Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yey! Eg våkna sånn klokka 10 i dag, med skallebank, fyllesmak i munnen og det som verre var. Heldigvis klarte eg å sovne med ein gong. Våkna no nettopp og kjenner knapt at eg har vore ute :D (Eg drømte at eg blei stoppa av politiet for fyllekøyring, skummel opplevelse).

Lenke til kommentar

Jeg merket ingenting etter tre halvlitere (det er jo ikke vanlig heller), men jeg klarte å skli på gulvet når jeg kom hjem. Tviler på om det var alkoholen sin feil, men mamma skulle selvfølgelig ta pupill-sjekk. Hun er så overmistenksom.

Lenke til kommentar

K9z!

Woot! Fiksa døra på bilen med litt hjelp av min mer hendige far :) .

Egentlig misliker jeg å drikke, det går greit i begynnelsen, men senere så smaker alt drit og det gir ikke økt effekt, kun økt ubehag. Misforstå meg rett, er ikke "for å bli full", men det øker stemningen eksponentielt (matte lol).

Lenke til kommentar
Egentlig misliker jeg å drikke, det går greit i begynnelsen, men senere så smaker alt drit og det gir ikke økt effekt, kun økt ubehag. Misforstå meg rett, er ikke "for å bli full", men det øker stemningen eksponentielt (matte lol).

Tja.. Utover kvelden drikk ein egentlig berre for å halde rusen gåandes, men eg synes ikkje det smaker drit for det om. Det skulle gått an å tatt kvadratrota av inngått alkohol. Så hadde det vore enklare å stått opp dagen derpå. (okei, den va tørr).

Lenke til kommentar
Tja.. Utover kvelden drikk ein egentlig berre for å halde rusen gåandes, men eg synes ikkje det smaker drit for det om. Det skulle gått an å tatt kvadratrota av inngått alkohol. Så hadde det vore enklare å stått opp dagen derpå. (okei, den va tørr).

Den var veldig tørr. :p

Lenke til kommentar

Joda, men føler at ubehaget kommer som regel før effekten. Still hangning in there!

Don't drink and derive!

Æsj på dere! Jeg trodde vi skulle ha grillmat idag og hadde gleda meg til stek og mammas potetsalat, så fant jeg ut av vi skal ha "fiskegryte", det vil si en god blanding artige fisker we do not mention som kokes til grøt og vi inntar nærmest intravinøst og får høre iløpet av måltidet hvor godt det er, hvor enkelt, hvor lang tid det tar å lage iforhold til å spise, hva bestemor liker på brødskiva til frokost og det faktum at hun spiser en halv banan osv osv osv osv osv. Heard it all before.

Lenke til kommentar
Æsj på dere! Jeg trodde vi skulle ha grillmat idag og hadde gleda meg til stek og mammas potetsalat, så fant jeg ut av vi skal ha "fiskegryte", det vil si en god blanding artige fisker we do not mention som kokes til grøt og vi inntar nærmest intravinøst og får høre iløpet av måltidet hvor godt det er, hvor enkelt, hvor lang tid det tar å lage iforhold til å spise, hva bestemor liker på brødskiva til frokost og det faktum at hun spiser en halv banan osv osv osv osv osv. Heard it all before.

Det hørtes jo... godt ut?

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...