MrBjoern Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg tror jeg får lasagne til middag i dag ^^ Og... jeg har sovet i en og en halv time oO Hva skjer med meg? >< Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det en får? *skule med sleipt blikk på*how ya doooing ^_^ Hei hei Ville du bli tatt? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Trodde ikke nachos var middag jeg Oo Det er bare fordi du er en storspist laban av en nordlending. ^^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Blåbær kake er godt . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei hei Ville du bli tatt?..litt? oO Trodde ikke nachos var middag jeg Oo Det er bare fordi du er en storspist laban av en nordlending. ^^ Kjeftn på dæ din fettoter Jeg prøver å legge på meg faktisk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det er bare fordi du er en storspist laban av en nordlending. ^^ Jeg trodde alle nordmenn var storspisere jeg =/ Kibs er altså ikke en av de. Hva er nå gøy med en nordlending som ikke er storspist? oO Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det er bare fordi du er en storspist laban av en nordlending. ^^ Jeg trodde alle nordmenn var storspisere jeg =/ Kibs er altså ikke en av de. Hva er nå gøy med en nordlending som ikke er storspist? oO Jeg er en stor spiser, men tynn som en spiker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Neieh, jeg tror ikke vi er så fryktelig storpisere egentlig. Dog jeg har ikke sett noe statistikk sånn i forhold til våre andre skandinaviske land eller resten av verden. Godt har vi det iallefall. Noen av oss. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Greit. Dere får være så stor spiste, eller små spiste som dere vil for meg ^^ Men nå skal mrbjoern ned for å se om det er noe mat på vei, også skal han se hvilket liv på NRK =D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kjeftn på dæ din fettoter Jeg prøver å legge på meg faktisk. Kjæftn på de sjøl din hæstk..eh.. Jah. Åja. Finst det folk som vil det, da? Jeg trodde alle nordmenn var storspisere jeg =/ Kibs er altså ikke en av de. Hva er nå gøy med en nordlending som ikke er storspist? oO Nåh, beklager. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kjæftn på de sjøl din hæstk..eh.. Jah.Åja. Finst det folk som vil det, da? Tja...iallefall litt. Skulle gjerne ha kommet meg fra 70 til mine tidligere 80kg.Kanskje en skulle begynne å trene Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 ..litt? oO Som i bli tatt kort, bli tatt forsiktig, eller at du ikke har såå lyst til å bli tatt? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Bedre med 10kg for mye enn for lite ihvertfall..Skulle ønske jeg hadde litt kraftigere beinbygning Fittekuk i helvet for svartehelvetes kukhore!!! Tevez 88' for hælvette Endret 19. april 2008 av Aleksander92 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Som i bli tatt kort, bli tatt forsiktig, eller at du ikke har såå lyst til å bli tatt?Litt forsiktig? Jeg er sjenert Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fittekuk i helvet for svartehelvetes kukhore!!! Tevez 88' for hælvette Føler med deg, men hjelper ikke å bli forbannet. Sånn har sesongen vært. Alle marginer har gått Uniteds vei. Dessverre har det vært en sesong med skader, uflaks og korrupte dommere for vår del. Neste sesong tar vi rubb og rake! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 http://www.ebaumsworld.com/video/watch/245320/ Fotball. Jah...kunne trenge en slik lidenskap selv. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg.. jeg, jeg, jeg, jeg HAR FANTAAAAA! This.. Is.. FANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 np: Epic Megagames - 17 SONG2 "Jazz Jackrabbit" Skjer? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 http://www.ebaumsworld.com/video/watch/245320/ Fotball. Jah...kunne trenge en slik lidenskap selv. Haha, det er det beste jeg har sett på en lång, lång tid (Håkan Hellström ftw)! Jeg misset det. Klarte riktig antall pasninger, da. Nei, vent, han fyren på en reklame som tryner tre ganger på rad over hekkene slår den. Haha. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 http://www.ebaumsworld.com/video/watch/245320/ Fotball. Jah...kunne trenge en slik lidenskap selv. Haha, det er det beste jeg har sett på en lång, lång tid (Håkan Hellström ftw)! Jeg misset det. Klarte riktig antall pasninger, da. Nei, vent, han fyren på en reklame som tryner tre ganger på rad over hekkene slår den. Haha. Bra video det der ^^, La ikke merke til ...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg