Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har enda ikke tatt ned lakenet som dekker for soveromsvinduet , henger det alltid opp om vinteren. Konstant mørkt fram til lysere tider. Vinteren er som regel en mørk tid for meg å da er det bare digg å ha det konstant mørkt.

Det er ikke sommer før man våkner av at soverommet er overopphetet om morgenen :wee:

Da begynner jeg sakte men sikkert og trekke meg ut av hiet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iko, jeg kommer aldri til å finne ut forskjellen.

Rommet mitt er kronisk overoppheta nå som jeg ikke har aircondition eller tre vinduer som alltid står oppe.

Så lenge jeg lever på 20 kvadrat og PCen alltid står på, er dette rommet alltid varmt, selv om vinduet alltid er oppe og ingen varme er på :p

Nora, jeg hadde planlagt å sove 12 timer og var ikke i seng før 6 i morges :p

Tenkte å bli uthvilt for en gangs skyld, og samtidig ødelegge døgnrytmen totalt, og så sløve såpass at jeg hadde en unnskyldning når folk spurte om jeg hadde spist i dag og så kunne jeg si at nei, jeg har ikke mat og nå er butikken stengt.

Lenke til kommentar

Tenkte å bli uthvilt for en gangs skyld, og samtidig ødelegge døgnrytmen totalt, og så sløve såpass at jeg hadde en unnskyldning når folk spurte om jeg hadde spist i dag og så kunne jeg si at nei, jeg har ikke mat og nå er butikken stengt.

Med den livsstilen kommer du til å dø ung. Jeg synes du skal prøve å legge deg tidlig i kveld, og stå opp ganske tidlig i morgen. Så spiser du frokost :) Da blir dagen mye bedre!

Lenke til kommentar

Med den livsstilen kommer du til å dø ung. Jeg synes du skal prøve å legge deg tidlig i kveld, og stå opp ganske tidlig i morgen. Så spiser du frokost :) Da blir dagen mye bedre!

I følge alskens tester på start.no og helsemagasiner på nettet, kommer jeg ikke til å bli så mye mer enn 50 uansett :p

Og legger jeg meg tidlig i kveld, får jeg ikke sove siden jeg sov så lenge i dag. Jeg kommer ikke til å begynne å føle meg småtrett før i 4-5-tida.

Lenke til kommentar
I følge alskens tester på start.no og helsemagasiner på nettet, kommer jeg ikke til å bli så mye mer enn 50 uansett :p

Og legger jeg meg tidlig i kveld, får jeg ikke sove siden jeg sov så lenge i dag. Jeg kommer ikke til å begynne å føle meg småtrett før i 4-5-tida.

Jamen hvis testene sier at du ikke kommer til å leve mye lenger enn til du er 50, så burde du jo kanskje ta en seriøs titt på livet ditt. Vil du ikke bli gammel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...