfull og livet er generelt sett godt. Akkurat kommet inn fra cirus 4 timer i sola med grilling, gode naboer, sol, sommerøl og postgirobygget på anlegget. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du og den ølen din! :!: Det kan vel ikke bli stort bedre nei. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Gurimalla. Jeg er mett og småfull og livet er generelt sett godt. Akkurat kommet inn fra cirus 4 timer i sola med grilling, gode naboer, sol, sommerøl og postgirobygget på anlegget. Kan det bli bedre? Ikke stort Ta en tur innom grilltråden og post det der og du Så blir det kansje en litt støre fyldighet der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du og den ølen din! :!: Det kan vel ikke bli stort bedre nei. Jeg og ølen ja... Vi er som skapt for hverandre. Ikke stort Ta en tur innom grilltråden og post det der og du Så blir det kansje en litt støre fyldighet der. Postet der mens du skrev her. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Postet der mens du skrev her. Yeap. Så det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg og ølen ja... Vi er som skapt for hverandre. Jeg koste meg med din bedre halvdel igår. :!: I wish. It will be another crazy night! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg koste meg med din bedre halvdel igår. :!:Det går bra. Jeg er generelt sett ikke den mest sjalu typen. Bare spør eplefe. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det går bra. Jeg er generelt sett ikke den mest sjalu typen. Bare spør eplefe. Skal nok bli gjort en gang. Jeg lærte til og med å kjenne meg selv bedre . Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Gurimalla. Jeg er mett og småfull og livet er generelt sett godt. Akkurat kommet inn fra cirus 4 timer i sola med grilling, gode naboer, sol, sommerøl og postgirobygget på anlegget. Kan det bli bedre? Neppe. Kan ikke si det samme om meg dessverre. Sitter og øver fysikk til heldags i mårra. Men etterpå blir det grilling på meg og. ^^ Et elektron blir akselerert i et elektrisk felt der spenningen er 1,2 ∙ 106 V. Førstemann til å finne farten til elektronet er herved utnevnt til kveldens nerd. Endret 20. april 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg