ShaNickolas Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg har enda ikke tatt ned lakenet som dekker for soveromsvinduet , henger det alltid opp om vinteren. Konstant mørkt fram til lysere tider. Vinteren er som regel en mørk tid for meg å da er det bare digg å ha det konstant mørkt. Det er ikke sommer før man våkner av at soverommet er overopphetet om morgenen Da begynner jeg sakte men sikkert og trekke meg ut av hiet Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 *datasmurfer liker ikke sol*I alle fall ikke når de hadde planlagt å sove 3 timer til. Hvorfor skal du sove vekk hele dagen da? Det er ikke noe gøy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Iko, jeg kommer aldri til å finne ut forskjellen. Rommet mitt er kronisk overoppheta nå som jeg ikke har aircondition eller tre vinduer som alltid står oppe. Så lenge jeg lever på 20 kvadrat og PCen alltid står på, er dette rommet alltid varmt, selv om vinduet alltid er oppe og ingen varme er på Nora, jeg hadde planlagt å sove 12 timer og var ikke i seng før 6 i morges Tenkte å bli uthvilt for en gangs skyld, og samtidig ødelegge døgnrytmen totalt, og så sløve såpass at jeg hadde en unnskyldning når folk spurte om jeg hadde spist i dag og så kunne jeg si at nei, jeg har ikke mat og nå er butikken stengt. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nora, jeg hadde planlagt å sove 12 timer og var ikke i seng før 6 i morges Tenkte å bli uthvilt for en gangs skyld, og samtidig ødelegge døgnrytmen totalt, og så sløve såpass at jeg hadde en unnskyldning når folk spurte om jeg hadde spist i dag og så kunne jeg si at nei, jeg har ikke mat og nå er butikken stengt. Med den livsstilen kommer du til å dø ung. Jeg synes du skal prøve å legge deg tidlig i kveld, og stå opp ganske tidlig i morgen. Så spiser du frokost Da blir dagen mye bedre! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hallo DNFK. Hei =) Hvordan går det? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei =) Hvordan går det? Greit nok hvis du ser bortifra at jeg er syk. Kjempe kjipt. Med deg da? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 NEI GOD KVELD I STUA. HVORDAN GÅR DET MED FORUMKAFFEN? wooops, cæpsættæck. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 HER GÅR DET BARE BRA SÅNN HALVEIS I HVERTFALL. omfg! cæpslåcksyken Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Greit nok hvis du ser bortifra at jeg er syk. Kjempe kjipt. Med deg da? Jeg har det fint jeg, det er jo sol Og ikke bry deg om at du er syk, for det er vi alle Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nora, jeg hadde planlagt å sove 12 timer og var ikke i seng før 6 i morges Tenkte å bli uthvilt for en gangs skyld, og samtidig ødelegge døgnrytmen totalt, og så sløve såpass at jeg hadde en unnskyldning når folk spurte om jeg hadde spist i dag og så kunne jeg si at nei, jeg har ikke mat og nå er butikken stengt. Med den livsstilen kommer du til å dø ung. Jeg synes du skal prøve å legge deg tidlig i kveld, og stå opp ganske tidlig i morgen. Så spiser du frokost Da blir dagen mye bedre! I følge alskens tester på start.no og helsemagasiner på nettet, kommer jeg ikke til å bli så mye mer enn 50 uansett Og legger jeg meg tidlig i kveld, får jeg ikke sove siden jeg sov så lenge i dag. Jeg kommer ikke til å begynne å føle meg småtrett før i 4-5-tida. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg har det fint jeg, det er jo sol Og ikke bry deg om at du er syk, for det er vi alle Sol her og. Men klarer ikke være ute. For lat også fikk jeg servert en laptop i fanget siden jeg er syk. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 I følge alskens tester på start.no og helsemagasiner på nettet, kommer jeg ikke til å bli så mye mer enn 50 uansett Og legger jeg meg tidlig i kveld, får jeg ikke sove siden jeg sov så lenge i dag. Jeg kommer ikke til å begynne å føle meg småtrett før i 4-5-tida. Jamen hvis testene sier at du ikke kommer til å leve mye lenger enn til du er 50, så burde du jo kanskje ta en seriøs titt på livet ditt. Vil du ikke bli gammel? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 jeg har angst for å bli gammel! :O Jeg er syyyyyk.. *hoste* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Uff. Ser om jeg får sovet litt jeg. Sees kansje senere Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Faen fuck helvete telenor Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kan noen forklare meg humoren rundt "dirge"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Faen fuck helvete telenor Hva er galt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det ser ut som dere kjeder dere. Kos dere med det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10989580 /reklame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg